تاتنهام هافبک Dele Alli سرقت در knifepoint در خانه

تاتنهام و انگلستان هافبک Dele Alli دزدیدند در knifepoint در شمال لندن در ساعات اولیه روز شنبه و مهاجمان رو دو

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

تاتنهام و انگلستان هافبک Dele Alli دزدیدند در knifepoint در شمال لندن در ساعات اولیه روز شنبه و مهاجمان رو دور با صدها نفر از هزاران پوند ارزش اشیاء با ارزش رسانه های بریتانیا گزارش شده است.

Alli 24 و خود را اتخاذ برادر هری Hickford شد بنا به گزارش ها صدمه دیده در این حادثه پس از دو مردان دارای حق اعمال چاقو شکست را به بازیکن در بارنت و آنها را تهدید کرد.

"دو مرد را به دست آورد ورود به ملک را به سرقت برده و آیتم های از جواهرات و اشیای قیمتی از جمله ساعت قبل از فرار" پلیس متروپولیتن در بیانیه ای گفت. "دو مرد از سرنشینان در اموال دچار جزئی صورت صدمات پس از حمله. آنها نمی نیاز به درمان در بیمارستان. هیچ دستگیری; سوالات به شرایطی ادامه خواهد داد."

Alli و Hickford دختر را به عنوان به خوبی به عنوان یک دوست نیز در خانه هنگامی که این حادثه رخ داده است, گزارش, گفت:, و اضافه کرد که سرنشینان شد کارت های بازی زمانی که دزدان را شکست.

"با تشکر از شما برای همه پیام" Alli در توییتر نوشت. "تجربه وحشتناک اما تمام شد خوب در حال حاضر. قدردانی از حمایت."

Alli است که با توجه به بازگشت به آموزش ها با اسپرز در هفته آینده پیش از امکان از سرگیری مسابقات لیگ برتر در ماه ژوئن پس از coronavirus بیماری همه گیر.

تاتنهام خواست هر کسی با اطلاعات برای کمک به پلیس پس از گزارش او توسط دزدان حمله کردند و دستور به دست بیش از اشیاء با ارزش.

"ما شده اند ارائه شده است حمایت از ما به دل و کسانی که منزوی با او" تاتنهام در بیانیه ای گفت. "ما را تشویق هر کسی با هر گونه اطلاعات برای کمک به پلیس با تحقیقات خود به جلو آمده."



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن