Dhoni باید در حفظ و بازی به عنوان طولانی به عنوان او مناسب است و در فرم می گوید Gambhir

سابق هند, درب بازکن, Gautam Gambhir در روز شنبه گفت: ماهندرا سینگ Dhoni باید ادامه بازی کریکت بین المللی به عن

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

سابق هند, درب بازکن, Gautam Gambhir در روز شنبه گفت: ماهندرا سینگ Dhoni باید ادامه بازی کریکت بین المللی به عنوان او احساس می کند او مناسب است در فرم و با بهره گیری از بازی.

جام جهانی برنده دارای زرق و برق در یک فرصت مطالعاتی از کریکت برای یک سال گذشته تبدیل 39 در جولای 7. او بازی کرده است و هر کریکت پس از هند در نیمه نهایی خروج از ODI جام جهانی سال گذشته است.

Gambhir که بسیاری از کریکت با Dhoni, گفت:, "سن فقط یک عدد من فکر می کنم اگر شما در یک فرم بسیار خوب, اگر شما در حال ضربه زدن به توپ واقعا خوب است.

"MS Dhoni, اگر او ضربه زدن به توپ واقعا اگر او در فرم بسیار خوب اگر او در حال لذت بردن از این بازی و اگر او فکر می کند که او هنوز هم می تواند برنده شدن در این بازی برای کشور که در آن تعداد — به خصوص در شش و هفت."

Dhoni رهبری این کشور در محدود اور فرمت های از سال 2007 تا سال 2016 و در تست کریکت از سال 2008 تا 2014.

او تنها کاپیتان را به نفع خود تمام ICC غنائم.

"اگر او در تناسب اندام و فرم او باید بازی را ادامه دهند چرا که هیچ کس در واقع می تواند نیروی هر کسی به بازنشسته" Gambhir گفت: در ورزش ستاره نشان می دهد کریکت متصل می شود.

"بسیاری از کارشناسان می توانید با قرار دادن مقدار زیادی از فشار بر مردم مانند MS Dhoni که به دلیل سن و مسائل اما باز هم این یک تصمیم فردی زمانی که شما شروع به بازی کریکت آن را تصمیم گیری فردی."

تحت Dhoni را کاپیتانی خود درس, هند برنده افتتاحیه جهانی T20, 2007, 2011 ODI جام جهانی 2013 قهرمان جام, در میان دیگران.

صحبت در مورد IPL در حال وقوع در امارات متحده عربی به دلیل افزایش COVID موارد در هند Gambhir گفت: "مهم نیست که در آن می رود اما اگر آن را می رود به امارات متحده عربی, این یک محل بزرگ برای بازی کریکت در هر قالب و به علاوه مهمتر از همه من فکر می کنم آن را به تغییر خلق و خوی ملت نیز هست.

"این است که در مورد حق رای دادن برنده یا کدام بازیکن اجرا می شود و یا آن مرد جدا, آن را به سادگی تغییر خلق و خوی ملت است. بنابراین این IPL احتمالا بزرگتر از بقیه IPLs چون من فکر می کنم این برای ملت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن