چگونه همه گیر پاسخ کمک برخی از BJP وزرای ارشد نمره در کشورهای خود را

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 10:08:48 am رئیس وزرای مانند B S Yedd

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 10:08:48 am
coronavirus pandemic, State's response on Coronavirus, Covid-19 handling, BJP CMs coronavirus, Assam CM Sarbananda Sonowal, Karnataka CM BS Yeddiyurappa, coronavirus Goa, Uttar Pradesh, Yogi Adityanath, Haryana BJP Covid, India news, indian express رئیس وزرای مانند B S Yeddyurappa (کارناتاکا) یوگی Adityanath (اوتار پرادش), Biplab کومار Deb (تریپورا) و Jai Ram Thakur (هیماچال پرادش) به دست آورده اند تجلیل خود را برای دست زدن به بحران است. (فایل)

اگر مدیریت Covid-19 ویروس گسترش و مستند است یک معیار برای ارزیابی حکومت بهره وری برخی از BJP وزرای ارشد به نظر می رسد که تبدیل بحران به فرصت نه تنها برای تضعیف رقبای خود را در داخل و خارج حزب بلکه تثبیت موقعیت خود به سود بیشتر سرمایه سیاسی است. اما چند شکست خورده اند با وجود داشتن تجربه غنی و قوی سیاسی پشتیبان گیری.

Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

تعدادی از وزرای ارشد رفت خیلی جلوتر از نوشتاری ساده به شمار میآید حرکات و موفق به کوسن جمعیت به حدی است. در حالی که رئیس وزرای مانند B S Yeddyurappa (کارناتاکا) یوگی Adityanath (اوتار پرادش), Jai Ram Thakur (هیماچال پرادش) و Biplab کومار Deb (تریپورا) به دست آورده اند تجلیل خود را برای دست زدن به بحران مشخصات بالا مانند رهبران Shivraj سینگ Chouhan یک چهارم مدت رئیس جمهوری است که هنوز در تلاش برای آوردن وضعیت تحت کنترل است. اگر چه نه به عنوان Chouhan ویجی Rupani در گجرات نیز قادر به ادعا می کنند هر گونه موفقیت در شامل Covid-19 شیوع ویروس و نه در دست زدن به مهاجر موضوع است. حتی در بیهارکه در آن BJP قدرت سهم با JD-تو همه چیز را تحت کنترل نشده است و این وضعیت تیره و تار به نظر می رسد که بیشتر کارگران مهاجر و در حال بازگشت به دولت است.

حزب خودی می گویند رهبری آن در حال حاضر منتقل قدردانی خود را به رئیس وزرای آسام Sabanand Sonowal — صادقانه حمایت خوبی انجام Himanta Biswa سرما که سران مهم امور مالی و بهداشت اوراق بهادار — Pramod Spike (گوا), منهر لعل خطار (Haryana), Trivendra سینگ Rawat (Uttarakhand) و Pema Khandu برای خود "جامع مشارکت" در دست زدن به این وضعیت در دولت است. دست خود را در رویکرد و واکنش سریع در اجازه می دهد وضعیت به رفتن خارج از کنترل باید تقویت مواضع خود و پتانسیل برای تغییر معادلات قدرت در حزب.

برای مطمئن شود, نقش وزرای ارشد مهم تر خواهد بود و در روزهای آینده نیز به عنوان مرکز می خواهد آمریکا را به کنترل کامل بیش حاوی ویروس گسترش و مستند مسائل را به تمرکز بر روی اقتصاد است.

در واقع همه گیر کمک کرده است برخی از آنها برای تحکیم خود statures.

دهلی نو محرمانه: آر اس اس را تحسین کرد یوگی تلاش در Covid-19 مبارزه پس از مرکز برجسته تا فقیر پزشکی مادون

فقط قبل از شیوع کرونا در کشور Yeddyurappa بود که با داشتن یک زمان سخت با دولت بی جی پی به عنوان رهبران گزارش ها نشان می دهد برخی از رهبران ناراضی ملاقات مخفیانه به تقاضا برای تغییر در سبک خود را از عملکرد. اما با وجود کارناتاکا بودن دولت که ثبت نام هند برای اولین بار Covid-19 مرگ Yeddyurappa به نظر می رسید که حاوی تجربه خود را با فن آوری های نوآورانه برای مدیریت همه گیر می شود مورد ستایش قرار داد به عنوان یک مدل برای کشورهای دیگر به دنبال. در هفته اول خود او در زمان کنترل این وضعیت برگزار شد مختلف دور از گفتگو با بوروکرات ها به تکامل استراتژی و حاکم در آن جاه طلبانه رهبران حزب sidelining آنها را به طور کامل. او با استفاده از این ویروس در بحران به بهبود تصویر خود را به عنوان یک دولتمرد ، او سخت هشدار علیه مسلمانان در حال هدفمند برای گسترش ویروس ارسال Tablighi حادثه و عمومی خود را ضمن تشکر به کلیسا اجرا موسسات برای سهم خود را در مبارزه با این بیماری همه گیر را به دست آورده او را قدردانی از محله های مختلف.

یکی دیگر از رئیس جمهوری که سکوت منتقدان است یوگی. منابع گفت که او تا به حال تعجب و حتی بوروکراسی با مجموع مشارکت و راهنمایی در اوتار پرادش نبرد در برابر Coronavirus. یوگی شخصا نظارت بر هر جنبه ای از دولت در مبارزه با این بیماری همه گیر و دارای روزانه جلسات با مقامات منطقه وزرا و مقامات ارشد به بورس از این وضعیت است.

به عنوان بحران بر بازگشت مهاجران آغاز شده overshadowing دولت خود را همه گیر مدیریت, Adityanth حیرت زده هر کس با اعلام این خبر که هر متحده به دنبال به استخدام کارگران مهاجر از اوتار پرادش را به کسب اجازه از دولت در آینده است. اعلام – که امکان و عملی هنوز روشن نیست – و همچنین خود دولت نقش فعال در اعزام اتوبوس برای بازگرداندن کارگران به دولت به نظر می رسد به انجام آنچه در آن به معنی برای بدست آوردن اعتماد به نفس در میان مردم در سطح زمین است.

دهلی نو محرمانه: آدرس تمرکز

هیماچال پرادش وزیر Thakur به دست آورده تشویق از نخست وزیر نارندرا مودی در آخرین ویدئو کنفرانس با رئیس وزرای دولت را در اجرای موثر برنامه به صفحه نمایش از کل جمعیت این ایالت برای هر influenza-like illness. این مرکز نیز قدردانی Thakur طرح در موفقیت آوردن داروسازی hub در حالت زنده با وجود اینکه مشخص شده به عنوان یک منطقه برای تولید هیدروکسی کلروکین (HCQ) برای استفاده داخلی و همچنین برای صادرات است.

آسام تا کنون موفق به وضعیت, کمک به هر دو Sonowal و سرما به جزر و مد در طول بحران شدید تظاهرات در برابر تغییرات در تابعیت قوانین. اما بحران هنوز رتبهدهی نشده است با بیش مرز مناطق آسام گزارش بیشتر موارد.

بخوانید | مستند در تریپورا خواهد بود به طور کامل برداشته تنها پس از Covid-19 واکسیناسیون: CM Biplab Deb

در تریپورا, Biplab کومار Deb قرار داده است و تصویر او به عنوان یک رهبر است که باعث می شود غیر مسئولانه و اظهارات بحث برانگیز و به دست آورده قد و قامت یک کار وزیر در طول بحران. در مارس گذشته در هفته دولت اعلام کرد و خود را به عنوان تاج-رایگان اما شیوع ویروس در یک BSF واحد در مرز آورده دولت را به محل موردتوجه وتماشای عموم دوباره. خطار با خود را به طور منظم کنفرانس های مطبوعاتی و اظهارات نشان می دهد که او مسئول در هاریانا که در آن او شده است مواجه داخلی بحث و کشمکش قدرت میان سران رهبران حزب. Rawat بیش از حد توانسته است به سکوت کسانی که به دنبال تغییر از گارد در دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب