West Bengal: دولت می گوید تامین برق در سال 94 از 103 شهرهای ضربه Amphan تظاهرات نازک کردن

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:28:29 am NDRF کار پرسنل برای روشن ش

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:28:29 am
BJP govt says power supply back in 94 out of 103 towns hit by Amphan, protests thin out NDRF کار پرسنل برای روشن شدن یک بی خانمان درخت از یک جاده در پی طوفان Amphan در کلکته سه شنبه 26 مه سال 2020 است. (PTI عکس)

حالت عادی بازگشت و به کلکته روز سه شنبه پس از برق و آب گرفته شد در بخش هایی از شهر که شاهد تظاهرات بیش از عدم خدمات ضروری پس از طوفان Amphan محصل در مارس 20.

اما تظاهرات پراکنده ادامه داد: در برخی از مناطق. یک Trinamool کنگره MLA مجروح شد در یکی از این تظاهرات در Nadial و مجبور به بستری در بیمارستان با آسیب به سر.

دبیر خانه Alapan Bandyopadhyay گفت: برق و بازسازی شده است در سال 94 از 103 شهرداری شهرهای آسیب دیده از طوفان در حالی که خدمات مخابراتی بودند در 85 درصد از این مناطق است.

پرداختن رسانه ها افراد در دولت دبیرخانه Bandyopadhyay گفت: "با توجه به طوفان Amphan, 16 منطقه قرار گرفتند. به عنوان بسیاری از 86 نفر کشته و نزدیک به شش کرور مردم را تحت تاثیر قرار. در مجموع 8.13 لاخ مردم معطوف به امداد اردوگاه. در حال حاضر نزدیک به سه لاخ مردم در حال زندگی در آن پناهگاه است. اما آن را برخی از زمان برای بازیابی خدمات ضروری در مناطق دور افتاده. قدرت عرضه شده است بازسازی در 94 شهرداری شهرهای. ما همچنین توزیع 50 لاخ آب کیسه."

دبیر خانه گفت: همه دولت ها و بزرگراه ملی عملیاتی شد. به گفته وی 60 درصد از منطقه در دولت تحت تاثیر این طوفان رو پشت قدرت.

"کلکته تامین برق شرکت (ساندرلند) ادعا کرده است که آنها در حال کار سخت برای بازگرداندن قدرت عرضه است. آنها همچنین گفت که تیم از راجستان آورده شده اند برای تکمیل کار بلافاصله" Bandyopadhyay اضافه شده است.

با توجه به کلکته Municipal Corporation (KMC) مقامات مرمت کار در حال رفتن به یک جای پای جنگ. "در چند روز آینده همه جاده ها که در آن درختان بی خانمان شدند پاک خواهد شد. تا کنون درختان در تمام جاده های اصلی را پاک شده است" گفت: یک بدن مدنی رسمی.

در ضمن یک ساندرلند رسمی ادعا برق و بازسازی شده است و در 97 درصد از کلکته. "ما در حال تلاش ما بهترین های ما به ارائه خدمات به مردم این شهرستان است. ما در مجموع 33 لاخ مصرف کنندگان ما باید ترمیم خدمات ما به حدود 32 لاخ مصرف کنندگان ،

با وجود تلاش های دولت تظاهرات صورت گرفت در محلات مانند Bagha Jatin, Baisnabghata, Bansdroni, Behala, Garfa و Garia در کلکته و در برخی از مناطق.

در Sheoraphuli در Hooghly منطقه کنگره رهبر Abdul مانان به خیابان ها ریختند و اعتراض در برابر ساندرلند شکست برای بازگرداندن قدرت عرضه و مسدود شریانی GT جاده ها است. محاصره بود و بعد برداشته.

در Nadial در منطقه بندر معترضان مسدود شدن جاده ها خواستار مرمت فوری از قدرت و تامین آب است. آنها ضربه TMC MLA Abdul Khaleque ملا بر سر. ملا نیز دریافت صدمات در چانه اش و بستری شد به کلکته موسسه تحقیقات پزشکی.

"چند معترضان مسدود شده بود جاده ها خواستار ترمیم منبع تغذیه در Kanchantala در Nadial. بخش دیگری از آشوبگران اما اعتراض به جاده محاصره. هر دو طرف پرتاب آجر در هر یک از دیگر. TMC MLA Abdul Khaleque ملا رفت و در آنجا برای ساکت کردن معترضان و زخمی شدند. یک گروه از پلیس شده است مستقر در این مناطق برای حفظ صلح" گفت: ارشد کلکته افسر پلیس است.

دست زدن پست-سیکلون وضعیت منجر به یک جنگ لفظی بین دولت مصرف کننده با اداره امور و ارشد TMC رهبر Sadhan پند و دولت توسعه شهری وزیر و KMC هیئت مدیره از مدیران رئیس Firhad حکیم است.

Pande متهم شهرداری شرکت به اندازه کافی آماده شدن برای پس از طوفان است. "نگهداری نوزاد باید بیشتر محتاط و آماده شده است. آن را باید قطع شاخه های درختان در طول سال برای جلوگیری از سقوط بسیاری از درختان. بدن مدنی فاقد آمادگی. هر قصبه باید مجهز به ماشین آلات مناسب. رئیس هیئت مدیره از مدیران در KMC نیست برگزاری یک جلسه با شهرستان MLAs. آنها باید مشورت به عنوان ظرفیت چنین MLAs شده است می تواند مورد استفاده. ما می تواند به او داده اند ایده هایی برای آماده شدن برای فاجعه است. آن است که بسیار مایه تاسف است" Pande به خبرنگاران گفت: در این شهر Ultadanga منطقه است.

حکیم آمار در پند و گفت: "رم ساخته شده بود و نه در یک روز. KMC در حال کار 24×7 برای پاک کردن جاده ها است. تمام عمده و جاده ها پاکسازی شده اند. آن است که آسان تر به انتقاد از به کار. اگر Sadhan Pande تا به حال ایده های پس چرا او نمی آمد به ما ؟ کارگران در خیابان ها پاکسازی جاده ها در حالی که برخی از مردم در خانه نشسته و به سخنرانی. من فکر می کنم Sadhan Pande بیمار است. او باید استراحت."

در ضمن BJP ملی وزیر Rahul سینها اتهام دولت شکست خورده بود به اداره پست-سیکلون وضعیت. "دولت شکست خورده است و به جای پذیرش شکست خود را سرزنش ساندرلند برای وضعیت," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب