ژوئیه تیم رویایی با سونیل Gavaskar و M. S. Dhoni

در یکی از بسته شدن فصل از هنر کریکتDon Bradman می نویسد: در مورد 'ایده آل یازده'. برای کسانی که بر این باورند

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

در یکی از بسته شدن فصل از هنر کریکتDon Bradman می نویسد: در مورد 'ایده آل یازده'. برای کسانی که بر این باورند که بزرگ استرالیا صرفا یک اجرای ماشین یک موجودی نیست که از این جهان و به نوعی فاقد نقاط ضعف است که ما را انسان در اینجا اثبات این که او یکی از ما بعد از همه. مانند طرفداران در همه جا او بیش از حد درک "سرگرم کننده در تلاش برای انتخاب بهترین یازدهم" به او می گوید و نشان می دهد XIs ساخته شده از بازیکنان با تعداد خاصی از حروف در نام خود یا کسانی که نام شروع با یک حرف خاص از حروف الفبا.

آن است که یک بازی بیشتر طرفداران از هفت تا 70 بازی. آن منجر به استدلال در معرض تعصبات و ثابت می کند که بازی کریکت است و نه محدود به زمینه بازی. به عنوان سابق نخست وزیر استرالیا و کریکت متعصب رابرت Menzies گفت: در فصل تابستان ما بازی کریکت و در زمستان ما در مورد آن را بخوانید. برای 'زمستان' خواندن 'در بیماری های همه گیر" و شما نمی خواهد بیش از حد دور کردن علامت.

به طوری که یک ماه جدید آغاز می شود در اینجا یک سوال: از 12 تیم ممکن است ماه ژوئیه یازدهم — ساخته شده از اطفال متولد شده در ماه جولای — قوی باشد ؟ آن را به خوبی ممکن است. ما صحبت می کنند در اینجا تنها کریکت هند اما این مفهوم را می توان گسترده تر که شامل تیم های دیگر و شاید حتی یک 'World XI' (W. G. فضل و الان مرز مثلا متولد شد در جولای).

در اینجا جولای یازدهم با اضافی 12th ، اگر شما فکر می کنم هر یک از تیم های دیگر می آیند لطفا احساس رایگان برای ارسال در انتخاب های خود را.

موفق جفت باز

باز کردن پنبه حلاجی شده است که هند یکی از موفق ترین جفت سونیل Gavaskar و Chetan Chauhan که دومی بازنشسته شد آماری سوم بهترین پشت سیمپسون-Lawry و هابز-Sutcliffe. تا Ganesh raina vijay تغییر دستور زبان باز کردن batsmanship این کتاب درسی جفت. صدا ریسک گریز دانستن است که کار خود را به نگه داشتن پرتاب کنندگان از گرفتن در بقیه ضربه برای تا زمانی که ممکن است.

تا Shane Warne پیشی گرفت و علامت Chauhan به حال گل ترین اجرا می شود در آزمون بدون یک قرن است. Gavaskar رکورد بیش از حد شناخته شده و به تحمل تکرار در اینجا, اما کافی است به می گویند که او یک انتخاب خودکار در بالا در هر زمان تمام هند یازدهم و یک مدعی برای تمام زمان زمین یازدهم بیش از حد.

در سه خواهد بود سانجی Manjrekar به دنبال Sourav Ganguly و Chandu Borde. که بسیاری از اجرا می شود مقدار زیادی از تجربه و بسیاری از محدوده. هر دو Ganguly و Borde به رهبری هند و Borde قبل از شانه خود را به بالا بود پا-عنکبوتی که تار میتند بیش از حد. V. Subramanya می آید در شماره 6. سابق کارناتاکا کاپیتان تند رودخانه و درخشان صحرا نورد نوبت 84 این ماه است. Borde و Subramanya تور هر دو در انگلستان و استرالیا تحت ببر پتودی, Borde پیشرو تیم در آدلاید که ببر زخمی شده بود.

از همه سرآمد' اسلات های گرفته شده توسط G. S. Ramchand و ماهندرا سینگ Dhoni, دو بیشتر از مردان است که به رهبری هند Ramchand به اولین پیروزی در برابر استرالیا در کانپور در سال 1959. او خوش تیپ مهاجم توپ و باز, بازی بولینگ, هنگامی ادعا شش برای 49 در آزمون در پاکستان است. Dhoni, خوب, Dhoni.

در میان ریسندگی در نزاع خاموش است-عنکبوتی که تار میتند غلام احمد با Vinoo Mankad و Subhash Harding شد منادی بسیاری از بزرگ هند چرخش تریو. با Harbhajan Singh, هند موفق ترین خاموش-عنکبوتی که تار میتند (400 تست درها) نیز متولد شده در ماه جولای یک حافظه خود را با حق است.

Venkatapathy Raju چپ بازوی عنکبوتی که تار میتند می آید را به حساب به عنوان Chandu Sarwate این اثر انگشت متخصص که مخلوط کردن می شکند و پا می شکند. اما Sarwate بهترین و شناخته شده برای یک قرن در شماره 10 که در همکاری با Shute بانرجی را در قرن 11 به رهبری به عنوان آخرین حلقه ایستاده از 249 اجرا می شود در یک مسابقه در برابر سوری. او به زودی باز کردن پنبه حلاجی شده برای هند در برابر Lindwall و میلر در استرالیا! راجو می شود در قدرت 93 درها از 28 آزمون.

متوسط-پیسرز در این لیست عبارتند از: راجر Binny, Munaf پاتل Debashish Mohanty و Vasant Ranjane (که شروع اولین کلاس حرفه ای با نه برای 35 و یک هتریک). Munaf سریعترین زیادی اما Binny بود steadiest و اعتبار پنبه حلاجی شده بودند به مراتب برتر است. Funnily به اندازه کافی هر چند او به عنوان یک رودخانه که می تواند کاسه در کریکت داخلی او یک کاسه که می تواند خفاش در کریکت بین المللی. او حتی باز میکنید با Gavaskar.

بنابراین وجود شما ژوئیه تیم: Gavaskar, Chauhan, سانجی Manjrekar, Ganguly Borde, Subramanya, Dhoni Ramchand, Binny, Harbhajan Raju, Munaf.

پنج تیم کاپیتان های هند, اما من می خواهم دست این افتخار را Subramanya احتمالا بهترین کاپیتان هرگز به رهبری کشور است. انتخاب مجاز گاه به گاه تعجب!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن