دلوت ساکنان خیس خوردن در اخبار از انتظار سروصدا افزایش هزینه

این کمیسیون پیشنهاد برای افزایش فاضالب هزینه توسط 11.25% سالانه برای هر یک از شش سال آینده. بیش از آن که مدت ز

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

این کمیسیون پیشنهاد برای افزایش فاضالب هزینه توسط 11.25% سالانه برای هر یک از شش سال آینده. بیش از آن که مدت زمان محلی صاحب خانه می بینید که هزینه ماهانه آنها پرداخت افزایش دلار در حال حاضر از 6.75 به $12.80 توسط 2026.

صاحبان املاک تجاری خواهد بود به اتهام بر اساس چقدر غیر قابل نفوذ سطح آنها با تخفیف ارائه شده برای سایت های که در آن بهترین شیوه های مدیریت شاغل هستند به سرعت و کاهش رواناب.

دلوت را فاضالب زیرساخت شامل حدود 411 کیلومتر لوله حدود 11,000 گرفتن حوضه 5,000 منهول 2,500 پلچک و بیش از 100 مایل از باز خندق.

این شهر در حال حاضر سرمایه گذاری در حدود 1.1 میلیون دلار سالانه در نگهداری از آن سروصدا سیستم اما تام جانسون یک مهندس ارشد گفت: سطح واقعی حمایت مورد نیاز برای ایجاد ثبات در سیستم در حدود 4.6 میلیون دلار در هر سال است. او اشاره کرد که بخشهایی از این شهر فاضالب مدیریت تاریخ سیستم به 1800s.

با این حال یوسف Kleiman یک صاحب چندین املاک تجاری نوشت یک ایمیل به مخالفت با پیشنهاد افزایش نرخ می باشد.

"فقط به این دلیل وجود دارد یک پیشنهاد نیاز به این معنی نیست که باید می بود راضی است. همه ما می دانیم که COVID-19 لغو تمام ظاهر ، آن را نابود کرده است و کسب و کار و بودجه و خانواده. فقط می خواهم اخیر پیشنهاد مالیات بر املاک و مستغلات را افزایش می دهد گاهی اوقات نیاز است که قابل تامل است. در حال حاضر این است که قطعا یک زمان مکث و می گویند: جهان را جریحه دار است. ما باید در نظر اضافه کردن هزینه به شهروندان از دلوت در این زمان," او نوشت.

اما ابزار عضو کمیسیون و دلوت رئیس شورای شهر گری اندرسون گفت: دیدار با نمایندگان دلوت منطقه اتاق بازرگانی زودتر شنبه رفته بود نسبتا هموار.

"این واقعا به نظر می رسد که مجلسی رهبری آگاه از این واقعیت است که ما نیاز به این سرمایه گذاری است. آنها قطعا ابراز اعتماد به نفس خود را در یک زن و شوهر از ایده ها: یکی, که افزایش پخش خواهد شد در طول زمان و دو که آنها در حال گرفتن برخی از اخطار" اندرسون گفت.

به تازگی به تصویب رسید 0.5% مالیات بر فروش به صندوق خیابان پیشرفت در دولوت معنادار ، جانسون اشاره کرد که در خیابان در حال بازسازی آن است که تنها محتاطانه برای شهرستان نیز به روز رسانی سیستم های فاضالب های سطحی به طور همزمان برای اجتناب از نیاز به حفاری تا خیابان جدید به جای شکست فاضلاب زیرساخت ها است.

او اشاره کرد که تنها یک بلوک از سروصدا زیرساخت ها می تواند هزینه حدود $86,000 و فاضلاب طوفان برای جاده های جدید می تواند اجرا شود در مورد $900,000 در هر مایل است.

جانسون گفت: زهکشی خوب را بهبود می بخشد ایمنی عمومی در جاده ها می تواند به جلوگیری از آسیب به اموال خصوصی و همچنین افزایش عمر آسفالت.

دلوت گذشته افزایش آن سروصدا فاضلاب هزینه ها در سال 2016. پیشنهاد افزایش نرخ می تواند شروع به پا زدن در ژانویه 2021 اگر تایید شده است.

اندرسون خواسته Johnson اگر افزایش بودجه را قادر می سازد کارکنان شهرستان برای گسترش آن برنامه بازرسی برای شناسایی پتانسیل بحرانی شکست در امتیاز قبل از آنها رخ می دهد. وی با اشاره به culvert فروپاشی رخ داده است که کودی که در آن خیابان عبور Keene کریک به عنوان مثال. که شکست در تابستان 2011 مورد نیاز 1.3 میلیون در تعمیرات.

جانسون پاسخ داد که بله بودجه را قادر می سازد شهرستان برای حفظ یک پایگاه داده که بهتر پیگیری وضعیت زیرساخت های حیاتی.

خدمات عمومی کمیسیون برنامه ای برای برگزاری یک جلسه عمومی در پیشنهاد سروصدا افزایش نرخ قبل از آن در جلسه بعدی Aug. 18. پس از آن جلسه کمیسیون می تواند رای به تصویب این نرخ را افزایش می دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب