فارغ التحصیل نمایش: انعطاف پذیری از طریق چالش اشکال ما شخصیت

به هر فردی که پشتیبانی و الهام بخش ما در طول این باور نکردنی چهار سال سفر با تشکر از شما. ایالات متحده نیروی

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

به هر فردی که پشتیبانی و الهام بخش ما در طول این باور نکردنی چهار سال سفر با تشکر از شما. ایالات متحده نیروی دریایی آکادمی کلاس 2020 است ثابت قدم پیروزی غصه دار و پشتیبانی از یک دیگر از طریق برخی از هیجان انگیز ترین و به چالش کشیدن بار زندگی ما تا کنون. هر یک از مسیرهای ما در طول این سفر پر شده است با منحصر به فرد خود را در تلاش و موفقیت ها در حالی که توسط یک روح مشترک و درایو به هر چالش به عنوان یک فرصت در جهت تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودمان و در خدمت یک هدف بالاتر.

پس از راه اندازی ما جمعه هر جا که ممکن است ما در سراسر کشور ما را متحد بیش از 1000 قوی ما به عنوان عبور از خط شروع و حتی بیشتر سفر باور نکردنی.

در این صورت از تمام ابهامات ما استقامت. و در همه ما ممکن است در آینده ما یک مطلق و ثابت این است که ما متعهد به آینده ما خدمت به این ملت. ما هم آموزش بدن ما دل و ذهن از طریق چهار دقیق سال آماده می شود را به هر گونه چالش و قدم به نقش ما به عنوان رهبران که نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی و ملت ما نیاز به ما بود.

ما قطعا هرگز تصور چالش های فوری و عدم اطمینان ما رو در این وضعیت فعلی که ما انطباق و غلبه بر روزانه دادگاه ارائه شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

این است که دقیقا به همین دلیل ما آموزش دیده اند بسیار سخت است. انعطاف پذیری از طریق چالش به شکل شخصیت ما و ما از ترس به چالش بکشد. هر روز شده است و یک فرصت برای فروتن خودمان را به عنوان ما در یادگیری و رشد از تجارب ما و کسانی که در اطراف ما.

کلاس 2020 آماده است منجر به. ما قوی هستند و مشتاق به جای ما به عنوان خدمتگزاران و رهبران این کشور است.

"Inveniemus aut faciemus viam." که به معنی "ما را به پیدا کردن یک راه و یا یک است."

گریس لین از دلوت راه اندازی شد 2nd lieutenant در سپاه تفنگداران دریایی آمریکا روز شنبه در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده در آناپولیس مریلند. شیمی عمده و دلوت شرق فارغ التحصیل او به عنوان آکادمی بهار ترم فرمانده تیپ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن