کرالا: با سخت Covid اقدامات رها کردن در مورد آنفلوآنزای

نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:58:06 am در ماه ژوئن سال 2020 دو

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:58:06 am
covid-19 in kerala, covid -19 news keraka, kerala covid cases, kerala coronavirus, indian express news در ماه ژوئن سال 2020 دولت گزارش کرده است تنها 95,544 تب موارد نسبت به 2,60,072 موارد در ژوئن 2019. (عکس)

با Covid-19 ارشاد مردم به حفظ اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و به دنبال سرفه آداب کرالا گزارش یک سقوط شدید آنفولانزا موارد در ماه ژوئن یک ماه است که استفاده می شود برای دیدن یک سنبله در تب موارد با شروع باران های موسمی.

بررسی اطلاعات در مجتمع بیماری نظارت برنامه دولت در بخش بهداشت و درمان نشان می دهد که آنفولانزا موارد را گزارش کرده اند سقوط از 63 درصد در ماه ژوئن سال جاری نسبت به مدت مشابه ماه سال گذشته است. در ماه ژوئن سال 2020 دولت گزارش کرده است تنها 95,544 تب موارد نسبت به 2,60,072 موارد در ژوئن 2019.

Dr Amar Fettle وزارت بهداشت را گره افسر اضطراری برای بهداشت عمومی در نگرانی های بین المللی گفت: هر سال وجود دارد استفاده می شود سنبله در تب ویروسی موارد در کرالا در طول موسمی. "ما همیشه اصرار مردم به دنبال سرفه بهداشت در این دوره برای کاهش تب ویروسی موارد است. این زمان مبارزات انتخاباتی به پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله شده است به طور کلی پذیرفته شده توسط مردم است. این کاهش احتمال گسترش چندین ویروس که مردم استفاده می شود به انتقال در جامعه است. این نشان می دهد مناسب سرفه بهداشت و حمایت از مراقبت در خانه می تواند به کاهش غیر ضروری مصرف داروهای" عمار گفت.

سقوط در آنفولانزا موارد گزارش شده در بیمارستان ها نیز منعکس شده در دولت 1,200 تومان کرور روپیه بخش دارویی از نظر شیب در کسب و کار حاکم کردن این فرض که مردم بوده است پرش بيمارستان با توجه به Covid-19 ترساندن و مصرف دارو از شمارنده.

همه کرالا داروخانه ها و Druggists ارتباط سخنگوی Tomy Varkey گفت: فروش دارو برای بیماری های مسری آنفولانزا و بیماری های همه گیر به شدت کاهش یافته است در دولت است. "این روند آغاز شد و با مستند و هنوز هم ادامه دارد... کلی هوشیاری در برابر Covid-19 ساخته شده است که مردم ماسک و حفظ فاصله. است تمایل به جلوگیری از حمل و نقل عمومی نیز می باشد. این پایین آورده بیماری های مسری و پس از آن نهفته فروش داروهای... ژوئن-ژوئیه فصل مورد استفاده قرار گیرد به گزارش چهار تا پنج برابر افزایش در فروش دارو در هماهنگی با این افزایش به نوبه خود در بیمارستان. اما این بار به فروش رسیده است در پایین 60 درصد" او گفت:.

بهداشت عمومی کارشناس Dr Ramankutty V اجتماعی گفت: سوريه به ارمغان آورده است را به تعداد مورد آنفلوآنزای. "اگر ما جزئیات سقوط در آنفولانزا موارد گزارش شده در بيمارستان همراه با شیب در فروش داروهای ما می توانیم فرض کنیم که مورد آنفلوآنزای پایین آمده اند در کرالا در حال حاضر. وجود دارد می تواند یک گرایش در میان مردم برای جلوگیری از بيمارستان ترس Covid-19. اما از سقوط در فروش دارو را رد کرد که از جنبه های," او گفت:.

وجود دارد و ملموس است کاهش در تعداد آنفولانزا موارد در شش ماه اول سال 2020 نسبت به هر دوره مشابه پس از 2017. در این سال در مدت شش ماه تا 30 ژوئن کرالا گزارش تنها 7.74 لاخ آنفولانزا موارد که در برابر موارد 11-12 لاخ در سال های گذشته برای دوره مربوطه.

کرالا ساخته شده است که با پوشیدن یک ماسک صورت اجباری از مارس 29 و عدم رعایت ساخته شده بود مجازات جرم. پلیس شده اند تحمیل جریمه نقدی از 200 تومان برای شکست به پوشیدن ماسک ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب