هند می شود اولین تغییر آب و هوا گزارش ارزیابی: بیشتر بارش سنگین روز سیل و گرمتر روز این قرن

نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 12:14:36 am در کشاورزی کشور

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 12:14:36 am
Climate Change Assessment report, heavy rainfall, warmer days, Pune news, Indian express news در کشاورزی کشور مانند هند کشت در امتداد این کمربند می تواند یک ضربه زیر کاهش بارندگی شرایط هشدار کارشناسان. (بازنمودی)

هند را تجربه گرمتر روز و شب مکرر همراه با بارش باران های سنگین جادوها باعث سیل تا پایان قرن 21 خلاصه یک گزارش با عنوان "تغییرات آب و هوایی ارزیابی بیش هندی منطقه'.

اولین از نوع خود گزارش هندی منطقه اما مشخص نکرد مناطق و یا کشورهای که رنج می برند با توجه به این شرایط آب و هوا در آینده است. تا به حال آب و هوا ارزیابی گزارش های منتشر شده توسط پانل بین دولتی تغییر آب و هوا (IPCC) اشاره شد به منظور برنامه ریزی و سیاست های کاهش اقدامات.

مطالعه پیشگام توسط کارشناسان آب و هوا در هند هواشناسی بخش (IMD) و موسسه هندی گرمسیری هواشناسی (IITM) است در نظر گرفته اتمسفر و اقیانوس اطلاعات برای دوره بین سال 1951 و 2015. این فصل بارش و آب و هوا مدلسازی.

با توجه به گزارش سالانه کشور هند بارش در طی این مدت به نمایش کاهش روند. کاهش بارندگی فعالیت بود به خصوص در طول مشاهده Indo-Gangetic دشت و قسمت های غربی. هر دو این کمربند شناخته شده به خانه برخی از مرطوب مکان در کشور است.

در کشاورزی کشور مانند هند کشت در امتداد این کمربند می تواند یک ضربه زیر کاهش بارندگی شرایط هشدار کارشناسان. "افزایش فعالیت های انسانی بیش از نیمکره شمالی می تواند برخی از نقش این کاهش بارندگی" این گزارش پیشنهاد شده است.

Contrarily تعدادی از بارش باران های سنگین و رویدادهای روز رفته تا در طول همان دوره است. این, به نوبه خود داشت به علت سنگین و جاری شدن سیل منجر به از دست دادن جان و مال و معیشت. بودن بسیار موضعی, حوادث زمین, استفاده, همراه با غلظت ذرات معلق در هوا بود نسبت به این افزایش بارندگی.

موج گرما شدید heatwave شرایط بیش بزرگتر مناطق جغرافیایی از امروز می تواند یک هنجار در سال های آینده این گزارش برجسته شده است. به طور معمول, موج گرما در حال گزارش شده بین ماه های مارس و آوریل با یک طلسم ماندگار برای یک هفته تا 10 روز است.

"وجود دارد در حال گرم شدن روند ثبت بین سال 1951 و 2015 قابل توجهی در گرم شدن کره زمین متوجه شده بین سال های 1986 و 2015. ميانگين سطح درجه حرارت می تواند در هر نقطه بین 1.39 و 2.70 درجه سانتیگراد در طول دو دوره — 2040 – 2069 و 2070 – 2099" اعلام گزارش.

سالانه ميانگين و حداکثر دمای شد با اشاره به شروع به پریدن کرد 0.15 درجه سانتیگراد در حالی که حداقل درجه حرارت افزایش یافت 0.13 درجه سانتیگراد بین 1951 و 2015.

در میان فصول قبل از monoon (آوریل تا مارس) گزارش شده است که بیشتر گرم شدن کره زمین و به دنبال آن پس از باران های موسمی (اکتبر تا دسامبر) فصل است. گرم شدن کره زمین باقی مانده حداقل از ماه ژوئن تا سپتامبر فصل باران های موسمی, بیش از کشور است.

شبیه به خوشه در بارش باران های سنگین در روز وجود خواهد داشت بیشتر گرمتر روز و شب های گرم در آینده نزدیک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب