Covid-19 واکسن ممکن است آماده در 12-18 ماه می گوید که دانشمند ارشد

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 5:51:01 am پرداختن رسانههای

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 5:51:01 am
Coronavirus vaccine, Soumya Swaminathan, WHO chief scientist, Covid cases, Indian express news پرداختن رسانههای مجازی کنفرانس Swaminathan گفت که تعهدات از بالا و درآمد بالا و کشورهای با درآمد متوسط مورد نیاز برای تهیه 950 میلیون دوز از طریق COVAX تسهیلات و به اطمینان حاصل شود که واکسن می توان در بیشترین سرعت ممکن.

در حال توسعه یک واکسن علیه Covid-19 در حال حاضر مبرم ترین چالش چهره جهان و از جمله یک شرکت ممکن است نیاز به بودجه تا $18.1 میلیارد دلار برای تحویل دو میلیارد دز تا پایان سال 2021 سازمان بهداشت جهانی دانشمند ارشد Dr Soumya Swaminathan گفت: در روز جمعه.

بیش از 200 واکسن داوطلبان در مراحل مختلف توسعه و 15 در انسان بالینی Swaminathan, گفت:, و اضافه کرد که وجود دارد امید است که واکسن آماده خواهد شد در 12 -18 ماه.

پرداختن رسانههای مجازی کنفرانس Swaminathan گفت که تعهدات از بالا و درآمد بالا و کشورهای با درآمد متوسط مورد نیاز برای تهیه 950 میلیون دوز از طریق COVAX تسهیلات و به اطمینان حاصل شود که واکسن می توان در بیشترین سرعت ممکن. در پاسخ به پرس و جو در پیشرو واکسن نامزدها Swaminathan گفت: AstraZeneca بزرگترین جهانی تعهد و نامزد پیشرو از نظر زمان.

"آنها پیشرفته به فاز 2 مطالعات و برنامه ریزی فاز 3 در بسیاری از کشورها است. مدرن و همچنین برنامه ای برای رفتن به مرحله 3 از آزمایش های بالینی در اواسط ماه جولای ، با این حال تا زمانی که ما به دیدن نتایج از آزمایش های بالینی اثربخشی و ایمنی این نامزد ناشناخته باقی مانده است. از این رو این تاکید به نیاز به سرمایه گذاری در توسعه بالینی متعدد واکسن نامزدها و به حداکثر رساندن شانس موفقیت" Swaminathan بعد گفت: هند اکسپرس.

دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca است واکسن آزمایشی است که برای اولین بار وارد مراحل نهایی آزمایشات بالینی. واکسن نیز trialled در آفریقای جنوبی و برزیل با سرم موسسه هند سرمایه گذاری 100 میلیون دلار برای تولید انبوه یک میلیارد دوز برای هند و دیگر پایین و کشورهای با درآمد متوسط.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب