راجستان بلندگو به حرکت دیوان عالی کشور به عنوان خلبان اردوگاه می شود امداد تا جمعه

توسط: اکسپرس میز وب | جیپور, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 9:47:57 am راجستان وزیر Ashok Geh

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | جیپور, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 9:47:57 am
rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan government floor test, rajasthan floor test news, rajasthan govt latest news راجستان وزیر Ashok Gehlot با معاون سابق Sachin خلبان.

یک روز پس از راجستان دادگاه عالی "به درخواست"او را به تسلیم علیه Sachin خلبان و دیگر کنگره شورشیان سخنران CP Joshi گفت: او برخورد خواهد شد و دیوان عالی کشور است.

سخنران جوشی که در خدمت رد صلاحیت اعلامیه به 19 شورشی MLAs از جمله Sachin خلبان برای "anti-فعالیت های حزب" هفته گذشته برخورد خواهد شد و راس دادگاه ویژه ترک دادخواست با استناد به "قانون اساسی بحران است." بیان کرد که نقش اساسی مقامات به وضوح تعریف شده است Joshi در دادخواست خود را گفت: دادگاه می تواند تنها پس از مداخله سخنران تصمیم می گیرد در یک توجه کنید. "سخنران کامل قدرت به ارسال یک نشان می دهد-باعث توجه کنید. من وکیل من به فایل SLP در دادگاه عالی" او به نقل از به نقل از خبرگزاری ANI.

در یک استراحت برای خلبان اردوگاه راجستان دادگاه عالی روز سه شنبه معوق خود را در دادخواست خود را تا تاریخ 24 و "درخواست" سخنران به گسترش دوره با توجه به شورشی MLAs برای پاسخ به او توجه کنید تا پس از آن. سخنران بعد از توافق به تسلیم هر گونه اقدام "تا شب از ماه جولای 24".

در ابتدا سخنران گفته بود MLAs برای پاسخ به او اطلاع ژوئیه 17. اما شورشی MLAs با نزدیک شدن دادگاه در جولای 16 گفت: آنها تا به حال نه نقض بند زیر که رد صلاحیت شد به دنبال. هنگامی که شنوایی باقی مانده مجمل در جولای 17, دادگاه تمدید بلندگو مهلت تا 21 جولای.

روز سه شنبه دادگاه شنیده Mukul Rohatgi ارشد, مشاوره برای دادخواهان. با پاسخ دهندگان ادعا می کنند که دادخواهان' نرم افزار زودرس و سخنران بود و در حق خود را به تصمیم می گیرید چه مقدار به طور داوطلبانه' دادن حزب عضویت Rohatgi گفت: دادگاه قدرت را نمی توان محدود و آن را دارای صلاحیت برای شنیدن در این مورد.

Rohatgi گفت: در حالی که شورشی کنگره MLAs داده شد فقط سه روز سخنران بود و در عین حال به حرکت در نرم افزار ثبت شده توسط BJP MLA مادان Dilawar در مورد سابق BSP MLAs. شورشیان استدلال کرده اند که هیچ شلاق را می توان در محل و زمانی که مجمع در جلسه نیست.

در میان اختلافات بین راجستان وزیر Ashok Gehlot و Sachin خلبان کنگره برداشته دومی از هر دو پست خود به عنوان معاون وزیر و دولت PCC رئیس.

راجستان سخنران CP جوشی (ANI)

این حزب همچنین ترک خورده, شلاق زدن بر روی خلبان وفاداران: Vishvendra سینگ و رامش مینا برداشته شد از دولت و دولت رئیس جمهور از جوانان کنگره و Seva Dal جایگزین شد. این تصمیم اعلام شد پس از خلبان و MLAs قلم در دو دوره متوالی کنگره قانونگذاری حزب (CLP) جلسات در جیپور هفته گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب