شطرنج | Vaishali ساخت سریع گام

این چند روز گذشته R. Vaishali شده در اخبار. برای کسی است که تحت الشعاع قرار توسط شگرف برادر کوچکتر برای بسیاری

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

این چند روز گذشته R. Vaishali شده در اخبار. برای کسی است که تحت الشعاع قرار توسط شگرف برادر کوچکتر برای بسیاری از حرفه ای است که باید یک تجربه متفاوت است.

چنای دختر دادن خوب نشان می دهد در فیده Chess.com زنان با سرعت شطرنج. Vaishali گفت که او آماده کرده بود به خوبی برای این مسابقات است. او البته عالی مبارزه شریک در خانه, R. Praggnanandhaa. "او کمک بزرگی بوده است," او گفت:.

در اولین از چهار جایزه بزرگ پاهای او به پایان رسید چهارمین روز یکشنبه.

ستوده تلاش

آن را به مثابه یک تلاش از Vaishali که قرعه کشی نهایی از رویداد آنلاین پس از رفتن را از طریق خسته کننده مقدماتی. 19-در سال خراشیده قهرمان سابق جهان Antoaneta Stefanova از بلغارستان در دور اول و ساخته شده Munkhzul Turmunkh از مغولستان برای رسیدن به نیمه نهایی رسید. هند شماره 3 جنگیدند spiritedly در آخرین چهار قبل از از دست دادن دقت به اوکراین آنا Ushenina های احتمالی قهرمان.

Vaishali تا به حال در واقع مورد ضرب و شتم runner-up والنتینا Gunina در مسابقات مقدماتی به کتاب او اسکله برای رویداد اصلی. "مقدماتی بخش بود بسیار دشوار است," او گفت: هندو از طریق تلفن. "یک بازیکن شش شانس; در حالی که من ساخته شده آن را در پنجم تلاش Gunina واجد شرایط از او گذشته است."

Vaishali سابق جهان زیر 14 و زیر 12 قهرمان می یابد و مفهوم سرعت شطرنج خطر ناک. مسابقات در سه بخش با بازی پنج و سه و یک دقیقه و زمان.

او گفت: بازی شطرنج آنلاین هیجان انگیز بود. "اما آن را نیز می تواند چالش," او گفت:. "گاهی اوقات اتصال اینترنت شما ممکن است خاموش و یا شما می تواند در نهایت ساخت یک اشتباه به دلیل ماوس خود را اجازه می دهد تا شما را; از من ملکه در یکی از بازی های من نتیجه."

Vaishali گفت: او خسته شدن در طول مستند در چنای. "بنابراین من در حال مطالعه برای من B. Com دوره گفت:" برای اولین بار در سال دانشجوی MOP right to rebel, کالج, که رزومه خود را با سرعت شطرنج کمپین در روز چهارشنبه زمانی که پا لگد کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن