4,800 کارگران مهاجر هیئت مدیره قطار از هاریانا به خانه متحده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 10:18:55 am آنیل هنگ کنگ

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 10:18:55 am
Haryana migrant labourers, migrant labourers Haryana, migrant labourers lockdown, India news, Indian Express آنیل هنگ کنگ از پورنیا که قطار سوار گفت: "من به اینجا آمدند به انجام کشاورزی. من در صورت هر گونه مشکل در اینجا, اما با توجه به مستند من باید از اینجا بروم." (اکسپرس عکس توسط جاوید رجا)

هاریانا در حال اجرا است ویژه Shramik قطار از ایستگاه راه آهن روزانه به قرار دادن کارگران مهاجر به خانه های خود. در شنبه 3,600 کارگران مهاجر فرستاده شد به بیهار و Madhya Pradesh توسط سه قطار از روری و 1200 کارگران مهاجر فرستاده شد به بیهار در قطار از بیوانی.

"همه کارگران مهاجر آورده بودند به ایستگاه های راه آهن توسط اتوبوس های خاص است. علاوه بر تمیز کردن سیستم عامل غالبا با جاروبرقی دست کارگران مهاجر نیز مقادیر است. بهداشت را بررسی کنید تا از تمام کارگران مهاجر انجام شد برای جلوگیری از گسترش coronavirus. میز کمک شد تا در مقابل هر یک محفظه از جایی که بلیط داده شد برای هر مسافر. بلیط برای هر مسافر بودند با مهر 'برای پرداخت هاریانا' که به معنی هزینه های سفر برای کارگران مهاجر شده اند منتقله توسط هاریانا دولت" هاریانا وزیر منهر لعل خطار گفت شنبه.

آنیل هنگ کنگ از پورنیا که قطار سوار گفت: "من به اینجا آمدند به انجام کشاورزی. من در صورت هر گونه مشکل در اینجا, اما با توجه به مستند من باید از اینجا بروم."

Chhote لعل از پورنیا افزود: "من نمی خواهم به ترک اما شرایط خانواده من هستند به طوری که من مجبور به بازگشت به خانه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن