چگونه به ترکیب آموزش و پرورش و ورزشی برتری

ورزشی و تعالی است که بهترین ساخته شده بر روی یک پایه خوب از آموزش و پرورش است. این بود که ماهیت این گفتگو هنگا

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

ورزشی و تعالی است که بهترین ساخته شده بر روی یک پایه خوب از آموزش و پرورش است. این بود که ماهیت این گفتگو هنگامی که کریکت Kaunain عباس بدمینتون بازیکن Shikha Gautam, تنیس حرفه ای عادل Kalyanpur و مدیر ورزشی از Jain دانشگاه و مدیر ورزشی مدرسه دکتر اکریلیک اشعه ماوراء Sankar, مطرح موضوع آموزش ترکیب با ورزش.

"آموزش نگه می دارد شما را شناور تا شما می میرند. من خیلی به کریکت تا من به دانشگاه کردم. سپس متوجه شدم که من در آن خوب گفت:" 30 ساله کارناتاکا کریکت Kaunain که خود ساخته Ranji برای اولین بار در 26 و در حال حاضر وعده برای رفتن و گرفتن مدرک دکترا.

هرگز

دکتر Sankar داشتن نقش یک مربی را برای بسیاری از جمله Kaunain سوار صفحه اصلی نقطه "هرگز" و گفت که آموزش و پرورش کمک می کند تا در برقراری ثبات در افکار افراد ورزشی. او به یاد می آورد که چگونه او تا به حال ترک ورزش در اوایل زندگی حرفه ای اما مجهز خود را با تمام دانش برای کمک به افراد ورزشی, حرکت حرفه خود را در کنار آموزش و پرورش است.

"شما باید به ورزشکاران حرفه ای از اعتماد به نفس و اشاره به اهمیت مدیریت زمان است. آنها نیاز به ترس نیست دانشگاهیان," او گفت:.

عادل که پدر و مادر و خواهر و همه پزشکان گفت که آموزش و پرورش بود که باید برای او حتی اگر وجود نداشت تاکید بر گرفتن نمرات بالا.

"این یک اسطوره است که ورزشکاران لازم نیست که زمان برای آموزش و پرورش است. اگر شما علاقه مند شما می توانید پیدا کردن راه خود را گفت:" Adil.

Shikha به یاد می آورد که چگونه پدر و مادر او منتقل شده از Nashik به بنگلور برای کمک به او آموزش در Prakash Padukone بدمینتون آکادمی. "بدمینتون و آموزش را در تمام روز. اما من مطالعه قبل از امتحانات و در آن می تواند تا 2 صبح," او گفت:.

به عنوان مثال از رافائل نادال آکادمی در اسپانیا که در آن او به مدت سه سال عادل گفت که در کلاس درس بود فقط 10 متر دورتر. "'این است ایده آل برای ورزش مدرسه و تقاضا در امتحانات. ورزش به خودی خود عالی است آموزش و پرورش در مدرسه زندگی", او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب