Covid-19 بحران اقتصادی: Bihar درخواست مرکز آزادی های اولیه از بدن محلی بودجه

نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | به روز شده در: آوریل 13, 2020 10:01:00 am بیهار وزیر Nitish کو

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | به روز شده در: آوریل 13, 2020 10:01:00 am
Bihar economic crisis, Bihar covid situation, Bihar CM Nitish Kumar, Bihar asks centre for funds, Bihar migrants, Bihar coronavirus cases, Bihar news, Indian express بیهار وزیر Nitish کومار. (عکس)

به تولید و اشتغال در پی Covid-19 شیوع و مستند بیهار دولت درخواست کرده است این مرکز از اوایل انتشار فصلنامه بودجه اختصاص داده شده برای Panchayati راج موسسات و نهادهای محلی.

15 دارایی کمیسیون توصیه می شود تخصیص تومان 7,436 کرور برای Panchayati راج و محلی بدن طرح در بیهار برای 2020-21 مالی.

دولت نیز درخواست این مرکز برای بالا بردن دولت استقراض محدود تحت مسئولیت مالی و مدیریت بودجه عمل به جزر و مد در طول بحران مالی است.

در نامه ای به اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در مارس 8, معاون وزیر امور خارجه و وزیر دارایی Sushil Kumar Modi گفت: "... در وضعیت مستند ناشی از COVID-19 وجود دارد که نقش فعال در تمام بدن محلی در کاهش عوارض جانبی از مستند. دلیل این است که بخش زیادی از پول است که با تفویض به محلی بدن منجر به تولید اشتغال است. با در نظر گرفتن این درخواست شده است که اولین قسط از بدن محلی اعطای منتشر شد ممکن است در سه ماهه اول خود را از سال جاری است."

بخوانید | در بیهار panchayat mukhiyas نگه داشتن یک چشم را برای مهاجران پرش قرنطینه

بعد مودی گفت که هند اکسپرس است که اوایل انتشار مرکزی بودجه را افزایش فرصت های شغلی برای ساکنان محلی و همچنین مهاجران بازگشت به خانه.

او گفت: آوریل دیدم یک شیب از 82.29 درصد در درآمد دولت و GST و تجاری, مالیات, ثبت نام 84 درصد کمبود.

او گفت: کاهش درآمد مجموعه برای سه ماهه اول در آمد و حتی به عنوان دولت تا به حال به صرف به شدت در مبارزه با Covid-19.

بخوانید| کارگران مهاجر در بیهار را گپلگنج: 'از ذهن نیست اگر قرنطینه ایمنی را تضمین می کند از خانواده'

"گرفتن وام تنها گزینه برای مقابله با بحران. من درخواست اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman به افزایش FRBM حد از 3 درصد به 4 درصد," او گفت:.

بخوانید| این panchayati جلو: شیر بالقوه محلی از خود دولت برای مبارزه با COVID-19

درخواست اتحادیه وزیر دارایی اجازه استفاده دولت از تثبیت غرق شدن صندوق (CSF) در سال 2008 ایجاد مودی نوشت: "...پس از آن (2008) دولت شده است کمک 0.5 درصد از دولت کل بدهی های عمومی و دیگر بدهی های سال های گذشته به این صندوق است. دولت کمک کرده Rs 7,683 کرور در CSF تا تاریخ... در نظر تاکید کرد موضع دولت منابع با توجه به COVID-19 گیر دولت خواهد میل است که آن را با بهره گیری از این منابع برای جلسه مطالبات مربوط به بدهی های برجسته... دولت درخواست می که مفاد موجود CSF طرح آرام هستند و دولت مجاز به استفاده از حالت اصلی سهم به CSF برای ملاقات با آن بدهی های برجسته."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن