دهلی نو HC ممکن است شنیدن درخواست برابر ممنوعیت Facebook, Instagram استفاده توسط ارتش امروز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 7:14:14 am ارتش هند می پرسد سر

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 7:14:14 am
china apps, google play store, apple app store, remove china apps, fake order, fake order remove china apps, china apps removal fake order ارتش هند می پرسد سربازان به حذف برنامه های 89

یک درخواست بود دوشنبه در دادگاه عالی دهلی نو شد در برابر یک منظور از مدیر کل اطلاعات نظامی (DGMI) ممنوع کردن استفاده از Facebook و Instagram توسط پرسنل ارتش.

در تقاضای خود را سرهنگ P K Choudhary ادعا که او پیدا کردن آن را دشوار است برای ارتباط با اعضای خانواده خود زندگی می کنند که در خارج از کشور در صورت عدم دسترسی به رسانه های اجتماعی. دادگاه به احتمال زیاد به شنیدن این طومار در روز سه شنبه.

این DGMI دستور پرسنل ارتش به حذف حساب های خود را از شبکه های اجتماعی سیستم عامل و ممنوع استفاده از 89 برنامه های کاربردی و وب سایت ها توسط تمام پرسنل ارتش.

"سربازان تکیه بر سیستم عامل شبکه های اجتماعی مانند Facebook برای رسیدگی به مسائل بوجود آمده در خانواده خود را در حالی که نوشته شده در مکان های از راه دور. آنها اغلب با استفاده از اتصال مجازی برای جبران این فاصله فیزیکی بین آنها و خانواده های آنها" این درخواست اعلام کرد و اضافه کرد که "سربازان خدمت در مناطق دور افتاده, اکستریم, شرایط آب و هوا و زمین دشوار است با تهدید طولانی از حمله دشمن در همه زمان ها. تمام آن طول می کشد تلفات در سربازان سلامت جسمی و روانی."

این درخواست اظهار داشت که "با ظهور اینترنت و به خصوص اینترنت با سرعت بالا اتصال به شبکه های تلفن همراه سربازان در بر داشت یک راه موثر برای نزدیک تر آمد به دوستان خود و عزیزان در دنیای مجازی است. این تا حد زیادی کاسته استرس رنج می برد به صورت روزانه با توجه به شرایط سخت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب