Willians Astudillo پاک به بازگشت; خواهد سر به سنت پل

Astudillo ثبت نام دو تست منفی پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول فرایند مصرف شده است و با توجه به متهور به

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

Astudillo ثبت نام دو تست منفی پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول فرایند مصرف شده است و با توجه به متهور به دوباره پیوستن به هم تیمی های خود.

Astudillo بود کنار برای همه اردوگاه تابستانی خواهد شد اما در حال حاضر پیوستن به دوقلوها' گروه در CHS زمینه در سنت پل به دریافت خود را یافت می شود.

مدیر Rocco Baldelli گفت: هیچ جدول زمانی برای utilityman در این مرحله تا زمانی که آنها قادر به دیدن Astudillo و ارزیابی آمادگی خود را.

"ما نیاز به ارزیابی او را برای اولین بار و ببینید که در آن ما در و اجازه دهید او فقط رفتن است. زیرا هنگامی که او در نهایت سالم است, ما در حال رفتن به نیاز او برای گرفتن ما در حال رفتن به نیاز به او را به حرکت در اطراف میدان می شود و احساس خوبی از انجام آن" Baldelli گفت.

دوقلوها رفت و از طریق یک فرآیند مشابه با میگوئل سانو که آزمایش مثبت بر مصرف تست. سانو قادر به بازگشت در نزدیکی پایان تابستان اردوگاه و در خفاش ها قبل از فصل آغاز شده اما گفت: هنوز نوسان نبود 100 درصد در زمان های نجومی آغاز شد.

Astudillo به طور بالقوه می تواند بیش از سانو به سطح شیب دار بازگشت تا پس از دیگر شرایطی به دور از فعالیت های بیس بال. سانو بازگشت به این تیم در ژوئیه 15.

"تا زمانی که شما در واقع دیدن یک مرد خارج وجود دارد و او را از طریق یک روز کامل یا حتی بخشی از روز و ببینید که چگونه او می آید و روز بعد و آنچه که او قادر به انجام و سپس روز بعد از این که شما واقعا احساس خوبی برای یک مرد پس از, من می خواهم بگویم دو یا سه روز" Baldelli گفت. "و سپس شما احتمالا می توانید راه اندازی یک برنامه خوب که در آن نقطه."

آسیب یادداشت

بایرون Buxton که به پایین رانده شده به شیکاگو تا با هم تیمی های خود در طول pregame مراسم روز باز راند و برگشت به شهرهای دوقلو و بیشتر کار با CHS خدمه Baldelli گفت.

"او به حرکت پاهای خود می شود و در کل یک حرکت و برنامه در حال اجرا و پرش به تمام مسائل خود را و ما او را به عقب زمانی که ما به عقب بر گردیم" Baldelli گفت.

Buxton که رگ به رگ پای چپ خود را در طول تابستان اردوگاه را بر مجروح لیست و می تواند دوباره به تیم در هر زمان به عنوان یک نتیجه. Baldelli گفت: خانه بازکن در روز سه شنبه است "قطعا یک گزینه" برای Buxton.

"هنگامی که ما به خانه برگشت و ما شروع بازی بیس بال در مینیاپولیس ما در دیدن برنامه, باک کردن وجود دارد" Baldelli گفت.

جیک Odorizzi که در مجروح لیست با درد بالای پشت شده است کشش دوباره Baldelli گفت. Odorizzi بود که در هدف حوزه در روز یکشنبه و دوقلوها باید گفت که آنها انتظار نداریم که او را به دست زمان زیادی.

"او باید در خارج وجود دارد پرتاب اغل گاو یا حشم بسیار به زودی و ما به او اجازه دهید برخی از hitters و پس از آن ما خواهد شد او را به خارج وجود دارد" Baldelli گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن