هند Coronavirus به روز رسانی 24 ژوئن: بنگلور, ممکن است دیدن مستند دوباره ماهاراشترا برگزار نمی ICSE امتحانات

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 1:13:34 pm مردم به سواب نمونه برای

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 1:13:34 pm
مردم به سواب نمونه برای Covid-19 coronavirus تست در Noida, اتوبوس, انبار (اکسپرس عکس Gajendra Yadav)

هند Coronavirus آخرین به روز رسانی: با رکورد 15,968 coronavirus موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته کل تعداد در هند عبور از 4.5 لاخ خوانده شده را علامت. مرگ و میر بالا رفته به 14,476 به عنوان Covid-19 ادعا 465 زندگی در 24 ساعت. از 4,56,183 موارد بیش از 2.5 لاخ بهبود یافته اند در حالی که 1.8 لاخ هنوز عفونت فعال. ماهاراشترا گزارش کرده است 1,39,010 موارد به دنبال دهلی نو در 66,602 و تامیل نادو در 64,603. ماهاراشترا گزارش کرده است 6,531 coronavirus مرگ و میر به دنبال دهلی نو در 2,301 و گجرات در 1,710.

دهلی نو که دوم بالاترین موارد در روز سه شنبه گزارش داد نزدیک به 4000 موارد جدید بیش از هر دولت فاش کرد در 24 ساعت گذشته. حتی ماهاراشترا است که بیش از دو برابر تعداد موارد در دهلی هرگز این گزارش بسیاری از عفونت های جدید. دهلی نو که caseload در حال حاضر در حال رشد در تقریبا دو برابر ملی نرخ رشد به طور بالقوه می تواند پیشی بمبئی به عنوان اوایل به عنوان امروز است. بمبئی که 68,410 موارد در حال رشد است بسیار به آرامی و در روز سه شنبه اضافه شده تنها 842 مورد جدید.

کشور دیگری که در آن افزایش تست شده باعث افزایش موارد تایید شده بوده است Telangana. دهلی نو Telangana و تامیل نادو هستند به احتمال زیاد به درایو هند شماره برای چند روز آینده. اما این اعداد می تواند جریان در شروع از مکان های دیگر به عنوان به خوبی به عنوان جدید سریع آنتی ژن تست مستقر هستند.

دنبال Coronavirus در هند زندگی می کنند به روز رسانی

در اینجا بالا COVID-19 تحولات از سراسر هند

Trinamool MLA Tamonash Ghosh که آزمایش Covid مثبت می گذرد دور در 60

ارشد Trinamool MLA Tamonash Ghosh (60) که تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 در آخرین هفته از ماه مه درگذشت, در بیمارستانی در غرب بنگال در روز چهارشنبه. Ghosh بود که سه بار MLA از Falta, تا به حال آزمایش مثبت همراه با دو دختر و سه دستیاران ماه گذشته. وزیر Mamata بانرجی در زمان به توییتر به بیان او تسلیت به خانواده اش. فرماندار Jagdeep Dhankar همچنین ابراز غم و اندوه خود را بیش از Ghosh جويد. Ghosh ساکن Harish Chatterjee خیابان در جنوب کلکته نیز بانرجی همسایه.

Ghosh ساکن Harish Chatterjee خیابان در جنوب کلکته نیز بانرجی همسایه. (منبع: Facebook)

دیدار نیست پوری, 'دارشان' از ترینیتی مجاز: Odisha DGP

یک روز پس از Jagganath رته Yatra آغاز شده Odisha پلیس به دادگاه تجدید نظر به مردم به بازدید از پوری به عنوان "دارشان" از خدایان پذیر نیست. هیچ کس مجاز به جمع نزدیکی 'raths" و معبد. به منظور جلوگیری از هر گونه جماعت محدودیت های تحمیل گردیده و در برخی از نقاط این شهر است. اصلاح آن زودتر سفارش راس دادگاه در روز دوشنبه به رفتن پیش برای رته Yatra پس از توجه به Odisha دولت تضمین آن "برگزار می شود محدود راه بدون حضور و غیاب". یکی از servitors از معبد تا به حال آزمایش مثبت دیروز.

کشیش شرکت در سالانه ارابه صفوف Jagannath خداوند در پوری (عکس از آسوشیتدپرس)

12 کارآموز ملوانان از فهم شیواجی آزمون coronavirus مثبت

حداقل 12 کارآموز ملوانان از لوناوالا مبتنی بر فهم شیواجی, یکی از برترین موسسات آموزش هند نیروی دریایی که تا کنون آزمایش مثبت برای coronavirus, مقامات گفت. اولین مورد یافت شد در تاریخ 18 ژوئن و آلوده دانشکده افسری شد و بخشی از دسته ای از 157 کارآموز ملوانان که گزارش شده بود پس از ترک پس از کاهش مستند در اوایل این ماه یک انتشار صادر شده توسط نیروی دریایی ایستگاه در روز سه شنبه گفت.

بنگلور ممکن است تحمیل مستند دوباره کارناتاکا اصلاح تخلیه سیاست

کارناتاکا وزیر بهداشت B Sriramulu اشاره کرده و در تکمیل مستند در بنگلور اگر افزایش موارد همچنان ادامه دارد. با این حال تصمیم نهایی گرفته خواهد شد تنها پس از برگزاری بحث و گفتگو با سانتی متر BS Yediyurappa و کارشناسان در COVID-19 نیروی کار او اضافه شده است.vWith 107 تازه موارد در سه شنبه, بنگلور, ثبت سه رقمی افزایش Covid-19 موارد برای سومین مستقیم بعد به عنوان مرگ و میر در کشور عبور از 150 علامت گذاری به عنوان.

دولت نیز تجدید نظر تخلیه سیاست. برای بدون علامت بیماران اکسیمتری چک و متوسط به طور منظم چک انجام خواهد شد mandatorily. این بیماران باید تخلیه شود تنها اگر آنها در این نمایشگاه هیچ علائم هیچ تب و حفظ اشباع بالاتر از 95 درصد است. خفیف و متوسط موارد بیمار مرخص خواهد شد پس از 10 روز از شروع علائم در حالی که در موارد شدید مرخص خواهد شد تنها پس از تکمیل بالینی بازیابی.

یک مرد می کشد یک handcart به عنوان یکی دیگر از سوار موتور سیکلت حمل کالا در نزدیکی یک سبزی فروشی بازار که بسته شد بعد از یک مکالمه در COVID-19 موارد در بنگلور (AP)

هفت روز شدید مستند در TN را مادورای امروز آغاز می شود

با این مستند در مادورای داشتن شروع از امروز بیش از 1400 شرکت مقامات در منطقه انجام خواهد داد درب-به-درب نظرسنجی برای 300 خانواده در هر, به شناسایی ساکنان با علائم COVID-19 و کمک به شناسایی این ویروس در اوایل. بیش از 100 تلفن همراه تب درمانگاه راه اندازی شده اند در هر یک از مناطق به انجام آزمایش در حالی که تماس با ردیابی تیم مستقر شده اند برای جمع آوری اطلاعات از بیماران و خود را به اولیه و ثانویه تماس با ما.

Sisodia می نویسد به Amit Shah بیش از قانون جدید به کشتی همه بیماران به مراکز مراقبت Covid

دهلی معاون وزیر Manish Sisodia نوشته شده به خانه وزیر Amit Shah بیش از قانون جدید الزامی افراد با تست مثبت به نشان می دهد تا در Covid مراکز مراقبت برای ارزیابی بیشتر. قبلا Sisodia بود خواست L-G آنیل Baijal به رول آن را به عقب کرد و گفت: این قانون بود "تقریبا غیر ممکن" برای تحمیل. "من تا به حال درخواست Lt فرماندار به تغییر قانون است. از آن شده است 2 روز من را دریافت نکرده اند هر پاسخ. این سیستم جدید ایجاد فشار بر دولت. امروز من نوشته شده به اتحادیه, خانه وزیر آمیت شاه درخواست او را برای انجام دور با استفاده از این سیستم به عنوان آن را به ایجاد هرج و مرج است. این یک مبارزه بین Amit Shah مدل و Kejriwal, مدل; ما باید پیاده سازی سیستم است که در آن مردم مشکلی ندارند" او گفت:.

120 تخت آماده می شود در اورژانس Covid-19 مرکز مراقبت مخالف LNJP بیمارستان در دهلی نو (اکسپرس عکس/Praveen Khanna)

نمی توانید از برگزاری امتحانات از جولای 2, Maharashtra دولت می گوید HC

ماهاراشترا دولت گفت: دادگاه عالی بمبئی که آن را نمی تواند مجوز برگزاری انتظار کلاس X و کلاس دوازدهم ICSE امتحانات از ژوئیه 2 در میان همه گیر. تصمیم گرفته شد در دولت و مدیریت بحران جلسه کمیته برگزار شد و در 22 ژوئن از طریق ویدئو کنفرانس تحت ریاست وزیر Uddhav Thackeray. مشابه تصمیم گرفته شد برای انجام امتحانات دانشگاه.

Sachin Tendulkar lookalike تست مثبت; ناخوشی Saroj خان منفی است

Sachin Balvir Chand استفاده می شود به بخشی از تبلیغات برای برندهای که Sachin Tendulkar تایید شده در طول روز بازی خود را. (عکس)

Balvir Chand یک انیمه از Sachin Tendulkar, خود را از دست داد در مستند و بازگشت به روستای خود را در پنجاب در اوایل این ماه تنها برای پیدا کردن در رسیدن وجود دارد که او تا به حال قرارداد این ویروس. "آنها (گلی Vada Pav شماره 1 Chand را کارفرمایان) از دست کسب و کار پس از مستند و اجازه دهید به مقدار زیادی از کارکنان. من بیش از حد خواسته شده بود به ترک; آنها گفتند که من استخدام به عقب زمانی که همه چیز را بهبود بخشد" Chand به نقل از به نقل از هندوستان تایمز روز چهارشنبه.

در یکی دیگر از توسعه و طراح رقص Saroj خانکه در بیمارستان بستری شد زیر تنفس مشکلات را آزمایش کرده است منفی ها برای این ویروس. "پذیرفته شد و به گورو ناناک بیمارستان در Bandra شرق برای تنفس مسائل. او به خوبی انجام می دهند در حال حاضر و مرخص خواهد شد در یک یا دو روز. او مجبور نیست COVID-19 علائم. گزارش او آمده است منفی" نسبی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن