دیدگاه ملی: گیر در خانه برای یادبود روز ؟ که یک چیز خوب

در این سال نیست. COVID-19 stay-at-home دستورالعمل را تحت تاثیر قرار بسیاری از ما این روز یادبود — و شاید که یک

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

در این سال نیست.

COVID-19 stay-at-home دستورالعمل را تحت تاثیر قرار بسیاری از ما این روز یادبود — و شاید که یک چیز خوب است. هر چند آمریکایی ها هنوز هم ممکن است به اشتراک گذاری "روز یادبود مبارک!", سلام, گذشته دوشنبه در مه واقعا باید جدی تر امور زندگی یاد ملت ما کاهش یافته است.

در اصل به نام "دکوراسیون روز" روز یادبود — که تنها یک تعطیلات فدرال در سال 1971 بود یک روز خاص در بهار برای خانواده افتاده Civil War مرده برای تزئین قبور و برگزاری اجتماعات به رسمیت شناختن 600,000-plus مردانی که در جنگ مرده. در سال 1866 شهروندان کوچک شهر واترلو نیویورک توقیف کسب و کار خود قرار داده تمام پرچم ها در نیمه کارکنان ادارات این شهر در سیاه و برگزار شد, کروبی به هر روستا سه قبرستان به رسمیت شناختن و غمگین خود را در جنگ مرده است. آنها همچنان این سنت هر سال پس از آن و در سال 1966 کنگره آمریکا اعلام کرد واترلو "زادگاه روز یادبود." مغازه های خود را بسته بود و گریه به دور از مراسم تجلیل از مصرف گرایی که روز یادبود تبدیل شده است.

بسیاری از محدودیت های ناشی از COVID-19 may نوار "مبارک" از ما "روز یادبود" اما شاید که به ما یادآوری می کنند که واقعا در مورد آنچه در شهر کوچک واترلو آغاز شد — نه محله کباب و خرده فروشی bonanzas,

Arlington National Cemetery باقی خواهد ماند و بسته به عموم مردم در این سال هر چند خانواده ارائه خواهد شد محدود ملاقات است. شوهر من است که در 25 سال خدمت به عنوان افسر ارتش بود و به امید دیدار پدر خود را. مدفون در آرلینگتون پدر من در قانون کوین Burke بود که سواره نظام زره پوش جوخه رهبر در ویتنام است. برای خود شجاعت او اهدا شد ستاره نقره ای; برای صدمات خود را دو Purple Hearts. به جای ادای احترام در مزار با معمولی teaming جمعیت ما را به یاد داشته باشید او را در خانه داستان برای کودکان ما و می گویند نماز. شاید این آرام تنها تأملاتی در کسانی که خدمت کرده است و جان برای کشور ما هستند ناب ترین شکل از یک روز یادبود "جشن است."

پوشش نقره ای را از ما قرنطينه ما تنهایی و پایبندی ما به ماندن در خانه است که این آخر هفته روز یادبود ممکن است کامل از متفکر خاطرات جدی احترامات و آرام بزرگداشت — اذعان قربانی به جای وار داش به محلی جعبه بزرگ فروشگاه. در این سال, ریختن, جشن, سایه COVID-19 به ما می دهد این فرصت را به یاد داشته باشید "کسانی که در اینجا زندگی خود را که در آن کشور زندگی می کنند ممکن است."

فرانسیس Tilney Burke است محقق مدعو خارجی و سیاست دفاعی در American Enterprise Institute (aei.org) در واشنگتن دی سی است و یک افتخار ارتش متاهل. او نوشت: این در اصل برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب