4 جدید COVID-19 موارد گزارش روز دوشنبه در St. Louis County; هیچ مورد جدید در Carlton County

چهار نفر دیگر را آزمایش مثبت برای COVID-19 در St. Louis County آوردن مجموع تعداد موارد تایید شده از طریق آزما

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

چهار نفر دیگر را آزمایش مثبت برای COVID-19 در St. Louis County آوردن مجموع تعداد موارد تایید شده از طریق آزمایشگاه مبتنی بر تست به 79 روز دوشنبه با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت.

هیچ مورد جدید تایید شد در Carlton County, که در مجموع 60 مورد تأیید. سی و چهار نفر از کسانی که مورد شده اند تشکلات مردم در Moose Lake زندان با توجه به Minnesota Department of Corrections' روز شنبه به روز رسانی. یکی دیگر از 31 نفر در زندان بودند و تصور مثبت از شنبه. چهل و یک نفر دیگر نیاز به جداسازی.

Pine County دیده است دو مطلب مورد تأیید از COVID-19 آوردن آن در مجموع به 60 مورد تأیید. وزارت مینه سوتا اصلاحات گزارش روز دوشنبه که 47 از این موارد شده اند تشکلات مردم در Willow River correctional facility. دو بیشتر کارکنان در Willow River correctional facility آزمایش مثبت برای COVID-19 Minnesota Department of Corrections گزارش روز دوشنبه.

Itasca County تا به حال یک مورد جدید که از شنبه. طبخ و دریاچه شهرستانهای هیچ تایید موارد است.

در سطح ایالت 7,234 مردم باید آزمایش مثبت و 4,212 از آنها دیگر نیازی به جدا شده است. روز دوشنبه 396 نفر در بیمارستان بستری شدند و 166 از آنها در بخش مراقبت ويژه.

وزارت بهداشت گزارش شده و نه مرگ و میر بیشتر در مینه سوتا آوردن مجموع به 428.

این داستان به روز شده در 5:01 p. m. ممکن 4 با به روز تعداد موارد مثبت در Willow River تادیبی تسهیلات از وزارت مینه سوتا اصلاح. این اصل نوشته شده در 11:20 صبح ممکن است 4.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب