مستند 4.0 دستورالعمل: ماهاراشترا می شود آخرین دولت به گسترش مستند تا مارس 31

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 2:32:31 pm افراد بازگشته از کشورهای دیگر

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 2:32:31 pm
lockdown, lockdown 4, lockdown 4.0 guidelines, lockdown 4 guidelines, india lockdown, lockdown in india, coronavirus lockdown, lockdown rules, lockdown 4.0 rules, lockdown rules in india, india lockdown guidelines, maharashtra lockdown, mha guidelines, mha guidelines lockdown 4.0, lockdown 4.0 guidelines mha, mha guidelines lockdown 4.0 india, lockdown new guidelines, kerala lockdown, tamil nadu lockdown, west bengal lockdown, lockdown in india, lockdown 4.0 latest news, lockdown news, lockdown extension in india افراد بازگشته از کشورهای دیگر شروع به تست مثبت پس از دوشنبه و تعدادی را نگران کرده اند. تعداد موارد ممکن است افزایش تماس با ردیابی و آزمایش همچنان ادامه دارد. (Express Photo By Amit Mehra)

مستند 4.0 دستورالعمل: با فاز سوم در سراسر کشور مستند به پایان آمدن روز یکشنبه وزارت امور (MHA) را موضوع تازه ای از دستورالعمل های مربوط به مرحله چهارم از مستند بعد در روز. دنبال به روز رسانی های زنده در هند مستند 4.0

در حالی که چند کشور مثل آسام, Maharashtra, Telangana و پنجاب اند توصیه می شود که این مرکز باید گسترش مستند برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus (Covid-19) و دیگران مانند Delhi Haryana و کارناتاکا باید پیشنهاد کاهش تدریجی محدودیت.

لیست متحده که در حال حاضر به تمدید مستند

ماهاراشترا

این ماهاراشترا دولت امروز تمدید مستند در دولت تا مارس 31. "این کالیبره فاز-دانا آرامش/بلند کردن اجسام از مستند سفارشات اطلاع داده خواهد شد در موعد" منظور صادر شده توسط وزارت امور خارجه دبیر کل Ajoy مهتا گفت.

coronavirus, maharashtra lockdown, pune lockdown, maharashtra covid hotspots, pune covid hotspots, covid red zones, coronavirus india lockdown تشدید تدابیر امنیتی به عنوان Worli Koliwada و Adarsh ناگار Prabhadevi مهر و موم شده باقی می ماند. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

اين مستند معتبر بود از مه 2 به 17. "مستند 3.0 امروز به پایان می رسد. مستند 4.0 را به اثر می آیند فردا و معتبر خواهد بود تا مارس 31. وجود خواهد داشت برخی از تسهیلات در مرحله چهارم" یک مقام رسمی به نقل از به نقل از خبرگزاری PTI. "سبز و نارنجی مناطق را بیشتر تسهیلات در اختیار خدمات بیشتر."

همانطور که در حال حاضر فقط خدمات ضروری در حال عملیاتی, او گفت:.

Lockdown 4.0 Guidelines LIVE Updates: Maharashtra extends lockdown till May 31 وجود خواهد داشت برخی از تسهیلات در مرحله چهارم" یک مقام رسمی به نقل از به نقل از خبرگزاری PTI.

ماهاراشترا ثبت کرده است 30,706 COVID-19 موارد که 22,479 فعال هستند. مرگ و میر است 1135 در حالی که 7,088 بیماران مرخص شده پس از بهبودی.

Telangana

Telangana بود که دولت برای اولین بار در کشور به گسترش مستند تا مارس 29. وزیر K Chandrashekhar رائو اعلام کرده بود ادامه محدودیت های موجود تا باقی مانده از ماه در عرض چند روز پس از مرکز تصمیم به گسترش در سراسر کشور مستند تا مارس 17.

lockdown 4.0 guidelines, lockdown 4.0, lockdown 4.0 pune, pune lockdown, pune lockdown extension new guidelines, pune coronavirus, pune city news, top news in india ماهاراشترا ثبت کرده است 30,706 COVID-19 موارد که 22,479 فعال هستند. (اکسپرس عکس/Arul افق)

تحت مستند محدودیت های تمام مغازه ها در مناطق روستایی مجاز به اجرا و در حالی که 50 درصد مغازه ها در شهرهای اجازه خواهد داشت به تابع. خصوصی و بخش دولتی در دفاتر خواهد بود و مجاز به تابع با یک سوم از کارکنان. در ضمن مغازه های فروش وسایل غیر ضروری را بسته باقی می ماند در مناطق قرمز.

دولت اعلام کرد مقررات منع رفت و آمد بین ساعت 7 بعد از ظهر تا 6 صبح در تمام 33 منطقه از دولت است. "عمومی باید کامل خرید اقلام ضروری توسط 6 ساعت و بازگشت به خوابگاه خود را پس از آن. وجود خواهد داشت و حکومت نظامی در کشور از 7 بعد از ظهر به بعد. اگر کسی در خارج, پلیس آغاز, اقدام" وزیر گفته بود.

Gujarat lockdown, Vijay rupani, Gujarat news, Ahmedabad news, indian express news دهلی نو است که هنوز برای تصمیم گیری در فرمت مستند. (اکسپرس/بازنمودی)

در حال حاضر تعداد کل coronavirus موارد در دولت می ایستد در 1,509 فتح کرد گرفته شد از جمله 34 کشته و 971 بهبود, با توجه به وزارت بهداشت ،

Mizoram

این Mizoram دولت نیز تمدید مستند تا مارس 31. تصمیم گرفته شد پس از احزاب سیاسی مختلف و چندین سازمان از جمله کسانی که از سازمان های غیر دولتی کلیساها و پزشکان مورد علاقه فرمت این مستند در یک جلسه در روز پنج شنبه یک گفت: با توجه به PTI.

در نشست های مختلف کار گروه در Covid-19 " به ریاست دبیر کل Lalnunmawi Chuango تصمیم بر آن شد که مستند تمدید خواهد شد فراتر از مارس 17 رسمی گفت.

coronavirus, india coronavirus news, corona news, coronavirus india, india coronavirus update, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases حیدرآباد: حرارتی غربالگری از بازدید کنندگان در حال انجام در خارج از یک بخش اورژانس در یک بیمارستان در سراسر کشور مستند در پی بیماری همه گیر کوروناویروس در حیدرآباد. (PTI عکس)

یک کار گروه تشکیل شده بود به مطالعه در مورد گسترش پوشش بیمه به کارگران خط مقدم مانند پلیس ایجاد کرد و یا محلی در سطح وظیفه نیروی داوطلب کارکنان دولت در وظیفه خاص و کسانی که انتخاب زباله از امکانات قرنطینه رسمی گفت.

وزیر Zoramthanga که ریاست جلسه روز پنجشنبه گفته بود که گسترش این مستند بسیار مهم بود برای اطمینان از ایمنی عمومی, اگرچه دولت اعلام شده است سبز منطقه پس از آن تنها بیمار بهبود در مارس 9.

Lockdown 4.0 Guidelines LIVE Updates: Maharashtra extends lockdown till May 31 یک موتورسوار با پوشیدن ماسک محافظ سفر گذشته توقیف فروشگاه ها و کسب و کار در یک خیابان خلوت در بخشی از مستند های اعمال شده با توجه به کروناویروس در شهر گوتام Buddh ناگار در منطقه اوتار پرادش است. عکاس: Prashanth Vishwanathan/ایسنا

همانطور که در حال حاضر Mizoram یک فعال مورد در حالی که یک بیمار بهبود یافتند. هیچ مرگ ثبت شده در دولت است.

پنجاب

آغاز مارس 18, Punjab را لغو مقررات منع رفت و آمد اما ادامه خواهد داد با این مستند تا 31 مه با حداکثر تسهیلات ارشد وزیر Amarinder سینگ گفته بود در روز شنبه.

"از مه 18, وجود خواهد داشت هیچ منع رفت و آمد در دولت است. اما در این مستند وجود دارد خواهد بود تا مارس 31. بسیاری از مغازه ها و کسب و کار اجازه خواهد داشت برای باز کردن. ما را بیشتر تسهیلات. انتخاب حمل و نقل عمومی نیز شروع به پیمودن در جاده ها از دوشنبه به بعد" Amarinder گفت: در Facebook تعامل به عنوان بخشی از #AskCaptain ابتکار.

مشتریان منتظر در صف و در یک بانک دولتی هند (SBI) شعبه در بمبئی هند در روز دوشنبه ، عکاس: Dhiraj سینگ/ایسنا

او گفت: مهار مناطق خواهد بود مهر و موم شده برای فعال کردن سرگیری فعالیت های اقتصادی در غیر مهار مناطق, او گفت:, و اضافه کرد که مستند جزئیات اعلام خواهد شد شنبه پس از رفتن را از طریق دستورالعمل های مرکز.

Amarinder اما روشن ساخته است که موسسات آموزشی بسته باقی خواهد ماند.

"مدارس می تواند باز نمی شود تا ما یک درمان برای ویروس. اجتماعی فاصله است که باید به بررسی گسترش این بیماری است. من می دانم که کودکان در حال از دست دادن خود را در مطالعات...ما در حال تشویق مدارس برای شروع به دادن کلاس های آنلاین," او گفت:, و اضافه کرد "وجود ندارد و برای رفتن به هر گونه افزایش در هزینه در این سال توسط مدارس خصوصی".

india coronavirus lockdown همانطور که در روز یکشنبه تعداد کل موارد در پنجاب می ایستد در 1,946 از جمله 32 مرگ و میر. به عنوان بسیاری از 1,257 افراد بهبود یافته اند.

در دفاع از تصمیم برای گسترش مستند او هشدار داد از دیگر سنبله به عنوان او گفت: 60,000 پنجابی ها از کشورهای دیگر و از 20 ، 000 از کشورهای دیگر می آیند در روزهای آینده. "ما باید مراقب باشید. ما امیدواریم که ما قادر به کنترل گسترش مارس 31 و انجام دور با این مستند نیز می باشد."

همانطور که در روز یکشنبه تعداد کل موارد در پنجاب می ایستد در 1,946 از جمله 32 مرگ و میر. به عنوان بسیاری از 1,257 افراد بهبود یافته اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب