غرب هند بازیکنان برای فصل 'Black Lives Matter' آرم در طول تست سری در برابر انگلستان

غرب هند کریکت ورزش خواهد 'Black Lives Matter' آرم بر روی یقه های پیراهن خود را در آینده سه سری تست در برابر ان

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

غرب هند کریکت ورزش خواهد 'Black Lives Matter' آرم بر روی یقه های پیراهن خود را در آینده سه سری تست در برابر انگلستان در اعتراض به نژاد پرستی در ورزش است.

کاپیتان Jason دارنده که ابراز حمایت خود را به این علت است که یک بار دیگر به خط مقدم پس از کشتن آمریکایی جورج فلویدگفت: در یک بیانیه گفت: "ما اعتقاد داریم که ما را یک وظیفه برای نشان دادن همبستگی و همچنین برای کمک به افزایش آگاهی."

ICC-تصویب آرم طراحی شده توسط Alisha Hosannah خواهد بود که برجسته در پیراهن از تمام 20 لیگ برتر فوتبال باشگاه های پس از ورزش را سر گیری در اوایل این ماه.

"این یک لحظه ای سرنوشت ساز در تاریخ ورزشی برای بازی کریکت و برای West Indies cricket team," دارنده به نقل از به نقل از ESPNcricinfo.

"ما باید به انگلستان می آیند برای حفظ Wisden تروفی اما ما بسیار آگاهانه از اتفاقات در سراسر جهان و مبارزه برای عدالت و برابری.

"به عنوان یک گروه از مردان جوان ما می دانیم که غنی و متنوع تاریخچه از غرب هند کریکت و ما می دانیم که ما در حال نگهبان از بازی های بزرگ برای نسل آمده است."

دارنده که می خواهد نژادپرستی به درمان در همتراز با دوپینگ و فسادگفت: آنها وارد تصمیم به پوشیدن آرم پس از فکر بسیار است.

"ما را تصمیم ما به آرامی. ما می دانیم آنچه در آن است برای مردم را به قضاوت به دلیل رنگ پوست ما بنابراین ما می دانیم آنچه در آن احساس می کند مانند این می رود فراتر از مرز. وجود دارد باید برابری وجود دارد و باید وحدت. تا زمانی که ما دریافت کنید که به مردم ما متوقف نمی," او گفت:.

"ما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای داشتن حقوق برابر و مردم باید مشاهده نمی شود متفاوت به دلیل رنگ پوست خود را و یا پس زمینه های قومی."

غرب هند بازیکن به احتمال زیاد به پوشیدن پیراهن برای اولین بار در این هفته چهار روز مسابقه گرم کردن در امارات اولدترافورد شروع در روز دوشنبه.

باز تست از سری که علامت سرگیری بین المللی کریکت پس از coronavirus-مجبور وقفه خواهد شد جریان در Agaes کاسه در ساوتهمپتون در جولای 8.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن