J&K: استخدام درایو 10,000 دولت پست برای شروع از ماه ژوئن

نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 7:55:08 pm جامو و کشمیر Lt فر

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 7:55:08 pm
jammu kashmir union territory, j&k recruitment drive, j&k govt posts, jammu kashmir job posting جامو و کشمیر Lt فرماندار G C Murmu کارگردانی مقامات برای آغاز روند انتخاب نامزدها ماه آینده

در عمده استخدام درایو پس از آغاز به کار اتحادیه خاک در 31 اکتبر سال گذشته جامو و کشمیر دولت تصمیم گرفته است برای شروع انتخاب نامزدها برای بیش از 10 ، 000 پست های در سطوح مختلف در ماه آینده.

"فرآیند انتخاب برای فاز اول از 10 ، 000 به علاوه پست بود شروع بلافاصله در ماه ژوئن این سال" معاون فرماندار G C Murmu کارگردانی مقامات حضور در یک نشست سطح بالا به ریاست او در راج بهون روز جمعه و اضافه کرد که " تابع خدمات استخدام هیئت مدیره و "خدمات عمومی کمیسیون با ارائه فوری مورد نیاز نیروی انسانی و زیرساخت های به اطمینان حاصل شود در برابر هر گونه تاخیر در این حساب".

بیشتر frontloading از انتخاب برای بخش های مانند پزشکی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که در آن 3,000 جای خالی در حال رفتن به پر خواهد شد و همچنین تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان که بسیار حیاتی در زمان COVID-19 او اضافه شده است.

این تصمیم چهار روز پس از UT دولت ابلاغ قوانین برای صدور اقامتگاه گواهی به مردم در جامو و کشمیر. این نشست سطح بالا برگزار شد به بررسی پیشرفت در شتاب استخدام در سطوح مختلف با تمرکز ویژه بر روی کلاس چهارم و کلاس III خالی.

این جای خالی پر شود تا از پزشکان و دامپزشکان ، panchayat حساب دستیاران و کلاس IV کارکنان گفت: Navin K. چودری رئیس شتاب, استخدام کمیته. اشاره به این که در این بخش ارائه شده اند خالی از بیش از 11,000 کلاس IV نوشته های او گفت که از آنها حدود 7000 پست در سراسر 19 بخش شناسایی شده اند و کسانی خواهد بود تبلیغ بسیار به زودی.

در مورد دیگر کلاس چهارم جای خالی او گفت: این نشست سطح بالا است که خود را موشکافی در شرایط استخدام قوانین و مناسب بخش میان رده های مختلف از نامزدها در حال پیشرفت بود.

جدا از این جای خالی وجود دارد از 2000 پست از Panchayat حساب دستیاران علاوه بر بیش از 1000 پست از پزشکان و حدود 100 پست از دامپزشکان نیز آماده برای شروع فرایند انتخاب او اضافه شده است. وجود خواهد داشت یک آزمون ورودی مشترک و بدون مصاحبه برای تمام کلاس سوم کلاس چهارم جای خالی او گفت:.

یک ویژگی مهم از استخدام خواهد بود که به منظور اطمینان از درست و عادلانه نمایندگی وزنها داده می شود در آینده استخدام برای کلاس چهارم جای خالی به بیوه, بی بضاعت, زنان مطلقه, تک مادران و نامزدها از این خانواده ها که در آن هیچ دیگر اعضای خانواده (پدر و مادر یا خواهر و برادر) به کار دولت یک بیانیه رسمی گفت. این خود گواهی استشهاد خواهد شد فرستاده شده توسط نامزد در زمان ارسال درخواست خواهد شد که تایید شده و تایید شده توسط مربوطه زیر بخشی بدوی قبل از او/او را به پیوستن به وظیفه پس از انتخاب آن اضافه شده است.

برای اطمینان از توزیع عادلانه استخدام به نمایندگی مناسب به ولسوالی های دور افتاده در حالی که پر کردن منطقه, کادر, پست, این نشست سطح بالا تصمیم به رها اضافی مارکس به داوطلبان منطقه که پست آگهی تا اطمینان حاصل شود که این دور گرفته شده توسط نامزدها از مناطق دیگر در دانشگاه تهران. داوطلبان از خاص تقسیم خواهد شد اولویت در مورد بخشی سطح پست.

اما برای UT سطح پست وجود خواهد داشت آزاد و عادلانه باز رقابت در میان تمام داوطلبان واجد شرایط از قلمرو اتحادیه. این مقدمات را تحت تاثیر قرار نمی مورد نیاز برای رزرو صندلی در شرايط مختلف سهمیه طبق قوانین مطلع اخیرا در یک بیانیه رسمی گفت.

تصمیم, منابع رسمی گفت: با هدف تنظیم در حالت استراحت تمام مجادلات شده اند که ناشی در گذشته در مورد انتخاب نامزدها از خاص منطقه و یا بخش مصرف دور بسیاری از پست.

روزانه شرط/ کارگران قراردادی و غیره. مشغول به کار در بخش های مختلف نیز با توجه به برخی از وزنها موضوع به یک حداقل طول خدمات خود را به عنوان یک DRW/قراردادی کار مطلع می شود در تبلیغات متوجه آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب