تنیس | 'او نیاز به یک فنجان قهوه به او را از خواب بیدار'

Rohan Bopanna در زمان قوی استثنا سابق ویمبلدون قهرمان ماریون بارتولی نظرات در دونفره تنیس هنگامی که او به نظر

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

Rohan Bopanna در زمان قوی استثنا سابق ویمبلدون قهرمان ماریون بارتولی نظرات در دونفره تنیس هنگامی که او به نظر می رسد در Purav رجا را Instagram chat نشان می دهد.

Bopanna ناراحت بود در مورد بارتولی اخیر سخنان که دو برابر رویدادهای باید قطع شود و پول داده شده به بازیکنان رقابت در رقبا. "او نمی دانم به اندازه کافی در facts," او گفت:. "او بازی های برگزار شده است دو برابر و مقدار زیادی از پول. او نیاز به یک فنجان قهوه است. که او را از خواب بیدار."

آخرین نسخه از چای با رجا برجسته Stephen Amritraj و همسرش, آلیسون خطرe رتبه شماره 19 در جهان, 'گرفتن' دونفره ستاره Aisam-Ul-Haq Qureshi و Rajeev رم. Bopanna وظیفه بود با تصمیم گیری برنده است. رم که برنده اپن استرالیا در این سال با بریتانیا جو Salisbury اشاره کرد که دو برابر تنها با دریافت 19 درصد از کل پول جایزه. او گفت: آن را می تواند به بازار عرضه شود بهتر است.

به جز موضوع داغ آن را پر جنب و جوش نشان می دهد که در آن خطرe و Amritraj بودند فراری برندگان تیز خود را پاسخ و سرگرم کننده سرزندگی. "استفان بود شلیک دور در شروع و آنها را در یک رول. آلیسون ساخته شده خیلی خوب تلاش" گفت: Bopanna.

پاکستان قریشی که رسیده 2010 US Open نهایی با Bopanna شد و بسیار محبوب با نظرات ریختن از طرفداران عاشقانه, اما او نمی کرایه کاملا به عنوان به خوبی با سوالات هر دو سخت و آسان است. او حتی به شوخی التماس کرد

"ما باید جست و خیز این بخش ؟" قبل از sportingly تلاش برای پاسخ به سوالات از جمله یکی در قیمت پرتقال در امریتسار.

در ظاهر خود را در یک گرند اسلم نهایی در نیویورک قریشی گفت: "این یک زندگی در حال تغییر, مسابقات, زندگی, تغییر لحظه ای. برای رسیدن به فینال با نزدیک ترین دوست, دوست Bopanna بود و خاص است." با سازمان ملل متحد جوایز تمام جهان دانست و در مورد ما. این برجسته از زندگی حرفه ای من و من می توانم آن را فراموش نخواهم کرد. هستم خدا را شکر به Bopanna."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن