سانتی متر می نویسد به مرکز به دنبال مسیر جایگزین برای خط راه آهن از طریق Melghat ببر رزرو

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 3:25:53 am Uddhav Thackeray در ادامه گفت

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 3:25:53 am
Uddhav Thackeray در ادامه گفت که منطقه اصلی ذخیره شده است تعرض مصون توسط بازسازی 13 روستا که شش قرار دارد در داخل 10 متر شعاع موجود راه آهن خط.

وزیر Uddhav Thackeray روز چهارشنبه در نامه ای به اتحادیه دولت درخواست کرد که جایگزین تراز در نظر گرفته شود به صورت پیشنهادی upgradation خط راه آهن عبور Melghat رزرو ببر (MTR) در امراواتی منطقه. Uddhav در نامه به وزیر پیشین راه آهن Piyush Goyal و اتحادیه وزیر محیط زیست Prakash Javadekar گفت که سنج تبدیل خواهد باید برگشت ناپذیر تاثیر بر گونه های در خطر انقراض مانند ببر. "با توجه به دراز مدت غیر قابل برگشت اثرات سنج تبدیل بر روی گونه های در خطر انقراض مانند ببر و زیستگاه خود را از آن خواهد شد مناسب برای تمرکز بر صف بندی های جایگزین," او نوشت.

رئیس جمهوری پیشنهاد کرد: راه آهن به دنبال کسب اجازه برای شروع سنج تبدیل کار موجود متر سنج خط اتصال اکولا در ماهاراشترا به خندوا در Madhya Pradesh, کشش 176 متر. از آن 38 متر می افتد در داخل رزرو و حدود 23 متر عبور از منطقه هسته MTR است که گسترش بیش از مساحت 2768.52 کیلومتر مربع است و بخشی از Satpura-Maikal مناظر.

با اشاره به نخست وزیر نارندرا مودی که از اظهارات "حفاظت از ببر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت", Uddhav نوشت: "از این رو من از شما درخواست برای حمایت از خروج از پیشنهاد و در نظر گرفتن جایگزین تراز خط راه آهن در خارج از Melghat ببر رزرو در منافع حفاظت از حیات وحش به طور کلی و برای حفاظت از زیستگاه ببر در خاص است." این پیشنهاد شامل باز برش از تونل که شامل برش و انفجار سنگ ها با استفاده از ماشین آلات سنگین و مواد منفجره و همچنین تجدید کار دور از مسیر موجود به سهولت تیز و منحنی.

"پیشنهاد سنج تبدیل میکند بین اکولا و خندوا عبور از منطقه هسته MTR خواهد شد در نتیجه افزایش قابل توجهی در ترافیک راه آهن در دراز مدت منجر به اختلال به مناطق اصلی رزرو" Uddhav گفت:, و اضافه کرد که آلودگی نیز ممکن است بالا برود در طول مسیر.

او در ادامه گفت که منطقه اصلی ذخیره شده است تعرض مصون توسط بازسازی 13 روستا که شش قرار دارد در داخل 10 متر شعاع موجود راه آهن خط. با توجه به این حیات وحش به طور قابل توجهی افزایش یافته در این منطقه است. این پروژه را معکوس مزایای تعلق از دهات و زیستگاه توسعه او اضافه شده است.

CM مرکزی گفت: توانمند کمیته منصوب كارشناسي ارشد تا به حال خواسته ملی هیئت مدیره برای حیات وحش به تجدید نظر در تصمیم خود از انحراف 160.94 هکتار برای سنج تبدیل در Wan پناهگاه MTR. هیئت بازگشت پیشنهاد به دولت با یک درخواست به نقد و بررسی آن, او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن