تصویری: راجستان کنگره MLAs بازی 'antakshari' خواندن 'همهمه honge kamyaab گروههای سیاسی بحران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 4:14:25 pm این MLAs در هتل فیرمونت در جی

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 4:14:25 pm
rajasthan government crisis, rajasthan congress mlas, rajasthan mlas hotel fairmont, rajasthan mlas antakshari video, ashok gehlot floor test این MLAs در هتل فیرمونت در جیپور.

یک ویدیو از قانونگذاران کنگره که حمایت Ashok Gehlot دولت در میان آشفتگی های سیاسی در راجستان پدید آمده در رسانه های اجتماعی که در آنها دیده می شود 'antakshari' (یک بازی موسیقی) در هتل فیرمونت در جیپور.

42-دوم قطع این MLAs شنیده شدن آواز محبوب هندی آهنگ "همهمه honge kamyaab" در یک سیگنال آشکار است که حزب را به غلبه بر بحران سیاسی که پس از فوران معاون سابق وزیر Sachin خلبان ادعا کرد که دولت بوده است کاهش می یابد به یک اقلیت است.

پس از نشان دادن قدرت در رئیس وزیر اقامت در هفته گذشته تمام MLAs پشتوانه او بودند منتقل شده به هتل برای جلوگیری از هر گونه شکار غیر قانونی تلاش کنند.

Gehlot ادعا می کند که حمایت از 109 MLAs در 200 عضو خانه. رئیس جمهوری است که به احتمال زیاد برای برگزاری مجمع در جلسه روز چهارشنبه خود را به اثبات اکثریت در طبقه.

در ضمن ردیف بیش از این نوار صوتی ادامه داد: امروز پس از کنگره خواستار استعفای وزیر اتحادیه Gajendra سینگ Shekhawat برای او به اتهام نقش در توطئه برای سرنگونی کنگره-رهبری دولت در دولت است.

"اگر اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat ادعا آن است که صدای او و مرجع در این کلیپ صوتی است که برخی دیگر Gajendra سینگ پس چرا او از ترس به صدای نمونه?" کنگره رهبر آجی Maken پرسید.

وزارت امور است به دنبال یک گزارش از راجستان دولت بیش ادعا تلفن-بهره برداری پس از دولت در زمینه دپو بیش از دو نوار صوتی ظاهرا نشان از یک توطئه برای سرنگونی آن است. اواخر شنبه شب PTI گزارش داد که اتحادیه وزارت خانه فرستاده بود ارتباطی به راجستان دبیر کل, به دنبال یک گزارش در مورد اتهام شنود تلفن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب