SC رد درخواست برابر مستند نقض دپو

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 2:25:44 am دیوان عالی کشور تبد

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 2:25:44 am
SC rejects plea against lockdown violation FIRs دیوان عالی کشور تبدیل کردن یک پیل سابق تا رئیس پلیس که به دنبال quashing از دپو تحت IPC بخش 188. (اکسپرس فایل عکس Gajendra Yadav)

دادگاه عالی سهشنبه تبدیل کردن یک پیل سابق تا رئیس پلیس ویکرام سینگ که تا به حال به دنبال quashing از دپو ثبت شده تحت قانون مجازات اسلامی بخش 188 می پردازد که با نافرمانی از دستورات عمومی بنده و دیگر خرده جرائم در پی در سراسر کشور مستند و COVID-19.

ارشد مدافع Gopal Sankaranarayanan گفت: نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و B R Gavai که تقریبا 75,000 چنین دپو شده بود ثبت شده است.

اما نیمکت پرسید: "شما به این می گویند نباید استناد كرد. پس چگونه می تواند این مستند اجرا می شود... شما می خواهید وجود دارد باید بدون شاه... ما تعجب که چرا چنین انواع دادخواست در حال آمدن به این دادگاه؟"

Sankaranarayanan گفت که سینگ زمین تجربه برخورد با چنین شرایطی است. سینگ گفت: در این درخواست که یک بازنشسته افسر پلیس او را درک عملکرد پلیس و همچنین درد و رنج کسانی که در چرخ از سیستم عدالت کیفری. "ما نمی توانیم یک قانون است که انتخابی... شما نمی باید یک قانون برای کسانی که به سفر با چارتر پرواز..." گفت: وکیل. او گفت: دپو شد و در برابر مهاجران و مردم برداشت پول از خود پرداز atm. این درخواست نیز ذکر شده بار در, افسران پلیس که باید به انجام "حجیم مستندات در همه مسائل از جمله".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب