گوا: Pvt بیمارستان با عملکردی ICU به نگه داشتن 20 درصد از تخت خود محفوظ Covid-19 بيمار

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Panjim | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 10:52:21 pm از مجموع 91,182 آزمایشات

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Panjim | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 10:52:21 pm
90-yr-old Ambala resident dies at P'kula hospital, tested positive posthumously از مجموع 91,182 آزمایشات انجام شده تا تاریخ 2,583 باید آزمایش مثبت با 130 موارد مثبت گزارش شده در دوشنبه با 53 بيمار مرخص شد.

در روز دوشنبه گوا دولت آن را اجباری برای بیمارستان های خصوصی با عملکردی ICU به نگه داشتن 20 درصد از تخت خود محفوظ Covid-19 بیماران فشار درمانی خصوصی زیرساخت به شرکای برابر در مبارزه با Covid.

وزیر بهداشت Nila Mohanan افزود: هر بیمارستان که نتواند به رعایت این بخشنامه می تواند در صورت اقدام تحت این بیماری همه گیر عمل می کنند از جمله تعلیق یا لغو کار خود را به گواهینامه.

از مجموع 17 مرگ و میر در این دولت دیده می شود که تا کنون سه نفر از بیماران مراجعه کننده از یک بیمارستان خصوصی

مدیر در مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی خوزه DSa افزود: "یکی از بيمار واقع شدن درمان در یکی از بیمارستان در حالی که دو نفر دیگر مراجعه کرده بودند توسط یک شرکت بزرگ را در بیمارستان و در تمام سه بيمار در پریشانی زمانی که آنها رسیده ESI."

از مجموع 91,182 آزمایشات انجام شده تا تاریخ 2,583 باید آزمایش مثبت با 130 موارد مثبت گزارش شده در دوشنبه با 53 بيمار مرخص شد. در روز دوشنبه — در میان کسانی که آزمایش مثبت شامل دکتر ادوین Edwin به گره دکتر که راه اندازی covid تسهیلات در گوا. مقامات تایید او بوده است معطوف به یک Covid مرکز مراقبت و درمان خواهد شد و به عنوان یک asymptomatics مورد.

"ما در حال آزمایش 6.7 درصد از جمعیت این ایالت اگر شما نگاهی مثبت در میان کسانی که بیضه آن می ایستد در 2.83 درصد تست شده است. ما بهبود نرخ 59.6 درصد است. ما در مورد مرگ و میر است 0.6 درصد" گفت: مدیر در مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی خوزه DSa صحبت از کلی دولت است.

از روز دوشنبه 130 مثبت موارد 54 کارکنان لاله تشخیص دارویی شرکت های درگیر در ساخت و تست کیت و که هفت واحد در حال حاضر باقی می ماند بسته پس از منطقه جمع آوری صادر شده توجه کنید. "آن را تیره و تار وضعیت" است و از "بسیاری از نگرانی" در این مرحله گفت: Mohanan adressing مطبوعات را تامین کند. در اوایل بیش از حد 24 موارد باید آزمایش مثبت از همان صنعت است. به گفته دکتر

Utkarsh Betodkar دولت epidomologist عفونت شده است ترسیم Mangor هیل به عنوان یک کارمند زندگی در مهار منطقه.

Mohanan افزود: این پرونده در حال حاضر باعث می شود آن را لازم برای تمام صنایع را به احتیاط و اطمینان از پروتکل های دقیق را در محل.

در میان دیگر تحولات نه اتوبوس در حال حاضر ایستاده قرض داده توسط گوا شرکت توسعه گردشگری مورد استفاده قرار گیرد به کشتی بدون علامت بیماران به پوشش مراقبت های زیاد موجود آمبولانس شبکه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن