پس از ناآرامی های برخی از کسب و کار بسته باقی خواهد ماند با وجود روز دوشنبه بازگشایی

که رایج پاسخ پس از تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ بدل به شورش گسترده و غارت آن را در کسب و کار متعدد در سراسر ش

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

که رایج پاسخ پس از تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ بدل به شورش گسترده و غارت آن را در کسب و کار متعدد در سراسر شهرهای دوقلو.

و در حالی که St. Paul شده است نسبتا آرام برای طی روزهای اخیر برخی از کسب و کار خواهد شد باقی مانده بسته شده در جمعه, ژوئن 1 با وجود این واقعیت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz داده است به آنها اجازه بازگشایی به صورت محدود در میان coronavirus بیماری همه گیر.

با توجه به فاز دوم از "ایمن ماندن مینه سوتا" بازگشایی برنامه ای که می رود به اثر دوشنبه, رستوران ها و میله های زندان خواهد بود محدود به فضای ناهارخوری تنها با بیش از 50 نفر مجاز در یک زمان در حالی که آرایشگر مغازه ها, سالن مو و تاتو سرو می تواند در حداکثر 25 درصد ظرفیت است.

"من بسیار مطمئن نیستید اگر ما در حال رفتن به بازگشایی دوشنبه" کافه Astoria مالک لی Raymundo گفت. "من شنیدن که خیلی احساس می کنم آن را نمی ممکن است امن برای کسب و کار است."

این معلوم نیست که دقیقا چگونه بسیاری از کسب و کار بسته باقی خواهد ماند هر چند قضاوت در مورد میزان تخته سه لا در خیابان هفتم غربی و بخش هایی از خیابان دانشگاه, بسیاری از صاحبان کسب و کار خواهد بود با نزدیک شدن به وضعیت با احتیاط.

پرستاران ساحل آرایشگر استودیو صاحب Chris Osborn گفت: مغازه خود نمی بازگشایی حداقل تا سه شنبه. که به او می دهد و کارکنان خود را یک زن و شوهر از شب به ارزیابی مجدد وضعیت قبل از تصمیم گیری. در ضمن این فروشگاه باقی می ماند تا سوار با "عدالت برای جورج فلوید" اسپری رنگ در جلو.

Grand Avenue تو نیز بسته باقی می ماند با صاحب باج بنت با استناد به یک "فراوانی احتیاط" به عنوان دلیل اصلی او. سوار کردن فروشگاه خود را با پیام های بزرگداشت جورج فلوید.

خارج از شهرهای دوقلو بازار آمریکا تصمیم گرفته است برای به تعویق انداختن آن برنامه ریزی شده در ژوئن 1 بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی. "به محض این که ما تایید, جدید, بازگشایی, تاریخ ما خواهد شد به اشتراک گذاری آن را" بیانیه ای به عنوان خوانده شده. "علاوه بر این منظقه وانت در بازار آمریکا متوقف شده است. متوجه خواهید شد ارسال شده در وب سایت ما که آن را از سر گرفته است."

علاوه بر این هدف به طور موقت بسته شد ده ها تن از مغازه ها در سراسر شهرهای دوقلو مترو با مکان در دریاچه خیابان و شهر بسته نامحدود پس از گرفتن خسارت.

به عنوان تام رید هاکی شهرستان میخانه یک زن و شوهر از بلوک از اکسل انرژی مرکز صاحب تام رید گفت پاسیو باز خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در دوشنبه, محرومیت دیگر ناآرامی در خیابان.

چه اتفاقی می افتد ژوئن 1

فاز دوم از فرماندار Tim Walz را "ایمن ماندن" برنامه دوشنبه آغاز می شود با این تغییرات:

  • رستوران ها و کافه ها — در-فرد از ناهار خوری خارج از منزل است و بیش از 50 مشتریان. رزرو مورد نیاز است. ماسک های مورد نیاز برای کارگران به شدت توصیه می شود برای مشتریان. شش پا از فاصله باید حفظ شود.
  • خدمات شخصی (سالن خالکوبی آرایشگری) اشغال حداکثر 25 درصد است. قرار ملاقات مورد نیاز است. ماسک های مورد نیاز برای کارگران و مشتریان. شش پا از فاصله باید حفظ شود.
  • ساختمان مدرسه — می تواند باز با مدل ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور برای تابستان آموزش در مراکز کنترل بیماری و مینه سوتا وزارت بهداشت هدایت.
  • سازمان جوانان ورزش — شروع می شود در هر MDH ارشاد با هیچ بازی. توصیه های اجتماعی فاصله پوشش زمانی که مناسب, زیر روال ضد عفونی بالا لمس آیتم های (توپ, راکت, خفاش ها, دیگر تجهیزات) ترویج چک های بهداشتی و غربالگری از شرکت کنندگان و کارکنان/داوطلبان.
  • اردو و منشور قایق — باز با راهنمایی که شامل ظرفیت محدودیت ها و تمیز کردن امکانات و منع های ماهیگیری تجهیزات و مطابق با اصول بهداشتی آن را بین استفاده می کند.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب