گسترده ای ستاره به انگلستان شکست غرب هند به سری 2-1

منچستر استوارت گسترده خود را برداشت 500 تست چوگان به مجموعه ای از انگلستان در راه خود را به توجهی 269 اجرا پی

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

منچستر استوارت گسترده خود را برداشت 500 تست چوگان به مجموعه ای از انگلستان در راه خود را به توجهی 269 اجرا پیروزی بر غرب هند در سوم و نهایی آزمون در اولدترافورد در روز سه شنبه.

گسترده پیوست نخبگان باشگاه در پایان با مطابقت با آمار و ارقام از 10-67 به غرب هند بودند دگرگون کردن 129 اجرا می شود در بین چند باران و تاخیر در منچستر.

انگلستان برنده اولین سری تست از COVID-19 همه گیر 2-1 خواهد شد و تقریبا بلافاصله به یکی دیگر از سه مسابقه سری تست در برابر پاکستان شروع هفته آینده.

غرب هند همیشه در برابر آن را پس از تنظیم بودن یک improbably 399 برای برنده شدن و از دست دادن دو ویکت خود را دوم نوبت به گسترده روز یکشنبه که در آن آنها 10-2 در نزدیک.

روز دوشنبه بازی شسته شد اما گسترده نیست نگاهی طولانی به کار خود ادامه heroics روز سه شنبه به عنوان او به دام افتاده Kraigg Brathwaite پا قبل از جدا برای 19.

"این بسیار ویژه ای که کردم (500 درها) و حتی بیشتر از آن برای کمک به برنده شدن در یک آزمون است که کمک می کند تا برای برنده شدن در این سری برای ما" گسترده ای گفت.

34 ساله و گسترده گرفته بود چهار ویکت از غرب هند' اولین نوبت و سه نوبت دوم خود را در غالب عملکرد دربسته در محیط با رسیدن به 500 حلقه تنها نقطه عطف هفتم تست کریکت به انجام این کار.

Brathwaite نیز 500 تست قربانی جیمز اندرسون در خداوند سه سال پیش در خدمت منحصر به فرد برای انگلستان موفق ترین بازی بولینگ اواز یا موسیقی دو نفری.

"چه یک آمار است که" بانگ زد وسیع است. "ستاره ها تا به حال به تراز وسط قرار دارد برای آن که اتفاق افتاده اند."

اندرسون باز بولینگ با گسترده ای در روز سه شنبه بود اما کریس Woakes که در زمان انجام بیشترین آسیب در پایان با آمار و ارقام از 5-50.

او Shai امید برای 31 توسط گسترده پس از یک نوسان دیدم که این توپ مستقیما به هوا و Shamarh بروکس پس به زودی پس از او به عنوان یک داخل لبه و گرفتار شد ،

بعد از ناهار Roston تعقیب بود اجرا برای seven توسط Dom Bess به عنوان گردشگران در معرض خطر غیر ضروری تک و زمانی که کاپیتان Jason دارنده شد و کم وزنی به Woakes برای 12 هر گونه پیشنهاد مصمم ایستاده نگاه کرد.

Woakes' دو بعدی قربانیان نیز گرفتار برروی آن بکشید در سراسر چین با شین Dowrich برای هشت و Rahkeem کرن برای دو نفر.

جاست آن گسترده بود که امن پیروزی به عنوان Jermaine بلک وود بود گرفتار در پشت برای 23.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب