بنزین نرخ توسط Rs 2 در گجرات به "سوخت درآمد از دست رفته'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 2:56:58 am پس از اعلام افزایش

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 2:56:58 am
Nitin Patel, Petrol price hike, Coronavirus lockdown, Gujarat news, Indian express news پس از اعلام افزایش پاتل گفت که تصمیم گرفته شد به نفع اقتصاد کشور و به هر دو به پایان می رسد دیدار.

در تلاش برای جبران برآورد زیان از درآمد سالانه به ارزش 24,500 تومان کرور روپیه به تومان 26,000 با توجه به Covid-19 مستند به گجرات دولت روز شنبه اعلام کرد یک پیاده روی تومان 2 در قیمت بنزین و دیزل در کشور از دوشنبه نیمه شب. معاون وزیر Nitin پاتل اعلام کرد که تصمیم گرفته شده توسط یک گروه اصلی از دولت به ریاست وزیر تحت توصیه های Adhia کمیته.

پس از اعلام افزایش پاتل گفت که تصمیم گرفته شد به نفع اقتصاد کشور و به هر دو به پایان می رسد دیدار. او همچنین گفت که حتی پس از افزایش Rs 2 گجرات است که "کمترین نرخ بنزین در کشور و همچنین در میان کشورهای که در آن قیمت دیزل دارند".

به گجرات دولت تشکیل شش کمیته از کارشناسان به ریاست سابق اتحادیه مالی وزیر Hasmukh Adhia در مارس 13 توصیه می شود اقدامات لازم برای احیای اقتصادی دولت در پی Covid-19 بیماری همه گیر.

Patel, که همچنین دارای مجموعه ای از امور مالی گفت که با توجه به Covid-19 همه گیر در تمام فعالیت های اقتصادی آمده بود متوقف و آن را منجر به از دست دادن درآمد برای دولت. از سوی دیگر او افزود: دولت در حال صرف مقادیر اضافی برای مقابله با این وضعیت از جمله 14,000 تومان کرور روپیه بسته امداد برای کسب و کارهای کوچک ارائه سرپناه و غذا به حدود 10 لاخ کارگران مهاجر ساخت ترتیبات برای سفر از کارگران مهاجر ساخت مقررات اختصاص داده شده Covid-19 بیمارستان چشم پوشی در برق وظیفه برای مشتریان و گسترش بازپرداخت وام مهلت برای کشاورزان و تحمل بار.

پاتل نیز به برآورد ضرر و زیان در درآمد حاصل از منابع مختلف دولت مانند GST, مالیات بر ارزش افزوده در بنزین/دیزل تمبر و مالیات بر خرید و فروش وسایل نقلیه موتوری و برق وظیفه.

"به طور متوسط تخمین زده می شود که از دست دادن درآمد خواهد بود بین 24,500 تومان کرور روپیه و 26,000 تومان کرور روپیه" پاتل گفت.

با توجه به یک استراحت از برآورد از دست دادن داده توسط Patel دولت است به احتمال زیاد به از دست دادن 10 ، 000 تومان کرور روپیه در GST تومان 8,000-8,500 کرور از مالیات بر ارزش افزوده بنزین و دیزل 4000 تومان-4,300 کرور از تمبر تومان 2,000 کرور از مالیات بر فروش وسایل نقلیه موتوری و 1,300 تومان کرور روپیه از برق وظیفه.

او سپس افزود که به مدیریت ضرر و زیان دولت در حال حاضر گرفته شده مختلف اقدامات ریاضت مانند 30% کاهش در حقوق و دستمزد از تمام وزرا و MLAs و ماندن dearness کمک هزینه کارکنان دولت.

"دولت در تلاش است برای افزایش درآمد و کاهش هزینه های. این مهم است که به دو به پایان می رسد دیدار. آن است که به نفع مردم است که درآمد و هزینه (از دولت) در حال نزدیک شدن به یکدیگر است. و بنابراین هسته اصلی کمیته به ریاست وزیر Vijay Rupani گرفته است این تصمیم افزایش قیمت بنزین و دیزل تومان 2 بر اساس توصیه های Hasmukh Adhia کمیته" پاتل گفت.

با توجه به پاتل "نرخ فعلی (قبل از پیاده روی) بنزین در گجرات تومان است 71.88/لیتر. ما در کشور همسایه, Madhya Pradesh, نرخ تومان است 83.82. در ماهاراشترا, Rs 83.60. در راجستان آن است که Rs 83.14. کشورهای دیگر' (بنزین) نرخ گران توسط Rs 10-12."

به طور مشابه برای دیزل پاتل گفت: نرخ فعلی (قبل از پیاده روی) در گجرات تومان است 70.12 در هر لیتر است که 16 در کشور است.

"دولت ما قبلا کاهش قیمت بنزین و دیزل دو بار (در سال 2017 و 2018) با مجموع کاهش حدود Rs 7 درصد. در حالی که زمان پیاده روی از Rs 2 است که در حدود 3 درصد است. پس (حتی پس از این پیاده روی) گجرات است که هنوز هم در میان کشورهای که در آن نرخ بنزین به پایین ترین است. این تصمیم اجتناب ناپذیر بود برای حفظ درآمد است که کاهش می یابد. اگر فروش بنزین و دیزل نگهداری می شود تخمین زده می شود به افزایش دولت درآمد تومان از 1500 به 1800 کرور."

پاتل گفت که Adhia کمیته ساخته شده است که تعدادی از توصیه ها از جمله فروش دارایی های دولت. این دولت است و با توجه به فروش هر یک از دارایی های خود را, او گفت: "یک تصمیم مناسب را در همان گرفته خواهد شد در زمان مناسب اگر وجود دارد هر گونه نیاز است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن