'او به داخل رفت برای دریافت تلویزیون ما مجموعه ای... من آرزو می کنم او تا به حال نه' می گوید: مادر 17 ساله کشته در گردباد Nisarga

نوشته شده توسط NAO JANWALKAR | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 2:53:18 am خانه های آسیب دیده ناشی ا

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط NAO JANWALKAR | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 2:53:18 am
Cyclone Nisarga, Raigad district, Mumbai news, Maharashtra news, Indian express news خانه های آسیب دیده ناشی از طوفان. (عکس: Deepak Joshi)

در منطقه Raigad که در آن طوفان Nisarga محصل در ژوئن 3, باعث مقیاس بزرگ تخریب Amar Javlekar (17) یکی از دو نفر که بعد. پدر و مادر خود خیره در یک پشته از بلوک های سیمانی به جای مانده از سقوط دیوار خانه خود را که تحت آن Amar خرد شده بود به مرگ و غم و اندوه که او ممکن است هنوز زنده بود او نمی رفته دوباره به خانه خود را به صرفه جویی در یک گرانبها در اختیار داشتن.

'آن را فقط دو نفر از ما در خانه' گفت مادرش Asmita Javlekar که لنگی پس از یک پا آسیب رنج می برد او در حالی که فرار از خانه خود را به عنوان آن بود که با این بادهای شدید که Nisarga به ارمغان آورد. او رفت و برگشت به ما تلویزیون است. من نمی دانم که چرا او تا به حال به انجام این کار است. من آرزو می کنم او تا به حال او می شکند در خانه خود در Gaulwadi روستا در Shrivardhan.

Amar پدر Pandharinath Javlekar چشم انداز fogged توسط آب مروارید. نزدیک به 60 سال, او با این نسخهها کار به عنوان یک روزانه-دستمزد کارگر مزرعه. مادر خود را با این نسخهها کار به عنوان یک خانه کمک کند. 'او تنها پسر من و او متولد شد و چند سال بعد از ازدواج ما. ما مردم فقیر اما ما می خواستیم به او یک آموزش و پرورش خوب. ما می خواستیم او را به مطالعه و انجام است. او به من گفت 'Aai, mala افسر پلیس vhaychay (مادر من می خواهم به یک افسر پلیس)' او می ریزد.

در دهان Gaulwadi روستای گرم Panchayat دفتر است که در حال حاضر کاشی از دست رفته در آن قرمز سقف. در درب آن وضع باقی مانده از یک درخت بزرگ قطع توسط طوفان. بسیاری از Shrivardhan در حال حاضر یک ریزه از شاخه های درخت و سنگ ریزه در کنار هر جاده ها است.

Prashant پسر همسایه از Javlekars توصیف بعد از هرج و مرج است که Nisarga آورده برای خود ایجاد کرد. 'پسر خرد شده بود تحت سیمان دیوار. ما می دانستیم که او در نقطه درگذشت اما چگونه ما اطلاع پلیس زمانی که مردم در حال اجرا فاصله-شتاب کردن و پشت بام ها و شاخه های درخت به پرواز در چهره خود را? گوشی های تلفن کار نمی کند. من دو چرخ dodging درختان افتاده و به دنبال پلیس بودند که همه در گشت وظایف' گفت: Lad.

در حدود یک ساعت پس از آن ریزش زمین در حدود 12:30 pm در ژوئن 3, Nisarga غرق کرده ویران کردن و از بین بردن چندین روستا در مسیر آن است. "هنگامی که من به نام برای کمک به هیچ کس حتی می تواند ما را بشنوند ، همه ترس برای زندگی خود گفت: Asmita.

Lad به اطلاع پلیس همان شب اما طوفان تا به حال ساخته شده است آن را دشوار برای روستاییان برای بازیابی Amar بدن. آن را بیرون کشیده شد روز بعد " ما سوزانده او روز بعد در روستای ما کوره های جسد سوزی گفت: Lad.

این Javlekar را در حال حاضر نقل مکان کرد و به خانه همسایه. Amar دو سالمند خواهر Rajani و Naina هر دو ازدواج کرده بودند و از دیدن مادر بزرگ خود را در Mahad. آنها نمی آیند به دیدن برادر خود را برای آخرین بار.

آنچه باقی مانده است از Javlekar خانه یک درب-قاب است که هنوز هم نگه می دارد و درب های چوبی است که بار خوانده شده 'Shubh labh'. Wedged به مرکز یک تخت تک نفره است, دلپذیری, اسلب از سیمان.

Amar مدرسه کیسه مادر خود البسه و ظروف و الکتریکی متر در همه جا پراکنده هستند. به نحوی صدمه ندیده هستند کوزه های پلاستیکی از برنج اغراق شده است که نشستن و دست نخورده در قفسه آشپزخانه.

وزیر Uddhav Thackeray را اعلام Rs 4 لاخ غرامت به خویشاوندان کشته شدگان در فاجعه طبیعی نیست کمی به راحتی Amar مادر. 'او به من طلا من الماس شاهزاده من. از هر راهی که دولت تلاش می کند برای کمک به ما آن را نمی خواهد پسر من بازگشت " او شیون.

Pawar بازديد cyclone-آمار روستاها

بمبئی: معاون سانتی متر Ajit Pawar بازدید از روستاها در Maval, Junnar و خد tehsil که تحت تاثیر طوفان Nisarga در اوایل این هفته. او وعده داده روستاییان که دچار خسارت وارده به خانه ها و محصولات است که سریع جبران خواهد شد ارائه شده به آنها است.

او تعداد بازدید Bhoyre و Pavalewadi در Maval; Navlakh Umbare, Karanj Vihire, متن ترانه شیوه نوشین, Vahagaon و Dhamane در خد tehsil; و Savargaon, Pandhre, Yenere و Dhagadwadi در جوننر tehsil.

Pawar همچنین از تحویل چک تومان 4 لاخ هر کدام به عنوان کمک مالی به خانواده های کسانی که جان خود را در حوادث ناشی از طوفان. چهار نفر از جمله دو نفر در یک خانواده کشته در سه حادثه. انس

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن