Coronavirus هند به روز رسانی ژوئن 15: دهلی نو گزارش بیش از 10K موارد در 6 روز; گجرات سانتی متر می گوید هیچ برنامه ای برای تحمیل مستند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:04:49 pm یک تصویر از بهارات ماتا

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:04:49 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases, delhi corona news, delhi coronovirus news, gujarat coronavirus, maharashtra coronavirus, coronavirus tracker, coronavirus india tracker, karnataka coronavirus, gujarat coronavirus cases, coronavirus cases in mumbai, coronavirus cases in maharashtra, coronavirus cases in tamil nadu یک تصویر از بهارات ماتا (مادر هند) ملی تجسم هند به عنوان الهه مادر است دیده می شود بر روی یک صندلی در یک بررسی سلامت تا اردوگاه برای بیماری کروناویروس (COVID-19) در بمبئی. (رویترز)

هند Coronavirus (Covid-19) در مورد: با بیش 11,500 تازه موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته, Covid-19 عفونت در هند در روز دوشنبه افزایش یافت و به 3.32 لاخ با مرگ و میر نزدیک به 10,000 خوانده شده را علامت. طبق آخرین بهداشت وزارت تلفات در ایستاده بود 9520 با بهبود بیش از فعال موارد است. در حالی که نزدیک به 1.7 لاخ مردم را بهبود وجود دارد بیش از 1.5 لاخ عفونت فعال در کشور است.

ماهاراشترا بدترین متاثر از دولت است بیش از 1 لاخ موارد به دنبال تامیل نادو و دهلی نو است. هند چهارمین کشور بدترین ضربه توسط coronavirus پس از ایالات متحده, برزیل و روسیه است.

در ضمن صفحه اصلی وزیر آمیت شاه در روز دوشنبه ملاقات رهبران همه احزاب سیاسی در دهلی نو به بحث Covid-19 وضعیت در سرمایه های ملی یک روز پس از مذاکرات با وزیر Arvind Kejriwal.

اینجا بالای تحولات در هند امروز:

هیچ برنامه ای برای تحمیل مستند دوباره در گجرات: Rupani

coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases, delhi corona news, delhi coronovirus news, gujarat coronavirus, maharashtra coronavirus, coronavirus tracker, coronavirus india tracker, karnataka coronavirus, gujarat coronavirus cases, coronavirus cases in mumbai, coronavirus cases in maharashtra, coronavirus cases in tamil nadu یک دیوار هنر در بنگلور که به تصویر می کشد اهمیت پوشیدن یک ماسک و حفظ اجتماعی فاصله. اعتبار: (توییتر/baadalvirus)

گجرات وزیر Vijay Rupani روز دوشنبه گفت که دولت او قصد ندارد به تحمیل مستند دوباره در دولت است. رد گمانه زنی ها در سیستم عامل رسانه های اجتماعی در مورد مستند از وزیر خواست مردم به انجام دور با چنین "بی اساس شایعات".

"پس از باز کردن از ژوئن 1, روزانه, زندگی این است که به تدریج در حال تبدیل شدن طبیعی است. کسب و کار و تجارت-فعالیت های مرتبط را نیز برداشت تا در دولت است. در چنین سناریو دولت ندارد هیچ برنامه ای برای اعمال این مستند دوباره" Rupani در بیانیه ای گفت.

coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases, delhi corona news, delhi coronovirus news, gujarat coronavirus, maharashtra coronavirus, coronavirus tracker, coronavirus india tracker, karnataka coronavirus, gujarat coronavirus cases, coronavirus cases in mumbai, coronavirus cases in maharashtra, coronavirus cases in tamil nadu اتحادیه خانه وزیر Amit Shah (2 R) دارای یک نشست با وزیر بهداشت Harsh Vardhan (R), دهلی نو, سانتی متر, Arvind Kejriwal, (L) و دیگر به بحث در مورد COVID-19 وضعیت در دهلی در شمال بلوک در دهلی نو پنج شنبه, 14 ژوئن 2020. (PTI عکس)

12 جدید COVID-19 موارد در Nashik; منطقه شمارش افزایش می یابد به 1,985

تعداد COVID-19 موارد در ماهاراشترا Nashik منطقه رفته است تا به 1,985 به 12 نفر تست مثبت برای این بیماری دولت های منطقه گفت: در روز دوشنبه. تمام بیماران جدید از ملگن شهر آن را گفت.

گزارش خود بیرون آمد مثبت اواخر یکشنبه شب دولت های منطقه گفت: در یک نسخه. از مجموع coronavirus موارد تا کنون 887 گزارش شده از ملگن, 673 از Nashik شهرستان و 353 از دیگر بخش های این منطقه است. علاوه بر 72 بیماران از خارج از منطقه نیز تحت درمان در بیمارستان اینجا را گفت.

coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases, delhi corona news, delhi coronovirus news, gujarat coronavirus, maharashtra coronavirus, coronavirus tracker, coronavirus india tracker, karnataka coronavirus, gujarat coronavirus cases, coronavirus cases in mumbai, coronavirus cases in maharashtra, coronavirus cases in tamil nadu پزشکان نمونه های مشکوک به COVID-19 بیماران برای آزمایشگاه تست در یک دولت راجیو گاندی سوپر بیمارستان در حال انجام در سراسر کشور مستند به جلوگیری از گسترش coronavirus در دهلی نو روز شنبه, ژوئن 10 سال 2020 است. Express Photo By Amit Mehra

دهلی نو می بیند بیش از 10 ، 000 coronavirus موارد در 6 روز

این COVID-19 شمارش صعود بیش از 10 ، 000 و نقض 40,000 علامت فقط در شش روز در دهلی نو با متوسط بیش از 1600 مورد جدید به صورت روزانه تیز سنبله از 79 روز آن را در زمان برای رسیدن به 10 ، 000 علامت با توجه به تجزیه و تحلیل. آن زمان هشت روز برای تعداد موارد به افزایش از 20000 تا 30000 در دهلی نو در حالی که در آن زمان 13 روز برای شمارش به پیشرفت از 10,000 تا 20,000.

با توجه به تجزیه و تحلیل از دولت دهلی نو اطلاعات تعداد موارد عبور از 30,000 علامت در ژوئن 9 و آن را به عبور از 40,000 علامت در ژوئن 14. دهلی ثبت 2,224 تازه coronavirus موارد در روز یکشنبه در بالاترین تک-بعد سنبله در نظر گرفتن شمارش به بیش از 41,000 در حالی که مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر نصب شده به 1,327.

coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases, delhi corona news, delhi coronovirus news, gujarat coronavirus, maharashtra coronavirus, coronavirus tracker, coronavirus india tracker, karnataka coronavirus, gujarat coronavirus cases, coronavirus cases in mumbai, coronavirus cases in maharashtra, coronavirus cases in tamil nadu کنار جاده کارواش فروشگاه دیده می شود تمیز کردن یک آمبولانس با صابون ساده و آب در نزدیکی Wadala مونوریل ایستگاه. (اکسپرس عکس گانش Shirsekar)

راه آهن رزومه حومه قطار خدمات ضروری کارکنان

راه آهن روز دوشنبه از سر گرفته حومه خدمات قطار در بمبئی برای گذر گاه افراد درگیر در خدمات ضروری است. راه آهن مرکزی و غربی راه آهن تصمیم به اجرای "انتخابی حومه خدمات" بر خط اصلی و بندرگاه خط فقط برای ضروری کارکنان به عنوان تعریف شده توسط دولت, یک مقام ارشد گفت.

"این تصمیم گرفته شده است برای اجرا انتخاب و حومه خدمات بیش اصلی و بندرگاه خطوط w.e.f.15 ژوئن 2020 با تعریف پروتکل & SOP تنها برای جنبش" CR و WR توییتی. "ضروری کارکنان به عنوان مشخص شده توسط دولت که در حال سفر با انتخاب قطار حومه تقاضا برای سفر با بلیط معتبر برای جلوگیری از ناراحتی" آنها هنوز توییتی.

coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases, delhi corona news, delhi coronovirus news, gujarat coronavirus, maharashtra coronavirus, coronavirus tracker, coronavirus india tracker, karnataka coronavirus, gujarat coronavirus cases, coronavirus cases in mumbai, coronavirus cases in maharashtra, coronavirus cases in tamil nadu بمبئی: مردم راه رفتن در امتداد دریا رو تفرجگاه در دریایی درایو در مرحله اول از باز کردن مداوم COVID-19 سراسر کشور مستند در بمبئی. (PTI عکس)

در گجرات, Rajasthan, MP, روزانه مرگ و میر تا حد زیادی ثابت

پس از هفته سوم ممکن است رشد رمان coronavirus عفونت در گجرات بوده است خزنده در کمتر از 3 درصد — در روز شنبه آن را 2.35 درصد کمترین در کشور همراه با Chandigarh, Andaman and Nicobar Islands, و, Madhya Pradesh.

در راجستان نرخ رشد عفونت در حال حاضر 2.66 درصد و در Madhya Pradesh, فقط 2.06 درصد است. در گجرات تعداد روزانه موارد جدید کاهش یافت و در محدوده خارج در تنها پنج روز است. در ماه ژوئن روزانه مورد اعداد در دولت جدید پیدا براکت — بین 400 و 500 و تنها در چهار روز در این ماه تعداد موارد کاهش یافته است خارج از این محدوده است.

در Madhya Pradesh, تعداد روزانه موارد جدید باقی مانده است در 150-250 محدوده در همه اما پنج روز پس ممکن است 10. و Madhya Pradesh گزارش شده بین پنج تا 10 مرگ و میر بر 20 از 30 روز پس از مارس 13.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن