در پاسخ به: این سیاست; پوشش صورت صرفه جویی در زندگی

من خیلی خوشحالم که این خبر تریبون تصمیم گرفت به گزارش بحث و گفتگو در مورد ساخت ماسک مورد نیاز در داخل خانه در

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

من خیلی خوشحالم که این خبر تریبون تصمیم گرفت به گزارش بحث و گفتگو در مورد ساخت ماسک مورد نیاز در داخل خانه در طول COVID-19 بیماری همه گیر. من امیدوارم که ژوئن 18 مقاله — "دلوت شهردار می گوید حقوق معلولین مدافع: هیچ citywide ماسک مورد نیاز آینده" — را ایجاد انگیزه در دیگران برای تماس با شهردار امیلی لارسون (حتی رژیم صهیونیستی است. تیم Walz!) اگر آنها همچنین می خواهند به ماسک نیاز به توان داخل خانه برای محافظت از معلولان و سالمندان و سیاه و قهوه ای و اعضای جامعه. صدای ما قوی تر هستند با هم!

اما من می خواهم برای روشن شدن: دیگر بانوی مصاحبه در این مقاله با تنفس مسائل نمی خواهد نیاز به پوشیدن یک ماسک تحت فرمان زبان من پیشنهاد شده بود که گرفته شده را کلمه به کلمه از زمان مینیاپولیس ماسک فرمان. زبان آمده است: "هر فردی که بیش از سن دو و قادر به تحمل پزشکی صورت پوشش باید نیاز خود را برای پوشش بینی و دهان خود را با ماسک یا پارچه صورت پوشش مطابق با CDC هدایت زمانی که در فضاهای بسته و عمومی محل اقامت است."

برای روشن شدن بیشتر مینیاپولیس شهردار یعقوب فری را در دفتر گزارش شده در مارس 26 استار تریبیون حاکی از این است که این معافیت شامل افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و مشکلات تنفسی.

"ما نمی خواهد نیاز مردم به یادداشت دکتر در آنها, اما ما اعتماد کارکنان به استفاده از اختیار خود اگر وجود دارد یک سوال در مورد پزشکی استثنا" فری سخنگوی داروین فورسیت گفت.

این سیاست نیست. این حقوق بشر است. آن را فراگیر اصلاحات است. این یک علم مبتنی بر پاسخ به یک کشنده بیماری همه گیر. آن را یک "end-of-the-آونگ" سیاست. آن را موقت, ماسک, سیاست, و آن را به صرفه جویی در زندگی می کند. این که ساده است.

این واقعا درست است که ساده است.

چرا دیگری باید ما را به ماسک مورد نیاز است ؟ به آن را آسان تر و کمتر استرس زا برای هر کس مطابق با دستورالعمل های بهداشتی. برای کسانی که می خواهند به انجام کار درست هستند اما ناراحت کننده چسبیده (در درست مینه سوتا مد) ساخت ماسک اجباری را دور ننگ پوشیدن یک ماسک و اجازه می دهد مردم را به انجام بخشی خود را به سادگی دلیل آن است که حکومت قانون (مانند سیگار کشیدن نه در داخل خانه و یا سرعت!) و نه به این دلیل که احساس انتظار را سیاسی و یا شخصی ایستاده است. ماسک-پوشیدن را تبدیل به هنجار اجتماعی و نه قابل مشاهده (و گاهی اوقات ناراحت کننده) ،

گذشته از حقوق بشر و عمومی-ایمنی چشم انداز آن نیز شایان ذکر است که اقتصاد ما خواهد شد به احتمال زیاد کرایه بهتر در دراز مدت اگر ما را جزئی inobtrusive مراحل در حال حاضر به سرعت گسترش coronavirus. نیاز به ماسک در داخل سالن عمومی موسسات خواهد بود آسان و موثر گام را در حال حاضر به جای انتظار تا زمانی بیشتر نیازی مرگ و میر رخ می دهد و افزایش تعداد مورد نیروی دیگر کسب و کار با خاموش کردن و یا اقامت در خانه سفارش دهید.

همه ما می خواهیم امن عملیاتی و مرفه مینه سوتا است. ماسک روشن راه برای ما وجود دارد.

Heinrich malan از دلوت یک موسیقیدان است سخنران عمومی و حمایت از حقوق معلولین. پیدا کردن آنلاین در violinscratches.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن