آخر هفته روز یادبود تلویزیون ارائه salute آمریکایی قهرمانان

سه روز آخر هفته روز یادبود است زمان زیادی به گرفتن بر روی تمام کسانی که تلویزیون و جریان را نشان می دهد که شم

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

سه روز آخر هفته روز یادبود است زمان زیادی به گرفتن بر روی تمام کسانی که تلویزیون و جریان را نشان می دهد که شما بوده ام به معنی به اتمام است. (شما به تماشای فیلم "ببر شاه" هنوز؟)

اما نیز وجود دارد برخی از برنامه های تلویزیونی که در واقع به عنوان یک یادآوری از آنچه تعطیلات مورد: تجلیل و عزاداری پرسنل نظامی که جان خود را در خدمت کشور ما است.

با که در ذهن در اینجا مشاهده چند توصیه:

"جنگ اقیانوس آرام در رنگ" (2 p. m. روز شنبه, اسمیتسونیان, کانال): این دوباره پخش اسمیتسونین بلند پروازانه هشت قسمت سری است که با هدف به تصرف خود در مقیاس دامنه و وحشیگری اقیانوس آرام مبارزات از حمله به پرل هاربر را بمباران هیروشیما و ناکازاکی. این گفته از طریق به ندرت دیده می شود, رنگ, صفحه اصلی فیلم و مبارزه با فیلم. سری کامل اجرا می شود از طریق 9 p. m. روز شنبه.

Sundance channel به جنگ می رود: بیش از آخر هفته Sundance Channel برنامه ریزی شده چندین محبوب جنگ فیلم از جمله دو airings از استیون اسپیلبرگ برنده جایزه اسکار از جنگ جهانی دوم حماسه "Saving Private Ryan" (4 p. m. روز شنبه و در نیمه شب یکشنبه) و از سال 1968 ویتنام-مجموعه "The Green Berets" (8 p. m. روز شنبه و 4 بعد از ظهر روز شنبه). همچنین پخش: "مک آرتور" (1 بعد از ظهر یکشنبه) "میدوی" (7 p. m. روز شنبه) و "Heartbreak Ridge" (10 p. m. روز شنبه).

"یادبود ملی کنسرت روز" (7 p. m. روز شنبه در WDSE-WPRT Duluth را PBS ایستگاه): Joe Mantegna و Gary Sinise میزبان این جشن سالانه آمریکایی قهرمانان. به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس سنتی کنسرت زنده در غرب چمن پایتخت ایالات متحده نخواهد بود برگزار شد. در آن محل خواهد بود pretaped اجرای برنامه توسط سینتیا Erivo رنه فلمینگ CeCe Winans ردیابی Adkins ساخته Kelli o'hara و کریستوفر جکسون.

"گرانت" (8 p. m. روز شنبه, History Channel): این سه شب شش ساعت miniseries تواریخ زندگی Ulysses S. Grant یکی از پیچیده ترین و جنبهی ژنرال و رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است. تولید مخلوط دراماتیزه صحنه متخصص تفسیر و تصاویر آرشیوی به داستان یک مرد فروتن که غلبه موانع باور نکردنی برای افزایش به بالاترین درجات قدرت است. برنده جایزه پولیتزر نویسنده Ron News و برنده جایزه اسکار بازیگر لئوناردو دی کاپریو در میان تولید کننده اجرایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن