دولت مجموعه پنل به پروب راجیو گاندی بنیاد ایندیرا گاندی اعتماد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 11:27:07 am کنگره رئیس جمهور سونیا گاند

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 11:27:07 am
delhi, delhi violence, sonia gandhi hate speech, rahul gandhi hate speech, manish sisodia hate speech, delhi city news, waris pathan hate speech کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی است رئیس RGF

وزارت امور (MHA) مجموعه وزرا کمیته هماهنگی تحقیقات به اتهام نقض قوانین مختلف مانند پول شویی و خارجی سهم توسط سه نهرو-گاندی خانواده مرتبط تراست از جمله راجیو گاندی پایه (RGF).

این کمیته به رهبری ویژه مدیر اجرای اداره خواهد شد و همچنین بررسی موارد نقض توسط راجیو گاندی خیریه اعتماد و ایندیرا گاندی یادبود اعتماد.

این حرکت در می آید روز پس از اخذ تاییدیه رئیس JP Nadda سوال یک ادعا اهدای $300,000 که RGF دریافت کرده بود از جمهوری خلق چین و سفارت چین در 2005-06 به انجام مطالعات که در منافع ملی. هدف قرار دادن حزب کنگره و گاندی خانواده Nadda ادعا شده است که بودجه از نخست وزیر ملی صندوق امداد بودند منحرف به "family-run" RGF در طول UPA رژیم است.

مخابرات وزیر راوی شانکار پراساد نیز مطرح کرد و گفت: "اهدا کنندگان لیست RGF گزارش سالانه در 2005-06 به وضوح نشان می دهد که آن را به دریافت کمک مالی از سفارت جمهوری خلق چین است. ما می خواهند بدانند که چرا این کمک مالی در نظر گرفته شد."

این RGF گزارش سالانه برای 2005-06 اشاره سفارت جمهوری خلق چین به عنوان یکی از "سازمانهای همکار و کمک کننده". چین با نام چهره ها در لیست اهدا کنندگان برای راجیو گاندی موسسه معاصر مطالعات (RGICS) یک سیاست اتاق فکر ترویج شده توسط RGF. در میان بسیاری از اهدا کنندگان برای RGICS هستند و دولت جمهوری خلق چین, کمیسیون اروپا, دولت ایرلند و برنامه توسعه سازمان ملل متحد.

vijay mahajan, Rajiv Gandhi Foundation, Rajiv Gandhi Foundation ceo, Rajiv Gandhi Foundation secretary, rajiv gandhi RGF است امنا شامل نخست وزیر مانموهان سینگ و Montek سینگ Ahluwalia.

کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی است رئیس RGF و امنا شامل نخست وزیر مانموهان سینگ و Montek سینگ Ahluwalia. کنگره رهبران راهول گاندی, پریانکا گاندی Vadra و P چیدمبرم علاوه بر Suman Dubey هستند متولی تقدیر اعضای هیأت اجرایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن