بازگشت به قایق کمپینگ در Voyageurs پارک

در این زمان ما jonesing برای انواع مختلف اردک ماهی شام پخته شده و خورده شده در یک چهره سنگ اردوگاه در این مرز

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

در این زمان ما jonesing برای انواع مختلف اردک ماهی شام پخته شده و خورده شده در یک چهره سنگ اردوگاه در این مرز دریاچه.

افسوس آن نمی شود. چند walleyes گرفتار شد و همه بیش از 18 اینچ بیش از حد بزرگ برای نگه داشتن در زیر بارانی دریاچه محدودیت. پس از آن خواهد بود که fishless مجدد طرح: ان مایرز' معروف طلایه دار شام به نجات. و به عنوان جانشین رفتن وعده های غذایی به آنها نمی کنید خیلی بهتر از این است که: سیب زمینی و سوسیس و پیاز و هویج و فلفل تمام ترکیب را در یک فویل کیسه و پخته شده بیش از آتش باز تا زمانی که آنها کاراملی و اذوقه و نوشابه. و هیچ پان به تمیز کردن.

سپس s'mores برای دسر.

All designated boat-to campsites in Voyageurs National Park have a fire pit, picnic table, bear-proof food lockers and a vault toilet. Pick spots that catch breezes, like on this rock, to avoid bug problems. John Myers / Forum News Service

تمام تعیین شده قایق-به campsites در Voyageurs پارک ملی باید یک گودال آتش میز پیک نیک خرس ضد مواد غذایی کمدهای و طاق توالت. انتخاب نقاط که گرفتن نسیم مانند بر روی این سنگ برای جلوگیری از اشکال مشکلات. جان مایرز / فروم سرویس خبری

خوش آمدید به قایق کمپینگ واقع است.

پس از 18 سال نبود در حالی که ما انجام بسیاری از ما ماهیگیری در کانادا (حد به Yanks تا کنون در این تابستان با توجه به COVID-19) مایرز قبیله بود پشت در Voyageurs ملی پارک قایق-کمپینگ دوباره. این است که چگونه ما های بی شماری را صرف سفر به عنوان یک جوان خانواده بارگذاری تا ما قایق های ماهیگیری با سگ, دنده کمپینگ غذا (و یک کودک نو پا هنگامی که ما تا به حال یک) و عنوان کردن در پارک به صورت روز و گاهی یک هفته کامل.

در آن روز آن چاه کن همیشه ته چاهه. آن را کاملا رایگان با رزرو مورد نیاز بدون مجوز مورد نیاز و آزادی اردوگاه در هر نقطه که شما می خواستم. اما شما گاهی اوقات تا به حال به تلاش برای پیدا کردن یک مناسب و معقول اشغال اردوگاه به خصوص در نزدیکی تعطیلات آخر هفته و به خصوص اگر شما می خواهید با یک میز پیک نیک طاق توالت, حلقه آتش و ضد مواد غذایی قالبهای. (پس از ایجاد و توله اش نابود صفحه چادر و خوردن هر لقمه از غذایی که تا به حال در اواخر اوایل 1990s, سفر به دریاچه Kabetogama ما آموخته اند به استفاده از سایت های با خرس قالبهای.)

در حال حاضر شما انتخاب و رزرو Voyageurs campsites آنلاین در recreation.gov. آنها رایگان نیست دیگر. شما باید به اردوگاه تعیین شده در سایت. و محبوب ترین سایت های در حال پر کردن هفته ها حتی ماه ها در پیش است.

اما این پارک هنوز که تمام عیار کانادا سپر احساس بکر و آب و توسعه نیافته جزایر که در آن جنگل و سنگ و آب برخورد می کنند. و وجود چند مکان های امن تر برای نگه داشتن COVID-19 اجتماعی فاصله در حالی که در تعطیلات. Campsites اغلب صدها یارد اگر نه مایل از هم جدا.

با فقط یک هفته متوجه پیشرفت ما در بر داشت یک اردوگاه در بارانی دریاچه ما فکر خواهد کار بر روی عکس ها و توضیحات موجود در recreation.gov. ما می خواستم یک سایت نسبتا نزدیک به قایق فرود برای جلوگیری از هر گونه بزرگ-باد شگفتی; این یکی فقط 5 مایل است. که تبدیل به یک انتخاب خوب است. هنگامی که ما راه اندازی قایق در پارک بارانی دریاچه بازدید کننده مرکز غرب وزش gusting به 32 مایل در ساعت. این چیز خوبی است که مسیر ما بود پناه اجتناب از دریاچه بزرگ محیط های باز که در آن آب frothing کلاه سفید شد ستون پایین عظیم دریاچه.

As a campfire burns, a small jack pine frames the rising full moon over Rainy Lake in Voyageurs National Park. John Myers / Forum News Service

به عنوان یک آتش سوختگی های کوچک جک کاج فریم طلوع ماه کامل بیش بارانی دریاچه در Voyageurs پارک ملی. جان مایرز / فروم سرویس خبری

سایت زیبا, مجموعه ای در میان سفید و قرمز جک سنبه بزرگ, تخت, سنگ بقوم که گیر کردن به دریاچه ابتلا به هر نسیم و نگه داشتن بسیاری از اشکالات در خلیج. که در آن آتش حلقه شد و که در آن ما راه اندازی صندلی تاشو و صرف بیشتر از زمان ما است.

وجود دارد و دو چادر بزرگ پد, اما آنها به خوبی پشت به جنگل. پشه بودند وزوز در طول راه اندازی و take-down, اما ما تنها زمان صرف شده در این منطقه چادر هنگامی که ما خواب بودند. باز هوا طاق توالت بود یکی دیگر از گام های 40 تا تپه دور از دریاچه. (رفتن سریع یا خورده می شود زنده است.)

A screen tent is a great addition to Voyageurs camping trips for a bug-free place to cook, eat and hang out. John Myers / Forum News Service

صفحه چادر است علاوه بر بزرگ به Voyageurs کمپینگ سفرهای اشکال)-رایگان محل طبخ غذا خوردن و آویزان هستند. جان مایرز / فروم سرویس خبری

در فاصله بین دریاچه و چادر پد ما تحت پوشش پیک نیک بزرگ جدول با یک صفحه نمایش چادر. که در آن ما راه اندازی کلمن اجاق گاز به راحتی واقع شده بین دو فلز خرس ضد مواد غذایی که در آن قالبهای کولر و لوازم stashed در شب و در هر زمان شما نیست در اردوگاه.

وجود حوض در سایت, اما کوچک وجود دارد شن و ماسه در ساحل — شاید 15 پا گسترده ای بین سنگ ها به زمین قایق با خیال راحت. با کمی مهندسی و طناب به اندازه کافی ما قادر به امن قایق به نگه داشتن آن را خاموش صخره.

با وجود بادهای هر روز اردوگاه و سفر معلوم هست. قایق, اردو بود و بیشتر کار می کنند و به عنوان بسیار سرگرم کننده به عنوان ما به یاد.

حتی اگر ما نمی خوردن هر گونه انواع مختلف اردک ماهی.

در مورد Voyageurs

مینه سوتا را تنها پارک ملی در سال 1975 تاسیس گردید. این پارک شامل 218,054 هکتار نزدیک به نیمی از آن آب در طول مسیر استفاده شده توسط Voyageur خز معامله گران قرن ها پیش. پارک متشکل از چهار دریاچه بزرگ — بارانی Kabetogama, Namakan و شن و ماسه نقطه و 26 کوچکتر داخلی دریاچه ها.

A panoramic photo captured both the moonrise to the east and sunset to the west over Rainy Lake. Photo courtesy Abby Myers

یک عکس پانوراما گرفته شده هر دو ساکت به شرق و غروب آفتاب به غرب بیش بارانی دریاچه. عکس حسن نیت ارائه میدهد ابی مایرز

نقاط دسترسی به پارک ها همه درست کردن بزرگراه 53 و شامل Orr/جرثقیل دریاچه خاکستر رودخانه Kabetogama دریاچه و بین المللی می افتد/راینر.

تعطیلات فرصت ها از استراحتگاه با lakeside کابین فقط در خارج از پارک به houseboats یا کمپینگ در جزایر دورافتاده در پارک. Voyageurs بیش از 270 دریاچه-دسترسی و backcountry چادر کمپینگ قایقی و بعد با استفاده از سایت. بیشتر یک شبه سایت های توسعه داده شده اند به صورت یک حزب واحد با چادر پد حلقه آتش میز پیک نیک ضروری و خرس ضد مواد غذایی قالبهای اما برخی از گروه های بزرگ سایت ها در دسترس هستند. همه یک شبه سایت ها و ترین روز استفاده از سایت ها در این پارک در دسترس هستند تنها با قایق.

اگر چادر کمپینگ برای شما نباشد اما شما می خواهید به تجربه این پارک در نظر گرفتن اجاره یک خانه قایقی. قایقی اجاره عملیات موجود بر روی جرثقیل دریاچه خاکستر رودخانه دنباله و دو روز بارانی در نزدیکی دریاچه بین المللی می افتد/راینر.

راهنمایی برای قایق کمپینگ Voyageurs پارک ملی

اوایل کتاب: از آنجا که کانادا یک گزینه نیست تا کنون در این تابستان Voyageurs' دریاچه به نظر می رسد شلوغ تر از معمول و کمپ ها در حال پر کردن سریع. Campsites می تواند انتخاب شود و محفوظ در recreation.gov; جستجو برای Voyageurs پارک ملی. سایت می تواند مورد بررسی قرار گیرد و محفوظ تحت عنوان "ساخت برنامه سفر." هزینه 20 دلار هر شب برای یک سایت کوچک (تا دو چادر) به علاوه 10 دلار هزینه رزرو. سایت های بزرگتر هستند $25 یا 35 دلار در هر شب است. مقدار زیادی از اطلاعات در قایق-به کمپینگ در پارک را می توان در یافت www.nps.gov/voya/planyourvisit/tent-camping.htm و یا تماس بگیرید (218) 283-6600. وجود دارد هیچ درایو-به campsites یا RV سایت در Voyageurs اما چند وجود دارد در این نزدیکی هست.

را خوب نقشه: ناوبری, نمودار هستند باید در این سنگ پهن دریاچه ها. می دانم که چگونه به خواندن نقشه ها و می دانم که خود را شناور. آیا صرفا وابسته به نقشه GPS تراشه. نقشه های کاغذی هرگز دمیده فیوز و یا اجرا از قدرت باتری.

را به اندازه کافی قایق: این همه دریاچه های بزرگ و می تواند بسیار خشن در باد. به علاوه شما خواهید بود لود کردن با مردم دنده کمپینگ غذا و دنده ماهیگیری. لازم نیست بیش از حد قایق خود را. انتخاب قایق فرود/رمپ نزدیک به اردوگاه خود را. سازمان دیده بان آب و هوا.

قایق, ساحل روی شن و ماسه سنگ و یا حوض: اگر شما راحت نیست beaching قایق خود را در شن و ماسه یا سنگ اغلب گزینه های در Voyageurs campsites انتخاب کنید یک سایت با یک حوض. هنگامی که شما را انتخاب کنید و ذخیره یک سایت شما می توانید ببینید که چه نوع از قایق به آن دسترسی پیدا کرده است.

را به یک صفحه نمایش چادر. بین پشه و مگس گوزن و هیچ-دیدن-ums, شانس خوب وجود دارد چیزی خواهد بود که به اشکال شما بدون توجه به زمانی که شما را به یک سفر. در کم باد روز در مناطق پوشیده شده از درخت اشکالات می تواند غیر قابل تحمل شروع درست قبل از غروب آفتاب تا زمانی که خورشید بالا می شود در آسمان روز بعد. شما می خواهید برخی از محل طبخ غذا خوردن و آویزان کردن از کیسه خواب. (اشکال کلاه و اشکال کت نیست یک ایده بد است یا نه.)

آوردن آنچه شما نیاز دارید: که بسته به نوع لک و کدام سایت را انتخاب کنید, شما ممکن است معترضان در هر نقطه از 2 تا 22 مایل از وسیله نقلیه خود را و نزدیکترین جاده ها است. وجود دارد هیچ فروشگاه وجود دارد بنابراین فراموش نکنید که هر چیزی از جمله یک کیت کمک های اولیه یخ به اندازه کافی به آخرین سفر و مقدار زیادی از قایق گاز.

BWCAW این است که: این است که از راه دور آب, اما آن را نمی motorless بیابان. شما ببینید همه چیز از قایق و قایق به قایق های ماهیگیری و 60 فوت houseboats در Voyageurs' دریاچه های بزرگ. برخی از اعضای کمپ دیگران هستند مردمی که از کابین و یا تفریحی در خارج از پارک برای سفر روز. شما می توانید پیدا کردن تنهایی در میان پشت خلیج و جزایر و شما می توانید انتخاب کنید یک اردوگاه که از راه. اما شما اجرا خواهد شد به مقدار زیادی از مردم به خصوص در این تابستان. شما می توانید پیدا کردن درست بیابان با کوله پشتی به این پارک کوچکتر درون مرزی دریاچه ها.

ان مایرز' طلایه دار شام

هیچ واقعی پیشاهنگی پسر استفاده شده در این دستور غذا; نام می آید از دیده بانی cookouts و خانواده کمپینگ سفرهای دهه پیش. آن را ساده و دلچسب و خوشمزه برای وعده غذایی با حداقل پاکسازی است که آثار مناسب چوب آتش زغال چوب, آتش سوزی و یا حتی در یک کوره گاز. همه چیز آشپز در یک فویل کیسه.

آنچه شما نیاز دارید: سنگین فویل آلومینیوم; سیب زمینی حنایی; دودی bratwurst; پیاز; هویج; فلفل قرمز و زرد; همه چیز بیگل ادویه; کره.

طرز تهیه: برش سبزیجات و سیب زمینی و bratwurst به نیش می زنند به اندازه تکه های. محل هر واحد خدمت جداگانه در 18 اینچی تکه فویل. اضافه کردن یک قاشق غذاخوری کره و فصل به طعم و مزه. در حال حاضر قرار دادن کل ظروف سرباز یا مسافر به یک مهر و موم شده کیسه فویل; سعی کنید برای مهر و موم محکم برای جلوگیری از کره نشت است که باعث شعله ور. (اگر شما به طور منظم فویل استفاده از دو لایه است.) محل بوکس در آتش رنده یا کوره حدود 45 دقیقه تا زمانی که سیب زمینی ها پخته و نرم, بسته به اینکه چگونه داغ آتش است. شما همچنین می توانید آنها را به طور مستقیم بر روی mellowed شده زغال سنگ. اگر خود را مهر و موم خوب است در فویل شما می توانید تلنگر کیسه. چقدر bratwurst و سیب زمینی استفاده کنید بستگی به اشتهای درگیر است. حذف از آتش چنگال بر روی یک بشقاب و لذت ببرید. (می تواند جایگزین bratwurst با مرغ سوسیس ایتالیایی یا لهستانی سوسیس. می تواند اضافه کردن هر یک از سبز, فلفل, قارچ یا لوبیا سبز.)

کتری فالز هتل: واحه ای از تمدن وحشی

شما واقعا زندگی نیست کامل Northwoods تجربه تا زمانی که شما بازی استخر در نقطه barroom طبقه در کتری فالز, هتل که در آن وجود دارد که نیمی از سرگرم کننده است.

ما نیست, آن است که تا کنون در این سفر - کتری آبشار نزدیک به 25 مایل سفر با قایق از بارانی دریاچه بازدید کنندگان مرکز — اما ما شده است وجود دارد بسیاری از بار قبل. خود می افتد شگفت انگیز برای دیدن و هتل به طور کامل بازسازی شده توسط خدمات پارک های 30 سال پیش hearkens به عقب به روز از وبلاگ نویس های تجاری ماهیگیران و اوایل گردشگران است.

The Kettle Falls Hotel. Hotel rooms are not open this summer due to COVID-19 restrictions but the restaurant, bar and condo-villas are open. Steve Kuchera / Forum News Service

کتری فالز هتل. اتاق های هتل هستند و باز نمی شود در این تابستان با توجه به COVID-19 محدودیت اما رستوران, بار و محل سکونت-ویلا باز هستند. استیو کوچرا / فروم سرویس خبری

یک قرن هتل تنها رسمی مسکن و ناهار خوری موجود در پارک (وجود دارد هستند بسیاری از استراحتگاه/لژ در پارک محیط با این حال) و در دسترس است تنها با قایق.

اتاق های هتل بسته باقی خواهد ماند تمام تابستان با توجه به COVID-19 محدودیت. اما رستوران/بار برنامه ریزی شده بود به بازگشایی این هفته با احتیاط در محل. محل سکونت-مانند ویلا در نزدیکی هتل هستند باز برای اسکان; قایق گاز در دسترس برای فروش در اسکله; منابع محدود هستند برای فروش در تجارت ارسال و قایق-portage خدمات به دو حتی بزرگ قایق های ماهیگیری از بارانی دریاچه در سراسر زمین به Namakan-Kabetogama-شن و ماسه سیستم نقطه (و بالعکس).

اگر شما لازم نیست که یک قایق شما هنوز هم می توانید بازدید و اقامت در هتل با در نظر گرفتن یک قایق شاتل سرویس. شاتل اجرا می شود که از هتل به خاکستر رودخانه مرکز بازدید کنندگان تنها مسافت یک گروه در یک زمان تحت COVID-19 محدودیت. هزینه 45 دلار برای هر نفر رفت و برگشت برای 13 مایل سوار شدن به هتل و حدود 25 دقیقه. هر کسی که علاقه مند به اقامت در یکی از ویلاهای اجاره باید تماس با هتل به صورت در دسترس بودن.

تماس کتری فالز هتل برای به روز رسانی اطلاعات و رزرو (218) 240-1724 یا (218) 240-1726.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب