UMD تابستان ثبت نام در مقایسه با سال گذشته; سقوط ثبت نام با توجه به COVID-19

در طول یک دانشگاه مینه سوتا Board of Regents جلسه روز شنبه معاون شهردار و رئیس آموزش و پرورش در مقطع کارشناسی

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

در طول یک دانشگاه مینه سوتا Board of Regents جلسه روز شنبه معاون شهردار و رئیس آموزش و پرورش در مقطع کارشناسی رابرت مک مستر رفت چگونه U M سیستم ثبت نام شماره ها به دنبال در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"وجود دارد رفتن به یک قطره" مک مستر گفت. "من فکر می کنم که اجتناب ناپذیر است. من فکر می کنم که رفتن به اتفاق می افتد با هر دانشگاه در کشور است."

به عنوان دانش آموزان دست و پنجه نرم کردن با اینکه آیا برای ادامه تحصیلات خود به عنوان برنامه ریزی شده این سقوط به دلیل COVID-19 بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها در حال نگه داشتن زبانه ها در مورد نحوه ثبت نام شماره های تغییر در یک هفته-توسط-هفته بر اساس.

به عنوان از آوریل 1 UMD تا به حال 268 کمتر تایید آموزان سال اول برای آینده ترم پاییز از دانشگاه تایید کرده بود که زمان در سال گذشته است. که 12 درصد کاهش است.

UMD سخنگوی لین ویلیامز گفت: دانشگاه باید یک تصویر دقیق تری از آنچه پاییز ثبت نام را می خواهم پس از ژوئن 1, به عنوان این است که در دانشگاه های داخلی تاریخ هدف برای تامین امنیت یک ایده قوی از دانش آموزان آینده نگر قصد ثبت نام.

"این است که هنوز کمی زود است برای پیش بینی, به خصوص در یک سال و مانند این" ویلیامز گفت.

UMD آخرین مهلت درخواست برای ترم پاییز اوت 1 و مهلت درخواست برای مسکن منتقل شده است از 1 مه ژوئن 1, هر چند آن هنوز روشن نشده یا اگر در آنچه ظرفیت U M سیستم قادر خواهد بود برای باز کردن پردیس مسکن دوباره.

دانستن چگونه بسیاری از مردم برای درخواست مسکن پردیس پس از ژوئن 1 مهلت را نیز به UMD یک ایده بهتر از آنچه پاییز ثبت نام می تواند مانند نگاه.

"اگر شما ثبت نام مسکن قرارداد شما در حال ساخت است که در مرحله تعهد" ویلیامز گفت.

در سراسر U M سیستم اول کلاس پایین 9% و در حالی که مک مستر گفت که او انتظار ندارد این سیستم را که همه او پیش بینی می کند که قادر به اصلاح این تعداد به حدود 4% کاهش می دهد.

حفظ نرخ بازگشت دانش آموزان در حال حاضر پایین تنها 1.2% در سراسر سیستم با توجه به مه 4 شماره از 2019 و 2020.

"اگر چه آن را شکننده" مک مستر گفت. "این دانش آموزانی که ثبت نام کرده اند برای پاییز اما اگر همه چیز رو به وخامت مالی در طول تابستان و یا پدر و مادر از دست می دهد یک شغل من فکر می کنم ما در حال رفتن به در شکل است."

است که چرا خواجه نصیر طوسی گفت: آن را به مهم به سه گانه تلاش های اطراف تامین بیشتر بودجه اضطراری برای دانش آموزان به منظور به حداقل رساندن تعداد دانش آموزان متعهد خواهد شد که حضور در پاییز. این یک پدیده شناخته شده به عنوان "تابستان ذوب" در آموزش عالی و سیستم پیش بینی این تعداد به بالاتر از حد معمول در این سال با توجه به COVID-19.

به عنوان از آوریل 4 دانش آموزان در دانشگاه مریلند ثبت نام کرده اند برای 151 بیشتر اعتباری دانشجویی ساعت از آنها که زمان در سال گذشته است. که افزایش 1.3%.

مک مستر گفت: این افزایش در تابستان ثبت نام به احتمال زیاد با توجه به کمبود فرصت های شغلی برای دانش آموزان این آینده تابستان است.

در آوریل U M رئیس جمهور جوآن Gabel اعلام کرد که کلاس های تابستان خواهد همه را در محل حاضر بود که اثر کمی بر روی UMD پردیس که در آن اکثریت از کلاس های ترم تابستان در حال حاضر آنلاین.

UMD شاهد بهره بالاتر از دانش آموزان انتقال که ویلیامز گفت: به طور معمول دانش آموزان محلی.

همه UMD جدید گرایش های دانشجویی برنامه منتقل شده است آنلاین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب