آماده برای برگزاری رته Yatra با اقدامات مرکز می گوید SC

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 12:41:25 pm به پوری رته Yatra است ب

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 12:41:25 pm
Jagannath Rath Yatra, Jagannath Rath Yatra postponed, Puri Rath Yatra postponed, SC on Jagannath Rath Yatra, Puri Rath Yatra court hearing  به پوری رته Yatra است با حضور lakhs از مردم از سراسر جهان و قرار است از ماه ژوئن 23.

دیوان عالی کشور موافقت کرده است برای شنیدن دادخواست به دنبال فراخوان سفارش آن disallowing خداوند Jagannath رته Yatra این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. سه قاضی نیمکت رهبری CJI SA Bobde خواهد شنیدن این موضوع در حال حاضر.

مرکز و Odisha دولت گفت: نیمکت رهبری عدالت آرون Mishra که آنها حمایت از برگزاری yatra با احتیاط.

وکیل عمومی Tushar مهتا ظاهر می شود برای این مرکز گفت: دولت هیچ اعتراض با yatra و پیشنهاد telecasting آن را بر روی تلویزیون به منظور جلوگیری از یک جماعت زیادی از مردم است. "این است که یک ماده از ایمان برای کرور. اگر خداوند Jagannath نمی خواهد آمد فردا او نمی تواند برای 12 سال طبق سنت" مهتا گفت. دولت می تواند با اعمال مقررات منع رفت و آمد برای یک روز مهتا گفت. این Odisha دولت نیز پشتیبانی از این مرکز را ایستاده در راس دادگاه.

دادگاه با شنیدن درخواست ثبت شده توسط رئیس servitor از Jagannath معبد Pattajoshi Mohapatra که گفت: سالانه در صفوف منظم با حضور lakhs است "ضروری دین" حفاظت شده توسط قانون اساسی و عدم رعایت همان "تاثیر می گذارد بسیار حرمت" حرم. در تقاضای خود را در روز شنبه Mohapatra ادعا کرد که yatra برگزار شده بود حتی در اسپانیایی شیوع آنفولانزای از سال 1919.

اقدام به درخواست و توسط یک Odisha سازمان غیردولتی مستقر بالا دادگاه تا به حال در 18 ژوئن حاضر به اعطای مجوز برای برگزاری این جشنواره با استناد به covid-19 بیماری همه گیر. "خداوند Jagannath نمی خواهد ما را ببخش اگر ما اجازه می دهد آن را" CJI Bobde گفته بود.

به پوری رته Yatra است با حضور lakhs از مردم از سراسر جهان و قرار است از ماه ژوئن 23.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب