وحشی defenseman کارسون Soucy به تحمل یک دیگر shutdown از اکثر

وقتی NHL متوقف 2019-20 فصل در مارس 12 میان coronavirus همه گیر Soucy در حال حاضر صرف نزدیک به یک ماه دور از تی

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

وقتی NHL متوقف 2019-20 فصل در مارس 12 میان coronavirus همه گیر Soucy در حال حاضر صرف نزدیک به یک ماه دور از تیم او به عنوان بهبود از یک مچ دست آسیب است.

نیازی به گفتن زمان همه چیز را نمی توانست بسیار بدتر است.

"من فکر می کنم من پاک شد به اسکیت روز بعد از ما همه رو تعطیل" Soucy گفت. "من فقط دنده به عقب بر گردیم روی یخ و سپس کل این چیزی که اتفاق می افتد و من مجاز به اسکیت بازی کردن برای یکی دیگر از چند ماه."

ساخته شده است که بازگشت خود را به TRIA یخ بازی است که بسیار شیرین هفته گذشته است. او را صرف بیشتر از خود دوره قرنطینه در زادگاه خود ایرما آلتا., و بازگشت به شهرهای دوقلو حدود یک هفته پیش به عنوان NHL آغاز شده است اجازه می دهد تا گروه کوچک تمرینات.

"فقط به اسکیت در مینه سوتا با یک زن و شوهر از بچه ها از آن ساخته شده آن را بیشتر احساس واقعی" Soucy گفت. "از آن ساخته شده آن را مانند احساس برگشتی می آیند."

که تمرکز اصلی خود را به عنوان او preps برای اردوگاه های آموزشی که قرار است برای باز کردن در جولای 10 — و آنچه که او امیدوار است که از سرگیری بازی مدتی در ماه آینده. اگر بازی می کند در واقع رزومه وحشی را در ونکوور کناکز در دور مقدماتی.

در ضمن Soucy در تلاش است بهترین خود را به باقی می ماند آگاه از این بیماری همه گیر کوروناویروس به خصوص با توجه به برخی از NHL تیم در حال حاضر با تجربه شیوع بیماری پس از بازگشت به مربوطه آموزش امکانات.

"شما آن را دیده ام از طریق تیم دیگر" Soucy گفت. "من قطعا با کمی عصبی در مورد گرفتن آن است. ما می خواهیم به همه احتیاط ما می توانیم و ما در حال انجام یک کار بزرگ در پیست تست تقریبا هر روز و چیزهای شبیه به آن. امید است که آن را نمی کند از طریق تیم ما و هیچ یک از ما آن را در اطراف در اینجا."

همانطور که روز به روز زندگی داخل TRIA یخ این روزها Soucy ذکر شد که آن را "قطعا متفاوت تر از قبل. او اشاره کرد که چگونه همه تست شده در صبح و انتظار می رود که به پوشیدن ماسک زمانی که آنها بر روی یخ.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک بزرگتر در آینده (بعد از این هفته)," او گفت:. "این قطعا بالا بردن شدت کم است."

این هنوز مشخص نیست که دقیقا 2019-20 فصل خواهد شد. هیچ تاریخ شروع تنظیم شده است که از بعد از ظهر سه شنبه و NHL هنوز نشده انتخاب جفت hub شهرستانها که در آن بازی برگزار خواهد شد.

شده اند وجود دارد گزارش می دهد که ادمونتون یک حزب سوسیالیست خواهد بود که ایده آل برای Soucy با توجه به آن تنها چند ساعت دور از زادگاه خود. نه این که خانواده اش خواهد بود قادر به حضور در بازی.

"من شده فکر کردن در مورد آن کمی," او گفت:. "این نوع حس می کند به این دلیل که آنها بسیار پناه از بسیاری از این موارد است. آن می تواند جالب باشد. آن را می خواهم نوع از عجیب و غریب بود هر چند که از نزدیک و نه واقعا قادر به دیدن هر خانواده یا هر چیزی."

اگر هر چیزی که روشن است به سادگی با صحبت کردن به Soucy آن است که او را متعهد به ایفای اگر همه چیز می رود با توجه به طرح.

"این نوع از هدف اصلی در حال حاضر," او گفت:. "فقط به بازی در هر چه هزینه کنید و سعی کنید به پایان این فصل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب