خوشحال مربی Rastogi بازگو سفر

زمانی که Karan Rastogi جهان شد شماره 4 junior در سال 2004 رافائل نادال و نواک جوکوویچ به حال هیچ عالی رتبه به

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

زمانی که Karan Rastogi جهان شد شماره 4 junior در سال 2004 رافائل نادال و نواک جوکوویچ به حال هیچ عالی رتبه به صحبت می کنند.

Gael Monfils که تا به حال مورد ضرب و شتم Karan در نیمه نهایی استرالیا باز جوانان جهان شد شماره 1 که در سال پس از برنده استرالیا گاروس و ویمبلدون junior عناوین. اندی موری جهان شد شماره 2 تاریخ و تا به حال برنده ما باز است.

"من به یاد داشته باشید من کشیده شده بود به بازی جوکوویچ در دور اول تنیس آزاد استرالیا. بعد آنها را تغییر قرعه کشی به عنوان یک اشتباه وجود دارد" به یاد می آورد که 33 سال Karan که خوشبختانه مربیگری هنگ کنگ جام دیویس و تغذیه تیم های جام.

"آن زمان در حالی که برای به دست آوردن اعتماد خود را به عنوان آنها تا به حال نه دیده من," او گفت: در مورد مربیگری در یک کشور دیگر.

داشتن ترک بازی با توجه به مصدومیت که رفت و نه حتی پس از عمل جراحی, Karan در زمان مربیگری در سال 2012.

اقامت دائم

"پس از مربیگری چند بازیکن برای حدود شش ماه در بمبئی من آمد به دلار هنگ کنگ در 10 ماهه قرارداد. آن است که در حال حاضر از هشت سال و من اقامت دائم در اینجا" گفت: Karan در یک Instagram chat با مربی M. Balachandran.

Karan تا به حال بهترین حمایت از پدر و مادر خود را به حال آموزش نانامی به بازی در خفاش در چنای جدا از IMG آکادمی در فلوریدا که در آن او با استفاده از قطار با امثال سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا در نیک australian open مرکز.

تازه حافظه

حافظه تازه بود در مورد به اشتراک گذاری اتاق با Kei Nishikori در IMG مرکز و چگونه ژاپن شد و در حال حاضر با داشتن یک حامی و یک physio به او کمک کند. "Nishikori بود که سه سال جوانتر به من. او خاص بود به طوری سریع و چالاک" گفت: Karan. از روی لئامت دادن در فلوریدا نیز باز چشمان Karan مورد نیاز برای سطوح بالاتری از آمادگی جسمانی می باشد.

با اذعان به پدر و مادر خود نقش Karan گفت: "این قربانی را از من و شما نمی توانید در کلمات. تمام اعتبار به آنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب