توکیو بازی می تواند 'بزرگترین تا کنون' می گوید: بازی های المپیک رسمی

ارشد بین المللی المپیک official John Coates گفت: تاخیر در بازی های المپیک توکیو می تواند در نهایت بزرگترین باز

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

ارشد بین المللی المپیک official John Coates گفت: تاخیر در بازی های المپیک توکیو می تواند در نهایت بزرگترین بازی تا کنون, در آینده, در سال آینده به عنوان جهان ظهور از COVID-19 بحران است.

Coates, استرالیا, المپیک رئیس و رئیس کمیته بین المللی المپیک را برای بازرسی از بازی های ذکر شده نمونه های مثبت بازی های تابستانی است که به دنبال دو جنگ جهانی قرن 20.

توکیو بازی ها به تعویق افتاد برای یک سال 2021 پس از کروناویروس جدید شیوع.

کوتس گفت: او فکر توکیو می تواند پیشی بگیرد حتی شهرت 2000 سیدنی که او کمک کرد تا سازماندهی و توضیح داده شد سپس توسط رئیس کمیته بین المللی المپیک خوان آنتونیو سامارانش به عنوان "بهترین بازیهای المپیک تا کنون".

"از آنجا که همه ما باید صبر کنید بیش از این در حال حاضر طولانی صبر کنید برای بازی های المپیک, بازی های توکیو را به آرامی اما perceptibly اکو شادی محض و امداد از دیگر تاخیر در بازی های المپیک از آنتورپ در سال 1920 و لندن در سال 1948 گفت: سالانه مجمع عمومی استرالیا در المپیک کمیته.

"من اعتقاد دارم که بازی های المپیک توکیو در نهایت ممکن است در میان بزرگترین بازی همیشه اگر نه بزرگترین. و قرار دادن کوته نظری یک افتخار سیدنی پسر کنار ... من قطعا امیدوارم که توکیو خواهد بود."

عطف به آینده "فرصت", Coates گفت: در این جلسه که برگزار شد آنلاین که این پیشنهاد را برای استرالیا به عنوان میزبان بازی های المپیک تابستانی برای سومین بار در 2032 بود سرعت جمع آوری.

پیشنهاد محور در جنوب شرق کوئینزلند در اطراف بریزبن داده شده بود رسمی حمایت از AOC در ماه ژانویه, او گفت:, و در حال حاضر در مرحله "گفت و گو مستمر" با کمیته بین المللی المپیک آینده میزبان کمیسیون.

برنامه ریزی برای سالن های بیشتر در حال حاضر موجود و یا موقت و داری از ورزشکاران روستا در حال پیشرفت بود و لازم خرید محلی و ایالتی و دولت ملی بود و تا حد زیادی در محل.

Coates که زد شکست خورده پیشنهاد برای میزبانی این بازی ها در بریزبن در سال 1992 گفت: بازی های المپیک می تواند اقتصادی کاتالیست به کمک کوئینزلند استرالیا در خارج از انتظار می رود پس از coronavirus رکود است.

"من همیشه معتقد ضرورت ساخت یک فضیلت است. در حال حاضر وجود دارد یک نیاز برای شغل و رشد در کوئینزلند اقتصاد ناشی از تاثیر COVID-19" او گفت: مخاطبان آنلاین.

"ما (دولت و همکاران) تشخیص بالقوه 2032 ... بازی به عنوان بخش مهمی از دولت و ملت را بهبود اقتصادی در کوتاه مدت کاملا جدا از همه طولانی مدت سلامت, رفاه, اقتصادی و ورزشی و میراث است."

تصمیم بر آن شهر یا منطقه خواهد میزبان 2032 بازی های المپیک ساخته شده می تواند به عنوان اوایل به عنوان 2022 او اضافه شده است. مناقصه از هند و اندونزی و یک پیشنهاد مشترک کره شمالی و کره جنوبی نیز مطرح شده است.

Coates شده است که رئیس جمهور از AOC از سال 1990 نیز گفت: او با اعتماد به نفس به بدن از نظر مالی در "نظم" را از طریق "این بار از برخی از هرج و مرج" پس از یک قایق از اقدامات کاهش هزینه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب