تاریخ برای پر کردن اظهارنامه مالیاتی درآمد تمدید نوامبر 30: Nirmala Sitharaman

توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده در: آوریل 13, 2020 6:21:58 pm به منظور ارائه بودجه بیشتری در اختیار

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده در: آوریل 13, 2020 6:21:58 pm
Income tax department, Congrss MLA lalit Nagar, mahesh nagar, Robert vadra, corruption cases india, new delhi news, Indian express news, latest news به منظور ارائه بودجه بیشتری در اختیار مالیات, نرخ مالیات کسر در منبع (TDS) برای غیر حقوق بگیر مشخص شده پرداخت شده به ساکنان و نرخ مالیات مجموعه در منبع (TCS) برای مشخص رسید باید به کاهش 25 درصد از نرخ های موجود است.

ITR پر کردن آخرین تاریخ: یک اصلی امداد رسانی به مودیان مالیاتی از کشور به شدت تحت تاثیر Covid-19 شیوع دولت در روز چهارشنبه تمدید تاریخ برای پر کردن درآمد مالیاتی برای سال مالی 2019-20 از 31 ژوئیه سال 2020 & 31st اکتبر سال 2020 به 30 نوامبر 2020 و حسابرسی مالیاتی از 30 سپتامبر سال 2020 به تاریخ 31 اکتبر سال 2020 است.

اعلام شد وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن او پرده برداری از نکات ظریف از بسته اقتصادی اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در شب سه شنبه.

دفعات بازدید:همچنین: از MSMEs به EPF به NBFCs: در اینجا همه چیز Nirmala Sitharaman اعلام کرد به عنوان تقویت کننده اقدامات

دولت همچنین اعلام کرد 50,000 تومان کرور نقدینگی از طریق کسر مالیات و منبع (TDS) و جمع آوری مالیات در منبع (TCS). "به منظور ارائه بودجه بیشتری در اختیار مالیات دهندگان نرخ TDS به صورت غیر حقوق بگیر مشخص شده پرداخت شده به ساکنان و نرخ TCS برای مشخص رسید باید به کاهش 25 درصد از نرخ های موجود گفت: وزیر.

او افزود که برای پرداخت قرارداد هزینه های حرفه ای, علاقه, اجاره, سود سهام, کمیسیون کارگزاری ، باید واجد شرایط برای این کاهش نرخ TDS. این کاهش باید قابل اجرا برای بخش باقی مانده از سال مالی 2020-21 یعنی از فردا تا 31 ماه مارس سال 2021.

برجسته دیگر مالیات مستقیم اقدامات وزیر گفت که همه در انتظار بازپرداخت به تراست خیریه و غیر شرکت های بزرگ کسب و کار و حرفه از جمله مالکیت ، مشارکت سهامی عام و تعاونی صادر می شود بلافاصله.

علاوه بر این وزیر همچنین اعلام کرد Rs 3 لاخ کرور وثیقه آزاد اتوماتیک وام برای کسب و کار از جمله MSMEs. این را به نفع 45 لاخ کسب و کارهای کوچک او گفت: جزئیات قطعات تومان 20 lakh کرور بسته محرک اقتصادی.

وام خواهد شد که 4 سال تصدی و 12 ماه توقف, او گفت:.

همچنین 20 ، 000 تومان کرور روپیه تابع بدهی فراهم خواهد شد تاکید کرد MSMEs او گفت: اضافه کردن این به نفع 2 لاخ چنین کسب و کار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب