فرماندار می پرسد: دولت برای سرعت بخشیدن به Amphan کار امداد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:09:27 am Jagdeep Dhankhar (Ex

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:09:27 am
Kolkata coronavirus cases, coronavirus cases Kolkata, coronavirus deaths West Bengal, West Bengal COVID deaths, Kolkata news, city news, Indian Express Jagdeep Dhankhar (Express)

فرماندار Jagdeep Dhankar روز جمعه خواسته Trinamool کنگره (TMC) دولت به منظور تسریع در توزیع کمک مواد به افراد آسیب دیده در ماه گذشته طوفان Amphan و اطمینان از شفافیت در روند.

فرماندار استناد گزارش از رهبران سیاسی دخالت در توزیع اقلام امدادی و misappropriating بودجه.

"اعتراض به فساد و قوم و خویش و سیاسی در Amphan امداد توزیع در حال تکان دادن دولت است. نگران کننده نظم و قانون سناریو در شرق Midnapore جنوبی و شمالی 24 Parganas به عنوان BDO دفاتر در حال gheraoed," Dhankhar توییتی.

طوفان کشته و 86 نفر سمت چپ در پشت یک دنباله از تخریب.

"لب نما کار نمی کند. مقامات @MamataOfficial [وزیر Mamata بانرجی توییتر رسیدگی] باید عواقب چنین حذف اعمال و رها کردن کار خود را به حزب سیاسی. مقامات باید رزرو برای اعمال حذف و کمیسیون. غیر حق بهره مند شود و جریمه به نفع برگرفته گفت:" فرماندار.

Dhankhar نظرات آمد در میان گزارش عصبانی روستاییان برگزاری تحصن در مناطق مختلف اعتراض به بی نظمی در پرداخت از بودجه امداد. پس همه حزب جلسه روز چهارشنبه دولت گفت: کمیته ای متشکل از رهبران تمام احزاب اصلی تشکیل شده به بررسی امداد کار می کنند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب