هیچ عید شیرینی رد و بدل شده توسط BSF با پاکستان انجام شده با بنگلادش

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 3:59:25 pm BSF مقامات گفت: تا به حال اقدام به انجام

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 3:59:25 pm
BSF مقامات گفت: تا به حال اقدام به انجام مرسوم ژست دیوالی در طول سال گذشته در آن بالا بردن بعد (دسامبر 1) و روز جمهوری (ژانویه 26) اما این حرکت بود و نه متقابلا توسط طرف پاکستانی.

مرسوم تبادل عید شیرینی بین مرز نیروی امنیت (BSF) و همتای پاکستانی, پاکستان, تفنگداران نیست نه محل همراه هند و پاکستان مرز روز دوشنبه گفته است.

این رویداد داده شد یک خانم به عنوان روابط میان دو کشور تیره و تار در حال حاضر آنها اضافه شده است.

حوادث مرزی تروریسم ادامه دارد و به طور معمول در جبهه غرب و از این رو تبادل شیرینی برگزار نشد در هر مکان همراه هند و پاکستان مرز بین المللی از جامو به گجرات, مقامات گفت.

BSF نگهبانان این مرز است.

نیروی, مقامات گفت: تا به حال اقدام به انجام مرسوم ژست دیوالی در طول سال گذشته در آن بالا بردن بعد (دسامبر 1) و روز جمهوری (ژانویه 26) اما این حرکت بود و نه متقابلا توسط طرف پاکستانی.

اما نیروی رد و بدل شیرینی با آن بنگلادشی همتای گارد مرزی بنگلادش (BGB) در تمام طول جبهه شرقی.

هند و بنگلادش به اشتراک گذاری یک 4,096 کيلومتر مرز بین المللی.

"BSF و BGB به اشتراک گذاری یک ارتباط صمیمی. هر دو کشور به اشتراک گذاری مشابه فرهنگ سنت ها و جشنواره ها است.

"گرما و پیوند بین این کشور و مرز-امنیت نیروهای منعکس در طول چندین موارد زمانی که آنها به اشتراک گذاشتن شادی از جشنواره ها از جمله در طول عید" یک بیانیه صادر شده توسط جنوب بنگال مرزی BSF گفت.

این مرزی سپاه پاسداران 903 کیلومتر از هند و بنگلادش مرزی و دفتر مرکزی اش در کلکته.

"نیروهای BSF تا به پست مرزی سطح منتقل و خود را بهترین آرزوها به اصحاب خود از بنگلادش است. تعارفات برای BGB ستاد به اشتراک گذاشته شد در Petrapole (زمین-عبور از مرز در غرب بنگال) ، " بیانیه ای گفت:. BSF در طی این حوادث انتقال آن بهترین آرزوها و سلامتی به آن شریک BGB با امید آینده ای بهتر پیش رو آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب