راجکوت: هیچ آگهی در حمله به 3 پلیس' تلاش 'به قاب PI در مورد فساد'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 3:19:14 am Thakar است بررسی افس

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 3:19:14 am
corruption case, police inspector, Rajkot news, Gujarat news, Indian express news Thakar است بررسی افسر پرونده بود که ثبت نام در Gandhigram ایستگاه پلیس در روز شنبه بر اساس شکایت یکی Ankit شاه ساکن Madhapar Chowkadi در این شهرستان است. (بازنمودی)

پلیس ساخته شده بدون دستیابی به موفقیت در تحقیقات خود به اتهام تلاش توسط سه پلیس به قاب Gandhigram بازرس پلیس (PI) KA Vala در یک فساد مورد با توجه به کینه آنها برگزار شد و در برابر او حتی به ماموران گفت: یک کاوشگر به این موضوع بود.

"تحقیقات در این مورد در حال انجام است اما همانطور که در حال حاضر ما باید دست به هر گونه دستیابی به موفقیت. هیچ کس دستگیر شده و یا بازداشت تا کنون گفت: Rakesh Thakar پلیس بازرس در دانشگاه ایستگاه پلیس.

Thakar است بررسی افسر پرونده بود که ثبت نام در Gandhigram ایستگاه پلیس در روز شنبه بر اساس شکایت یکی Ankit شاه ساکن Madhapar Chowkadi در این شهرستان است. در شکایت خود را شاه اعلام کرده بود که پلیس sub-بازرس MB Jebaliya, پاسبان Prashant Rathod و Pratap Karpada و یکی Vishal تهدید کرده بود او را از بردن نام او در یک مورد ثبت شده علیه خود را برادر Manan به اتهام در اختیار داشتن 28 بطری هند-ساخته شده خارجی مشروب (IMFL) بدون اجازه.

با این حال متهم گفته بود Ankit که آنها نمی خواهد اقدام علیه او اگر او به آنها کمک کرد قاب PI Vala در مورد فساد. Jebaliya گفت که گفته Ankit که Vala حال کردم او را و Karpada منتقل شده از Gandhigram ایستگاه پلیس و آنها کینه در برابر PI. Ankit در شکایت خود, حال گفته است که چهار نفر او را مجبور به ملاقات او Vala گفت که او می خواهم برای تسهیل تسلیم شدن از برادر بزرگتر خود.

بعد Gandhigram پلیس رزرو Jebaliya, Karpada, Rathod و Vishal تحت IPC بخش 365 (آدم ربایی), 506 (2) (مجازات کیفری ارعاب) و 120 (b) (مجازات جنایی توطئه), 166 (بنده سرپیچی از قانون به قصد آسیب به هر شخص) و 195 (a) (تهدید هر فرد به شواهد نادرست).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب