BCCI منصوب Hemang امین به عنوان مدیر عامل موقت

Hemang امین رئیس اجرایی از لیگ برتر هند منصوب شده است موقت مدیر ارشد اجرایی (CEO) از هیئت مدیره از کنترل کریک

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

Hemang امین رئیس اجرایی از لیگ برتر هند منصوب شده است موقت مدیر ارشد اجرایی (CEO) از هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند (BCCI). امین ارتفاع مطلع شد به BCCI وابسته در یک ارتباط داخلی توسط BCCI وزیر Jay شاه.

"همانطور که شما ممکن است آگاه باشید آقای Rahul Johri بود که مدیر عامل شرکت استعفا داد و در حال حاضر دیگر با BCCI. ما منصوب آقای Hemang امین COO IPL به عنوان مدیر عامل موقت از BCCI," شاه نوشت: در یک ایمیل به تمام BCCI وابسته در اواخر دوشنبه شب دیده هندو. "من درخواست شما را به گسترش همه امکان همکاری به آقای امین در نقش جدید خود را."

شاه ایمیل نیز تایید می کند که Johri استعفای پذیرفته شده توسط BCCI دفتر حامل, اگر چه یک زن و شوهر از اعضای apex شورای اسلامی شد و حتی در مورد آن.

امین خواهد شد در نتیجه موفقیت Johri البته موقت در نقش, با ثروتمندترین بدن ورزش در کشور و ثروتمندترین بورد کرکت در جهان است رفتن را از طریق یک tumultous فاز. او در کمر در زمانی که BCCI با وجود اینکه مجبور به اتخاذ دیوان عالی کشور-کارگردانی اصلاحات اداری است که رفتن را از طریق فاز نامشخص.

به زودی پس از rejigged apex شورا را به عهده گرفت پس از انتخابات در ماه اکتبر 2019 در BCCI دیده است رئیس امور مالی Santosh Rangnekar و معاون رئیس جمهور Mahim Verma استعفا از پست های خود را. در چند ماه آینده مگر اینکه دادگاه عالی موافقت خود را با شنیدن BCCI درخواست تجدید نظر در برابر اصلاحات مدیره به زودی می تواند بدون یک رئیس جمهور و وزیر, با Sourav Ganguly و شاه بود که مجبور به گذراندن دوره های خنک کننده خاموش در پایان ماه ژوئیه طبق قوانین موجود.

علاوه بر این, امین نیز به راه رفتن روی خط نازک با شورای بین المللی کریکت (ICC) وقتی که می آید به گرفتن مالیات دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای سازماندهی سال آینده T20 جام جهانی. و مهمتر از همه او را مجبور به ادامه کار در BCCI طرح از مرحله بندی لیگ برتر هند را به تعویق افتاد 2020 نسخه در میان همه گیر.

در حال حاضر با داشتن صرف یک دهه در BCCI در اتاق قطعا در مفید آمده است برای امین در چنین زمان بحرانی. پس از کوتاه نانامی به بازی در بورس اوراق بهادار بمبئی و دویچه بانک, امین پیوست IPL تیم عملیات در ماه ژوئن سال 2010. او منصوب COO به زودی پس از Sundar رامان استعفا داد و در نوامبر 2015.

شاه ارتباطی نیز formalised که Johri بحث برانگیز مدت به عنوان اولین مدیر عامل BCCI آمد به طور ناگهانی پایان هفته گذشته است. علاوه بر این که پاک توسط دادگاه منصوب کمیته از مدیران اتهام آزار و اذیت جنسی شارژ در طول #MeToo جنبش در سال گذشته Johri افتاده بود خاموش رادار از دفتر جدید حامل. در حالی که او استعفا کرده بود در ماه آوریل آن را درک بود که راس شورا را رد کرده بود استعفای خود را قبل از وزیر منتشر شد او را از وظایف خود را در هفته گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب