وایکینگها' مایکل پیرس به انتخاب کردن از 2020 فصل با توجه به مسائل تنفسی

پیرس که 6 فوت و 345 پوند گفت: St. Paul پایونیر پرس در روز سه شنبه, جولای 28, که به دلیل بیماری همه گیر کوروناو

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

پیرس که 6 فوت و 345 پوند گفت: St. Paul پایونیر پرس در روز سه شنبه, جولای 28, که به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس او را انتخاب کردن به عنوان یک NFL در معرض خطر مورد. 27 ساله گفت که او از آسم رنج می برد و در سه سال گذشته نیز تا به حال بوده است.

"اگر من گرفتار (coronavirus) من احتمالا در برخی از مشکل واقعی" او گفت:. "اگر من به بیمار هر زمان که شما در حال صحبت کردن در مورد مرگ و میر و یا پایان در بیمارستان برای ماه که واقعا یک تصمیم خوب (برای بازی)."

پیرس امضا سه سال $27 میلیون رایگان-عامل قرارداد در ماه مارس پس از چهار سال با Baltimore Ravens.

با وایکینگ ها جانبازان با توجه به گزارش به اردوگاه های آموزشی در روز سه شنبه در Eagan, Pierce, 27, پرواز به شهرهای دوقلو در روز دوشنبه از خانه اش در, تلفن همراه, Ala., با ایده او احتمالا انتخاب کردن. او را به صحبت Vikings مدیر کل ریک Spielman مربی مایک زیمر همکاری دفاعی هماهنگ کننده Andre پترسون و تیم پزشکی و مقامات او گفت: "آنها قابل درک باشد." او به آلاباما بعد شنبه.

پیرس که با استفاده از یک استنشاقی برای آسم خود گفت: Vikings مقامات تا به حال تمام مدارک پزشکی خود و شناخته شده بود برای مدتی او ممکن است انتخاب کردن.

"ما تا به حال صبر کنید تا NFL یک تصمیم در مورد چگونه رفتن چیزهایی که باید انجام شود (در طول pandemic)," پیرس گفت.

NFL قوانین اجازه می دهد برای پیرس به عنوان یک خطر بالا انتخاب کردن برای دریافت $350,000 و قرارداد خود را به تلفن برای فصل آینده است. بازیکنان NFL که نیست معرض خطر در نظر گرفته می توانید انتخاب کردن و باید قرارداد خود را با تلفن و دریافت $150,000 اما باید پول پرداخت در سال آینده.

"این مورد گفت: پیرس که پایه حقوق و دستمزد 3 میلیون دلار در حال حاضر حرکت از 2020 2021. "اگر من یک انسان عادی با یک حالت عادی عملکرد سیستم تنفسی, من می خواهم به خارج وجود دارد و بدون فکر. این یک وضعیت ناگوار اما این چیزی است که من بوده ام به مبارزه و من برای مقابله با بقیه زندگی من است. بنابراین امیدوارم ما یک واکسن یا چیزی که در آن من می توانید از اینجا این بهار. اما همانطور که از در حال حاضر, آن را نمی ممکن است."

در حال اجرا پشت Dalvin طبخ شد و در میان جانبازان گزارش روز سه شنبه. یک منبع ESPN گفت: در ماه گذشته که آشپز ممکن است نگه دارید از اردوگاه اگر او نبود یک "معقول" تمدید قرارداد, پیشنهاد, اما زیمر گفت: او گفته شده بود آشپز را نشان می دهد. زیمر گفت KFAN-FM در روز دوشنبه که او قصد دارد به طبخ کاپیتان تیم در این فصل است.

کوک است در این کتاب به $1.331 میلیون در سال آخر خود را از چهار سال تازه کار قرارداد. آن را نداشته اند محتاطانه برای طبخ به دور ماندن شنبه پس با توجه به جدید توافق دسته جمعی نه گزارش در زمان قرار داده اند او را در مسیر به محدود نه نامحدود رایگان agent بهار آینده.

مهلت پنج شنبه است و پیرس تنها مینه سوتا بازیکن به تصمیم گرفتند تا کنون. در این فصل او بود و انتظار می رود به جای دو بار نرم افزار کاسه بینی مقابله با Linval یوسف که در حال حاضر با لس آنجلس شارژر. پیرس گفت: "آن را خشن, bro" نه گرفتن یک شانس برای انجام این کار است.

پیرس شد وایکینگها' top free-عامل signee پس از آنها از دست یک تعداد قابل توجه دفاعی بازیکنان. یوسف و cornerback خاویر رودز شد منتشر شده در حقوق و دستمزد-کلاه-مربوط به حرکت می کند و, cornerbacks Trae Waynes و Mackensie الکساندر چپ به عنوان نمایندگی رایگان. پایان دفاعی Everson Griffen یک عامل آزاد است که گفت: او نمی خواهد بازگشت اما زیمر است و نه رد کرد که او می تواند بازگشت.

با سوراخ کردن Jaleel جانسون می شود یک نامزد پیشرو برای شروع در بینی مقابله با. سال گذشته استارت در سه روش دفاعی در مقابله با شمر استفان همچنین می توانید بینی مقابله با. و دوم-سال بازیکن Armon وات همچنین انتظار می رود که در ترکیب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن