Ludhiana: امتحانات به تعویق افتاد با توجه به مستند, داروسازی, دانش آموز 'جان' خود

نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | منتشر شده در مارس 11, 2020 8:58:48 pm مرحوم شناخته شد Sahil

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | منتشر شده در مارس 11, 2020 8:58:48 pm
Ludhiana: Exams postponed due to lockdown, pharmacy student 'kills' himself مرحوم شناخته شد Sahil Arora, 22. او final-دانشجوی سال از لیسانس داروسازی در پنجاب دانشکده ویژگی های آموزش و پرورش (PCTE), Baddowal. (بازنمودی)

نهایی-سال در داروخانه, دانش آموز گفته می شود خودکشی در محل اقامت خود در Abdullahpur Basti از Ludhiana در مداخله شب شنبه و یکشنبه. بدن او پیدا شد حلق آویز در اتاق خود و با توجه به خانواده او به شدت در حال انتظار برای امتحانات نهایی و مشتاقانه می خواستم برای شروع کار خود را پس از آن. با توجه به این مستند امتحانات بودند به تعویق افتاد و پس از آن او شده بود افسرده, پدرش, Heera لعل گفت: هند اکسپرس.

مرحوم شناخته شد Sahil Arora, 22. او final-دانشجوی سال از لیسانس داروسازی در پنجاب دانشکده ویژگی های آموزش و پرورش (PCTE), Baddowal. لعل گفت که پسرش شده بود در تنش ثابت در طول امتحانات نهایی خود را پس از این مستند آغاز شده است. Sahil نگران بود در مورد آینده اش و دستگیری از دست دادن شغل خود را حتی قبل از پیوستن به آن است. "او فقط می خواستم به امتحانات نهایی دریافت مدرک و پیوستن به یک کار. او می خواست به من کمک کند و مادر خود را. او بسیار نزدیک به مادرش و می خواستم به او اول خود را حقوق و دستمزد" Heera لعل گفت: شکستن را به اشک. "هر روز او فقط می خواهد بپرسید هنگامی که زمین افتاده بود برداشته و امتحانات نهایی برگزار خواهد شد?"

خانواده به اجرا استفاده می شود تلفن همراه-تلفن مغازه تعمیر در محل, اما پس از آن بسته شد با توجه به مستند آنها آغاز شده و فروش سبزیجات در همان فروشگاه به اجرای آشپزخانه. "وجود دارد هیچ مسئله مالی مانند. من مدیریت به پرداخت خود را در کالج هزینه از طریق برخی از درآمد حاصل از اجاره. پس از تعمیر موبایل فروشگاه بسته شد با توجه به مستند من شروع به فروش سبزیجات در همان فروشگاه است. آن را به ما می دهد Rs 500-800 تومان در روز است. اما او فقط می خواستم به من کمک کند و مادر خود را از نظر مالی. او می خواست به کار و کسب درآمد برای ما" پدرش گفت.

"Sahil فقط می گویند بس jaldi se jaldi naukri تاخیر jaaye مومیایی ko apni حقوق و دستمزد اویاما hai mujhe..بس صرف کاغذ هو jaayein, aur main naukri تاخیر jaun. Phir dekhna aap.. (من می خواهم یک کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. من باید به حقوق و دستمزد من ، اجازه دهید من امتحانات پایان برساند. پس از آن من خواهد شد و همه چیز خوب خواهد بود)," پدرش گفت.
لعل اضافه شده که از دیدن پسرش در تنش او را به او بدهد تومان 150-200 یک روز به او را خوشحال اما او متوقف شده بود و لبخند میزد.

"من حتی پیشنهاد کرد او را به رفتن و صرف چند روز با خواهرش که ازدواج کرده است و زندگی در Ludhiana اما او خودداری کرد. حتی اگر من به او 150-200 تومان به او را خوشحال او نمی خواهد که لبخند. او فقط می خواهد به نگه داشتن پرسیدن که مستند به پایان می رسد و او را به امتحانات نهایی. در شب شنبه او گفت: او در حال رفتن به گرفتن برخی از هوای تازه. او بازگشت و خود را در اتاق. ما فقط تو را دیدم خود را حلق آویز بدن" پدر گفت. "مادر او در افسردگی است. او در حال صحبت کردن به کسی. در اوایل بیش از حد او پیشنهاد کار اما مادرش می خواست او را برای تکمیل مدرک خود را اول است. در حال حاضر او فکر می کرد مورد مطمئن نیستید در آینده پیش رو و اگر چه او هرگز یک کار؟"

Sahil جوانترین از چهار خواهر و برادر با دو خواهر و برادر بزرگتر ، "اما او فقط می خواستم به پدر و مادر خود را خوشحال و به اشتراک گذاری خود را بار. من فکر می کنم او تا به حال امید از دست داده و نمی خواهید به زندگی می کنند. پس از coronavirus آغاز شده و من می خواهم به او بگویید روزانه برای پوشش صورت خود را در حالی که رفتن اما او نمی خواهد گوش دادن. او می گویند او مراقبت می کند. او را متوقف و زندگی" پدر گفت.

پلیس گفت که هیچ خودکشی توجه داشت. استنطاق رسیدگی آغاز شد در بخش 174 از CrPC در مدل شهر ایستگاه پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب