بانک جهانی به ارائه 400 میلیون دلار به منظور افزایش حمایت از جوانی Ganga

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 8:35:35 pm بیش از 80 درصد از بار آلودگي در Ganga می آی

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 8:35:35 pm
Ganga pollution: Govt plans 5-year jail, Rs 50 crore fine بیش از 80 درصد از بار آلودگي در Ganga می آید از عدم درمان داخلی فاضلاب از شهرهای بزرگ و در امتداد رودخانه و انشعابات آن. اکسپرس بایگانی

بانک جهانی روز سه شنبه گفت: آن را ارائه 400 میلیون تومان کمک به افزایش پشتیبانی برای Namami Gange برنامه ای است که به دنبال احیای رودخانه Ganga.

دوم ملی Ganga حوضه رودخانه پروژه (SNGRBP) کمک خواهد کرد که بنیادی آلودگی در یاد رودخانه و تقویت مدیریت حوضه رودخانه آن گفت: در یک نسخه.

"دلار 400 میلیون عملیات شامل وام USD 381 میلیون و یک پیشنهاد تضمین به تومان 19 میلیون ،

توافق برای دلار 381 میلیون وام امضا شد در روز سه شنبه توسط Sameer کومار Khare اضافی وزیر در وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت هند و Qaiser خان سرپرست وزارت کشور مدیر هند از طرف بانک جهانی.

تضمین ابزار پردازش خواهد شد به طور جداگانه.

بانک جهانی شده است حمایت از تلاش های دولت از سال 2011 از طریق جریان ملی Ganga حوضه رودخانه پروژه (NGRBP) که کمک به راه اندازی ملی ماموریت برای پاک کردن Ganga (NMCG) به عنوان آژانس گره برای مدیریت رودخانه و تامین مالی فاضلاب زیرساخت در چندین رودخانه و شهرهای آن اضافه شده است.

"تداوم ارائه شده توسط ملی دوم Ganga حوضه رودخانه پروژه تحکیم حرکت زمانی تحت جهانی اول بانک پروژه و کمک به NMCG معرفی بیشتر نوآوری و معیار طرح های خود در برابر جهانی بهترین شیوه در رودخانه جوانسازی گفت:" راجیو Ranjan میشرا مدیر کل ملی ماموریت برای پاک کردن Ganga.

با توجه به انتشار Ganga حوضه را فراهم می کند بیش از یک سوم از هند و آب های سطحی شامل بزرگترین کشور آبی منطقه و کلیدی به هند آب و امنیت غذایی.

بیش از 40 درصد از هند تولید ناخالص داخلی تولید شده است در پر جمعیت حوضه.

اما رودخانه است در مواجهه با فشارهای از انسان و فعالیت های اقتصادی است که تاثیر آن در کیفیت آب و جریان آزادی گفت.

بیش از 80 درصد از بار آلودگي در Ganga می آید از عدم درمان داخلی فاضلاب از شهرهای بزرگ و در امتداد رودخانه و شاخه های فرعی آن ،

این SNGRBP امور مالی شبکه های فاضلاب و تصفیه خانه ها در انتخاب مناطق شهری به کمک کنترل آلودگی ترشحات.

این زیرساخت های سرمایه گذاری و شغل آنها را تولید نیز کمک خواهد کرد که هند را بهبود اقتصادی از COVID-19 بحران بانک جهانی گفت.

این پروژه نیز کمک خواهد کرد NMCG توسعه دولت از هنر ابزار برای کمک به مدیریت حوضه رودخانه بیشتر موثر است.

USD 381 میلیون متغیر گسترش وام بلوغ از 18.5 سال از جمله مهلت از 5 سال است. USD 19 میلیون تضمین انقضای تاریخ خواهد بود 18 سال از تضمین اثربخشی تاریخ بانک جهانی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب